jozzef17 Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 (editace) ... Editováno: 10. Duben 2016, autor: jozzef17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulina Vloženo 5. Březen 2016 Sdílet Vloženo 5. Březen 2016 Ahoj, Jako první zkus šlápnout na brzdu a jestli se rozsvítí světla vzadu - nejčastější . - vadný spínač brzdových světel. Mně osobně se to stalo nedávno, před 2 týdny, ale motor šel do nouzáku. Po napíchnutí na Vag jsem zjistil toto - regulace plniciho tlaku: regulacniho rozsahu nedosazeno . Nakonec to byla prasklá hadice k turbu, k mému štestí ta nejdražší za 5100... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adrian89 Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 ten isty problem som mal asi pred mesiacom,dal som to na diagnostiku a chyba bola v tom,ze trebalo doliat "mocovinu" nakolko vela ludi ani nevie,ze take daco ma v superbe.ked mas 2.0 tdi DPF filter..tak to bude urcite to...je tu toho vela popisane o tom.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 Žádná močovina tam není! Aditivum s přísadou železa má u tohoto motoru za úkol snižovat teplotu nutnou ke vzplanutí pevných částic a tím umožnit regeneraci DPF při nižších teplotách výfukových plynů. Zatímco AdBlue (močovina) se přeměňuje na čpavek a reakcí s oxidy dusíku je rozloží na dusík a vodu! A to je dost zásadní rozdíl. Téma o tomto problému je ZDE. Je tedy nutné načíst závadu/y diagnostikou, bez toho se nikam nehne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adrian89 Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 aha..a co sa stane,ked tam mam to adblue?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 Jak máš? Tys ho tam snad dolil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adrian89 Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 no,na odporucanie som to tam dolial..kamarat s tym jazdi a ze vraj ziadny problem...ci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 má tam přijít Satacen 25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adrian89 Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 no,tak uvidime,co sa stane ked tak,tak sa vyberie filter a hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 Proboha. Tady máš ten přípravek, co tam patří: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 Prosím tě, normálně to odsaj a nalij tam to, co tam má být! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adrian89 Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 (editace) dakto vie za dobru cenu ten SATACEN 25????? Editováno: 6. Březen 2016, autor: adrian89 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 7. Březen 2016 Sdílet Vloženo 7. Březen 2016 (editace) Ty vole ! Já to nechápu, něco lít do jinýho auta, než tam patří. Nebylo Ti divné, že AD Blue stojí 10Kč za litr? Může dojít k nenávratnému poškození DPF (což už možná došlo). "Keramické sítko DPF filtru je vyrobeno z materiálu zvaného kordierit. Jedná se o směs křemičitanu hliníku a manganu. Z tohoto materiálu mají DPF filtr vozidla, která vycházejí přímo z výrobního pásu. Teplota tání tohoto materiálu je 1200 °C. Nevýhodou je hlavně to, že při výrazném ucpání DPF filtru může dojít k tavení tohoto materiálu" Tím, že jsi tam nenalil Satacen, mohlo dojít k natavení Okamžitě odsát a pomodlit se. Po dlouhé době zase někdo, kdo mě pobavil Editováno: 7. Březen 2016, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzef17 Vloženo 7. Březen 2016 Sdílet Vloženo 7. Březen 2016 (editace) ... Editováno: 10. Duben 2016, autor: jozzef17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Březen 2016 Sdílet Vloženo 7. Březen 2016 Nějaký popis toho systému najdeš v dílenské učební pomůcce. 