Přejít na obsah

Dovoz auta


Liboro

Doporučené příspěvky

-první velké mínus je že přesně o tyto modely je největší zájem dovozců a bazarníků u nás a němčouři to moc dobře vědí, takže se hledají dlouho a cenu si poměrně drží

-nebourané bude mit řekl bych skoro stejnou cenu jako u nás,havar auta jsou na tom lépe s celkovými naklady na opravu vuči konečné ceně (ne vždy)

-pokud si hledáš auto sám tak doporučuju D a weby mobile.de a autoscount.de taková klasika

Každopádně hodně štěstí při hledání ;)-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou lidi, co jezdí do Německa pořád a mají tam svoje lidi, kteří jim auta vyhledávají. To je podle mě asi nejjistější způsob. Něco se jim zhruba zadá a oni časem něco najdou. Pochopitelně ale čím víc lidí je mezi kupcem a prodejcem, tím to bude dražší. Hledání přes internet je náročný v tom, že je třeba na něm strávit hodně času-je třeba to fakt hodně důsledně projít-nejlíp všechny ty weby-dost aut je na všech, ale nějaký kousky ne. Pak člověk získá zhruba přehled a už může aspoň podle ceny ohodnit, jaká to je nabídka. Je ovšem riziko, že člověk něco vybere a když dorazí na místo to auto tam buď vůbec nebude nebo bude vypadat úplně jinak než na fotkách-umí to totiž velice dobře nafotit. Co se týče ceny, jak bylo zmíněno výše-ceny těch ojetin tam nejsou taková bomba. Nejlepší mi přijde vyhledat si nějaký šikovně bouchlý auto. Moc se nedoporučuje kupovat od bazarů, kde majitelé nejsou Němci-je tam poměrně dost bazarů, které vlastní Rusové apod. Nic proti nim, ale z více zdrojů jsem neslyšel moc dobré reference. Pak je třeba počítat s výdaji okolo-když auto pojede po vlastní ose, jsou to poplatky za převozní značky, když na odtahovce-lze sehnat okolo 9-10 korun za kilometr. Uff-nic víc mě už nenapadá ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tez mam jednu osobni zkusenost - pred mesicem jsem si nechal pritahnout pres znameho Octu z Reichu. Vse probihalo v poradku (i prolustrovani auta v databazi kradenych vozu), az do chvile kdy urednik na mestskem urade mi vydaval cesky technicky prukaz. Pri prepisu udaju mi chybne do noveho technicaku zapsali kod motoru (3 pismeny udaj), cehoz si i pres mou kontrolu vsiml az dalsi urednik na evidenci vozidel (pote co jsem si tam vystal hodinovou frontu). Mel jsem s tim pak akorat spoustu neprijemnosti. Tedy doporucuji si na nasich uradech ihned detailne zkontrolovat vsechny zapsane udaje. Hodne stesti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou lidi, co jezdí do Německa pořád a mají tam svoje lidi, kteří jim auta vyhledávají. To je podle mě asi nejjistější způsob. Něco se jim zhruba zadá a oni časem něco najdou. Pochopitelně ale čím víc lidí je mezi kupcem a prodejcem, tím to bude dražší. Hledání přes internet je náročný v tom, že je třeba na něm strávit hodně času-je třeba to fakt hodně důsledně projít-nejlíp všechny ty weby-dost aut je na všech, ale nějaký kousky ne. Pak člověk získá zhruba přehled a už může aspoň podle ceny ohodnit, jaká to je nabídka. Je ovšem riziko, že člověk něco vybere a když dorazí na místo to auto tam buď vůbec nebude nebo bude vypadat úplně jinak než na fotkách-umí to totiž velice dobře nafotit. Co se týče ceny, jak bylo zmíněno výše-ceny těch ojetin tam nejsou taková bomba. Nejlepší mi přijde vyhledat si nějaký šikovně bouchlý auto. Moc se nedoporučuje kupovat od bazarů, kde majitelé nejsou Němci-je tam poměrně dost bazarů, které vlastní Rusové apod. Nic proti nim, ale z více zdrojů jsem neslyšel moc dobré reference. Pak je třeba počítat s výdaji okolo-když auto pojede po vlastní ose, jsou to poplatky za převozní značky, když na odtahovce-lze sehnat okolo 9-10 korun za kilometr. Uff-nic víc mě už nenapadá ;)

Souhlas nechal bych ta na nekom do to primo taha z nemecka, sam bych do toho nesel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V lednu jsem si take privezl Octu z Nemecka.

