Březen 5, 20169 r Ahoj, Jako první zkus šlápnout na brzdu a jestli se rozsvítí světla vzadu - nejčastější . - vadný spínač brzdových světel. Mně osobně se to stalo nedávno, před 2 týdny, ale motor šel do nouzáku. Po napíchnutí na Vag jsem zjistil toto - regulace plniciho tlaku: regulacniho rozsahu nedosazeno . Nakonec to byla prasklá hadice k turbu, k mému štestí ta nejdražší za 5100...
Březen 6, 20169 r ten isty problem som mal asi pred mesiacom,dal som to na diagnostiku a chyba bola v tom,ze trebalo doliat "mocovinu" nakolko vela ludi ani nevie,ze take daco ma v superbe.ked mas 2.0 tdi DPF filter..tak to bude urcite to...je tu toho vela popisane o tom..
Březen 6, 20169 r Žádná močovina tam není! Aditivum s přísadou železa má u tohoto motoru za úkol snižovat teplotu nutnou ke vzplanutí pevných částic a tím umožnit regeneraci DPF při nižších teplotách výfukových plynů. Zatímco AdBlue (močovina) se přeměňuje na čpavek a reakcí s oxidy dusíku je rozloží na dusík a vodu! A to je dost zásadní rozdíl. Téma o tomto problému je ZDE. Je tedy nutné načíst závadu/y diagnostikou, bez toho se nikam nehne.
Březen 6, 20169 r no,na odporucanie som to tam dolial..kamarat s tym jazdi a ze vraj ziadny problem...ci?
Březen 7, 20169 r Ty vole ! Já to nechápu, něco lít do jinýho auta, než tam patří. Nebylo Ti divné, že AD Blue stojí 10Kč za litr? Může dojít k nenávratnému poškození DPF (což už možná došlo). "Keramické sítko DPF filtru je vyrobeno z materiálu zvaného kordierit. Jedná se o směs křemičitanu hliníku a manganu. Z tohoto materiálu mají DPF filtr vozidla, která vycházejí přímo z výrobního pásu. Teplota tání tohoto materiálu je 1200 °C. Nevýhodou je hlavně to, že při výrazném ucpání DPF filtru může dojít k tavení tohoto materiálu" Tím, že jsi tam nenalil Satacen, mohlo dojít k natavení Okamžitě odsát a pomodlit se. Po dlouhé době zase někdo, kdo mě pobavil Upraveno Březen 7, 20169 r od SUP1
Březen 7, 20169 r Nějaký popis toho systému najdeš v dílenské učební pomůcce. 60 Motor 2,0 TDI 103 kW DPF s aditivem.pdf PS: Témata jsem sloučil.
Březen 11, 20169 r no,satacen 25 je objednany...uz len odsat ten ADBLUE dakto aj poradi,ako to odsat,ked ten otvor je taky malinky :/
Březen 11, 20169 r čerpadýlkem na olej: http://www.zbozi.cz/vyrobek/cerpadlo-na-odsavani-oleje-a-nafty-12v/
Duben 6, 20169 r Nějaký popis toho systému najdeš v dílenské učební pomůcce. 60 Motor 2,0 TDI 103 kW DPF s aditivem.pdf PS: Témata jsem sloučil. Pawouk, prosimta k Superb 2007 2.0 TDI 103kw DPF PD patri prirucka co si prilozil, alebo cislo 57 Vznětový motor; 2,0 l/103 kW TDI s jednotkami čerpadlo-tryska ? Upraveno Duben 6, 20169 r od skydragon
Duben 6, 20169 r No to bys přece měl vědět ty - poznáš to podle kódu motoru. Nicméně obě příručky popisují motory 2,0 TDI PD, přičemž ten s kódem BSS má DPF s aditivem a pouze dva ventily na válec (příručka č.60). Příručka č.57 popisuje motory s kódem BKD a AZV.
Září 9, 20169 r Dobrý den, mám zcela totožný problém se Škodou Superb I motorizace 2,0 TDI. Počítač mi hlásí Motor - do dílny. Byl jsem na diagnostice a řekli mi, že došli aditiva, kdy nádržka má být v místě, kde je rezerva. Následně jsem jel do oficiálního servisu, kde mi sdělili, že aditiva se nedají doplnit (dolít), že se musí koupit celá nádržka, kdy prázdná se vyndá a plná se vloží... Celkem - s doprovodnými opravami, mi to spočítali na 25.000,- Kč. Setkal se někdo s tím, že by nádržka nešla doplnit, ale musela by se kupovat nová? Děkuji.
Září 9, 20169 r Ne ne, běžně se to dolívá. Mažou Ti med kolem huby. Si to dolij sám ne? Někde je tady tuším návod, i když ho možná ani nepotřebuješ, je to jednoduché. Satacen 25 si kup někde na netu Kdo byl onen oficiální servis?
Září 10, 20169 r před 20 hodinami, Kuba.Jurica napsal: Dobrý den, mám zcela totožný problém se Škodou Superb I motorizace 2,0 TDI. Počítač mi hlásí Motor - do dílny. Byl jsem na diagnostice a řekli mi, že došli aditiva, kdy nádržka má být v místě, kde je rezerva. Následně jsem jel do oficiálního servisu, kde mi sdělili, že aditiva se nedají doplnit (dolít), že se musí koupit celá nádržka, kdy prázdná se vyndá a plná se vloží... Celkem - s doprovodnými opravami, mi to spočítali na 25.000,- Kč. Setkal se někdo s tím, že by nádržka nešla doplnit, ale musela by se kupovat nová? Děkuji. Návod máš v tomto tématu na stránce 2 dole . Dělal jsem to podle něj a dolil 2L .. chce to pomalu stačí malý trychtýř nebo já to mám dojem dělal přez malou injekční stříkačku a pomalu to tam tlačil. Jinak teda docela solidní servis ...
Říjen 7, 20168 r Zdravím, vše kolem filtrů pevných částic je v poslední době ožehavé téma v souvislosti s měřením emisí atd. Zrovna včera o tom byla reportáž v telce. Mám Superb 2.0 TDI BSS najeto kolem 200 tis. z čehož tak 70 % jezdím po dálnici a okreskách. Nikdy mi ještě na palubce nevyskočila chyba DPF popř. kontrolka emisí, takže si říkám, že regenecace jak pasivní vzhledem ke stylu jízdy tak aktivní zřejmě probíha v pohodě. A i přesto jsou koncovky výfuku jak havíř po šichtě tak nevím co může být špatně, že by už byl filtr za zenitem životnosti???
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.