60 Motor 2,0 TDI 103 kW DPF s aditivem.pdf PS: Témata jsem sloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adrian89 Vloženo 11. Březen 2016 Sdílet Vloženo 11. Březen 2016 no,satacen 25 je objednany...uz len odsat ten ADBLUE dakto aj poradi,ako to odsat,ked ten otvor je taky malinky :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Březen 2016 Sdílet Vloženo 11. Březen 2016 čerpadýlkem na olej: http://www.zbozi.cz/vyrobek/cerpadlo-na-odsavani-oleje-a-nafty-12v/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skydragon Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 (editace) Nějaký popis toho systému najdeš v dílenské učební pomůcce. 60 Motor 2,0 TDI 103 kW DPF s aditivem.pdf PS: Témata jsem sloučil. Pawouk, prosimta k Superb 2007 2.0 TDI 103kw DPF PD patri prirucka co si prilozil, alebo cislo 57 Vznětový motor; 2,0 l/103 kW TDI s jednotkami čerpadlo-tryska ? Editováno: 6. Duben 2016, autor: skydragon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Duben 2016 Sdílet Vloženo 6. Duben 2016 No to bys přece měl vědět ty - poznáš to podle kódu motoru. Nicméně obě příručky popisují motory 2,0 TDI PD, přičemž ten s kódem BSS má DPF s aditivem a pouze dva ventily na válec (příručka č.60). Příručka č.57 popisuje motory s kódem BKD a AZV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuba.Jurica Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Dobrý den, mám zcela totožný problém se Škodou Superb I motorizace 2,0 TDI. Počítač mi hlásí Motor - do dílny. Byl jsem na diagnostice a řekli mi, že došli aditiva, kdy nádržka má být v místě, kde je rezerva. Následně jsem jel do oficiálního servisu, kde mi sdělili, že aditiva se nedají doplnit (dolít), že se musí koupit celá nádržka, kdy prázdná se vyndá a plná se vloží... Celkem - s doprovodnými opravami, mi to spočítali na 25.000,- Kč. Setkal se někdo s tím, že by nádržka nešla doplnit, ale musela by se kupovat nová? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 9. Září 2016 Sdílet Vloženo 9. Září 2016 Ne ne, běžně se to dolívá. Mažou Ti med kolem huby. Si to dolij sám ne? Někde je tady tuším návod, i když ho možná ani nepotřebuješ, je to jednoduché. Satacen 25 si kup někde na netu Kdo byl onen oficiální servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulina Vloženo 10. Září 2016 Sdílet Vloženo 10. Září 2016 před 20 hodinami, Kuba.Jurica napsal: Dobrý den, mám zcela totožný problém se Škodou Superb I motorizace 2,0 TDI. Počítač mi hlásí Motor - do dílny. Byl jsem na diagnostice a řekli mi, že došli aditiva, kdy nádržka má být v místě, kde je rezerva. Následně jsem jel do oficiálního servisu, kde mi sdělili, že aditiva se nedají doplnit (dolít), že se musí koupit celá nádržka, kdy prázdná se vyndá a plná se vloží... Celkem - s doprovodnými opravami, mi to spočítali na 25.000,- Kč. Setkal se někdo s tím, že by nádržka nešla doplnit, ale musela by se kupovat nová? Děkuji. Návod máš v tomto tématu na stránce 2 dole . Dělal jsem to podle něj a dolil 2L .. chce to pomalu stačí malý trychtýř nebo já to mám dojem dělal přez malou injekční stříkačku a pomalu to tam tlačil. Jinak teda docela solidní servis ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartyJameson Vloženo 7. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2016 Zdravím, vše kolem filtrů pevných částic je v poslední době ožehavé téma v souvislosti s měřením emisí atd. Zrovna včera o tom byla reportáž v telce. Mám Superb 2.0 TDI BSS najeto kolem 200 tis. z čehož tak 70 % jezdím po dálnici a okreskách. Nikdy mi ještě na palubce nevyskočila chyba DPF popř. kontrolka emisí, takže si říkám, že regenecace jak pasivní vzhledem ke stylu jízdy tak aktivní zřejmě probíha v pohodě. A i přesto jsou koncovky výfuku jak havíř po šichtě tak nevím co může být špatně, že by už byl filtr za zenitem životnosti??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 8. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2016 A nebo ho tam vůbec nemáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tthurl Vloženo 16. Červen 2017 Sdílet Vloženo 16. Červen 2017 ahoj jak jeto s tím doplněním tedy a s tou kristalizací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.