Jak bylo zmineno vyse z cenovych duvodu se to nevyplati vozit. Cena za privezeni a prihlaseni ti to skoro srovna s cenami u nas.

Nicmene jsou zde jine duvody, proc to od nich privezt: lepsi silnice, vetsinou servisovano ve znackovych servisech a se znackovymi nahr. dily, lepsi vybava (nemci maji vice penez pri porizovani vozu), vetsinou zadne podvody se stacenim kilometru, svarovanim dvou aut do jednoho, atd. - jako je to u nas.

Postup byl takovy, ze pres zminovany Autoscout a Mobile jsem si vyhledal jedno idealni auto a dve zalozni pobliz, kdyby to idealni vybouchlo.

Bylo to pobliz Hamburku, kde je vetsi vyber a nizsi ceny.

Zavolali jsme tam, po telefonu vyjednali slevu a s podvalnikem tam vyrazili.

Nevyplati se auto prihlasit (vsechna auta jsou v nemeckych bazarech odhlasena) a privezt po vlastni ose - cenove to vyjde skoro na stejno jako na podvalniku. Pro dovoz po vlastni ose si totiz musis zaplatit prevozni znacky a take to muze trvat 2 dny nez ti vse vyridi, takze tam budes muset prespat. Na podvalniku je to sice rychlejsi, ale zase platis dopravci vyssi cenu za kilometr jizdy toho podvalniku. V mem pripade, kdy jsme jeli 800km do Hamburku a pak 800km zpet, jsem jen za dopravu platil 14000Kc. Ale to je fakt extrem. Obvykle to byva mene.

Auto jsem kupoval v bazaru. Prohledli jsme ho, projeli, sepsali kupni smlouvu a vyrazili jsme zpet, do Cech. Pokud chces usetrit na gumach, tak se vyplati rovnou v bazaru k autu koupit jeste jednu sadu lehce jetych pneumatik. Maji tam slusny vyber a ceny.

Na hranicich si te skoro ani nevsimnou, no a u nas musis na STK, evidencni kontrolu a na magistrate ti vydaji SPZ. Celkove naklady na prihlaseni u nas jsou 5000Kc a pocitej tak s tydnem, nez to udelaji. Vzhledem k vysokemu poctu dovozu uz to neprihlasuji na pockani.

Rozhodne bych nevozil auto z Italie - jsou to strelci, kteri maji auta hodne zhuntovana. Jenom o neco lepsi je to ve Francii. Idealni je Nemecko a z cenovych duvodu je jeste lepsi Belgie a Svycarsko. Jenze tam neni takovy vyber jako v Nemecku.

Take doporucuji nekoho, kdo to vozi a ma s tim zkusenosti. Sam muzes narazit na nejake problemy, s kterymi si nebudes vedet rady. Pokud mas zajem, mohu ti dohodit kluka z Plzne, ktery mi to zarizoval. Kdyz tak posli PM.

Po STK a vydani znacek se vyplati s tim jet do nejakeho dobreho servisu, kde ti to proklepnou a doporuci ti, co vymenit. Mej financni rezervu ve vysi cca 20000Kc na tyhle nasledne opravy. Cim starsi auto, tim vyssi ta rezerva musi byt. U trileteho auta to asi nemusi byt tolik. Pokud k tomu nebudes mit servisni knizku, tak si nech hnet preventivne vymenit olej, filtry, rozvodovy remen, atd. A i s tou servisni knizkou bych o tehle vecech radsi uvazoval.

Jo a trochu off topic - rozmysli si, jestli to TDI ma smysl. Vyplati se to cloveku, ktery najezdi 20 000km rocne a vic. Pro mestsky provoz se ten motor moc nehodi - chova se to trochu jako traktor a take potrebuje sem tam protahnout na dlouhe trase, po dalnici, jinak zacnou problemy. Ja jsem take resil jestli TDI nebo benzin a zvolil jsem benzin. S obema verzemi jsem uz leccos najezdil, takze mohu srovnavat. Zkuste si s TDI stat hodinu v Praze, v zacpe a popojizdet po dvou metrech. To je fakt, jako kdyz jedes s traktorem. Jako auto do firmy, na dlouhe cesty po dalnicich je TDI idealni. ale u rodinneho vozu uz bych se rozmyslel. Ale je to jen muj nazor. Predpokladam, ze okamzite tu nejaky priznivec ropaku vystartuje s tim, ze to neni pravda.

Good luck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A hodne bych si rozmyslel, jestli kupovat bourane auto. Musi byt klepnute sikovne, abys vymenil napriklad jen blatnik. Kdyz to bude klepnute blbe a ty to privezes, tak muzes mit hnutou celou karoserii. I odbornik to nemusi posoudit dobre. V Deutschlandu nemas obvykle moznost to vzit do servisu ke svemu kamaradovi, kde ti to proklepnou.

Take jsem o tom bouranem uvazoval a radsi jsem to nerisknul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jen s kleplým blatníkem toho tam asi moc nebude... -_- Pokud pojede někdo, kdo tomu fakt rozumí, tak bych se toho tolik nebál. Ale chce to rozumně-dát si pozor na podezřele výhodný nabídky.

Jasne. Ruce pryc od vseho, co vypada hodne vyhodne. Kdyz k takovemu autu pak prijedes a trochu autum rozumis, tak radsi zase pojedes shanet neco jineho.

Lepsi je jit po nabidce na webu, ktera je takova prumerna s ohledem na ceny na trhu. Tam mas vysokou sanci, ze dostanes slusny stav.

Jo a nedes se toho, ze prodejci v Nemecku jsou vetsinou arabove, ukrajinci a polaci. I s nimi se da udelat slusny kseft, ale musis byt samozrejme opatrny. Ja jsem to napriklad kupoval od araba a max. spokojenost.

Jeste si dej pozor na to, jaka je zeme puvodu vozu. Muzes to koupit v Nemecku, ale je to treba dovoz z Italie. Takova auta jsou vetsinou vyrazne levnejsi, protoze nemci o takovy dovoz nemaji prilis zajem.

Je to presne tak, jak napsal fantom vyse, ze pohranici je dost vybrane od cechu. Nemci vedi, ze jdeme hodne po Octavkach a proto se u nich drzi ceny vysoko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, v zari jsem si z DE privezl Octavii Combi 2003 1,9 TDi 81kW cerna metaliza. Po srovnani ccen CZ a DE mi pripadaly okty v DE levnejsi a - coz pro me hralo nejvetsi roli - nebyvaji v DE takove problemy s pretacenim tachometru (v mem pripade jsem dostal jeste i servisni knizku). Protoze pracuji v DE, hralo pro me i to roli, ze pri koupi auta v autobazaru dostavas ze zakona rocni zaruku (neplati pri koupi od privatniho majitele). Hledal jsem v mobile.de a autoscout24.de. Nabidka je ohromna, ale pro Cecha asi bude rada aut moc daleko. Prihlaseni na prevozni znacky i s jejich vydanim trvalo 15 minut! Cena vcetne specialni kratkodobeho povinneho ruceni na cestu do CR ca. 80,- euro. Na hranicich vsechno v poradku - vlastne na me uplne kaslali. Nejvetsi problemy prisly v Praze. Mel jsem na prihlaseni auta jen jeden tyden a taktak jsem to stihl: nejdriv STK pro diesel ca. 2500,-, pak evidencni prohlidku (nebo jak se to jmenuje) za ca. 1000,- (uz si moc nevzpominam). U te jsem se nejvic navztekal. Nejlepsi je mit s sebou tzv. CCO, ktere ti muze dat autobazar (pokud ho ma k dispozici) nebo jako v mem pripade na pozadania na pockani podle velkeho DE technicaku zastoupeni Skody v DE. Je to dvoustranka pro tve auto, kde jsou vyplnene vselijake parametry. Tahle dvoustranka ti muze usetrit na evidencni prohlidce spoustu casu, protoze jinak potrebuje technik vic behani kolem auta a s vyplnovanim nejakeho dobrozdani. Na zaklade tohoto dobrozdani ti magistrat udeli povoleni k provozu auta a vyda velky TP. To v mem pripade trvalo 3 dny! Asi je velky problem s prihlasenim ceske skodovky do provozu v Cechach!? Pak pozadas o maly TP a znacky - to trvalo jeden den. Celkem jsem na magistratu platil asi 2500,- za vsechna ta povoleni. Kazdopadne jsem rad, ze to mam za sebou. Kdyz budes mit nejaky dotaz, napis na tomas.zabka@gtm-gmbh.com.

Hodne stesti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

Taky jsem lezl po servrech na prodej aut dá se říct že na stejných jen ti doporučím dej si pozor na podvodníky co chtějí zálohy a přemýšlej s rozvahou a klidem.Psal jsem si s několika a u dvou jsem zjistil tu samou osobu a tahání peněz bez osobní návštěvy.Jinak nechal jsem si dovést od známého octavku 2002/9měsíc laurin v plné palbě se serviskou z Německa a vše ok.Dokonce jsem teď po zimě reklamoval u škodovky páté dveře (loupal se lak a koroze pod sklem ) a uznali záruku i s německou serviskou vyměnili dveře i dali nové okno a co jsem čučel i folii co jsem si nechal dodělávat na zatmavení auta dali pozor zdarma!!

Jinak postup s přihlášením je všude stejný jen záleží na jakého blba narazíš:-)

tzn.-evidenčka ,stk,emise, pak pojistit zajít na uřad vystaví čistopis techničáku a pak tě do něj zapíší a dají malý techničák.

Ještě k dovozům-raději koupím dovoz než stočené srajdy z čech osobní zkušenost:-))

Hodně štěstí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v květnu jsem si skoro sám dovezl auto z Německa avšechno uplně v pohodě, na netu jsem si vybral ( autoscout24.de ) naštěstí to bylo 100km za hranicema u Dráždan, ale doporučuju jet dolů kolem Norimberka mají tam lepší ceny. Lámanou němčinou jsem e-mailem poprosil prodejce o další foto, hned mi je zaslali, požádal jsem o rezervaci a o víkendu tam vyrazil. Auto bylo v super stavu, lepším než jsem čekal, ( půl roku jsem hledal auto v podobném stavu u nás v ČR ale tady nic takového není ani omylem - samé šroty za neskutečný peníze ) trochu jsem ho prohlédl a domluvil se kdy pro něj můžu přijet. V domluvený den jsem se tam vydal se známým, který je automechanik a pár aut už dovez, ten mi potvrdil stav a řekl ať to beru ! Byl jsem tam už ráno v osm - pak podpis smlouvy a dalších papírů, za 1,5 hodiny se prodejce vrátil z úřadu s SPZ ( měli by být červené - exportní, mě je nestihli v pátek vyřídit tak mi dali žluté které platí v německu -pojistka, k nám tě na celnici pustí, ale chtějí zelenou kartu, nebo to přes celnici přetáhneš na podvalníku a shodíš to někde za celnicí - doporučuju hned uzavřít povinné ručení - v případě bouračky, policajtů... ( když máš červené tak to máš pojištěné i u nás na dobu platnosti - vyraženo na SPZ )

Nahodili jsme SPZ a tradá domů, na oběd už jsem byl vČR. Musím pochválit přístup prodejce, všechno zařídily, bezva přístup. Opravdu není žádný problém dovézt si auto, ještě před půl rokem to pro mě byla nepřípustná myšlenka !

Náklady :

cena auta ...

cesta dalším vozem dle km ... já 1500,-Kč

povinné ručení a SPZ německé 100 EUR ( na 5 dnů )

das ist alles

u nás :

STK dovozová 1500,-

emise nafta 800,-

poplatek schválení způsobilosti na odboru dopravy 1500,-

registrace 800,-

U nás mi schválili způsobilost k provozu za 3 dny !! Ale ted to trvá déle, prý je těch dovozů hodně.

Přeju hodně úspěchů, nebojte se a hurá do němec pro krásné auta za slušné ceny ;) !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...