Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

Jako první zkus šlápnout na brzdu a jestli se rozsvítí světla vzadu - nejčastější . - vadný spínač brzdových světel.

Mně osobně se to stalo nedávno, před 2 týdny, ale motor šel do nouzáku. Po napíchnutí na Vag jsem zjistil toto - regulace plniciho tlaku: regulacniho rozsahu nedosazeno . Nakonec to byla prasklá hadice k turbu, k mému štestí ta nejdražší za 5100...

Vloženo

ten isty problem som mal asi pred mesiacom,dal som to na diagnostiku a chyba bola v tom,ze trebalo doliat "mocovinu" nakolko vela ludi ani nevie,ze take daco ma v superbe.ked mas 2.0 tdi DPF filter..tak to bude urcite to...je tu toho vela popisane o tom..

Vloženo

Žádná močovina tam není! Aditivum s přísadou železa má u tohoto motoru za úkol snižovat teplotu nutnou ke vzplanutí pevných částic a tím umožnit regeneraci DPF při nižších teplotách výfukových plynů. Zatímco AdBlue (močovina) se přeměňuje na čpavek a reakcí s oxidy dusíku je rozloží na dusík a vodu! A to je dost zásadní rozdíl.

 

Téma o tomto problému je ZDE. Je tedy nutné načíst závadu/y diagnostikou, bez toho se nikam nehne.

Vloženo (editace)

Ty vole ! Já to nechápu, něco lít do jinýho auta, než tam patří. Nebylo Ti divné, že AD Blue stojí 10Kč za litr? Může dojít k nenávratnému poškození DPF (což už možná došlo). "Keramické sítko DPF filtru je vyrobeno z materiálu zvaného kordierit. Jedná se o směs křemičitanu hliníku a manganu. Z tohoto materiálu mají DPF filtr vozidla, která vycházejí přímo z výrobního pásu. Teplota tání tohoto materiálu je 1200 °C. Nevýhodou je hlavně to, že při výrazném ucpání DPF filtru může dojít k tavení tohoto materiálu"

Tím, že jsi tam nenalil Satacen, mohlo dojít k natavení

Okamžitě odsát a pomodlit se.

Po dlouhé době zase někdo, kdo mě pobavil :kol-47:

Editováno: , autor: SUP1
  • o 4 týdny později...
Vloženo

No to bys přece měl vědět ty - poznáš to podle kódu motoru. Nicméně obě příručky popisují motory 2,0 TDI PD, přičemž ten s kódem BSS má DPF s aditivem a pouze dva ventily na válec (příručka č.60). Příručka č.57 popisuje motory s kódem BKD a AZV.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Dobrý den,

mám zcela totožný problém se Škodou Superb I motorizace 2,0 TDI. Počítač mi hlásí Motor - do dílny. Byl jsem na diagnostice  a řekli mi, že došli aditiva, kdy nádržka má být v místě, kde je rezerva. Následně jsem jel do oficiálního servisu, kde mi sdělili, že aditiva se nedají doplnit (dolít), že se musí koupit celá nádržka, kdy prázdná se vyndá a plná se vloží... Celkem - s doprovodnými opravami, mi to spočítali na 25.000,- Kč. Setkal se někdo s tím, že by nádržka nešla doplnit, ale musela by se kupovat nová?

Děkuji.  

Vloženo

Ne ne, běžně se to dolívá. Mažou Ti med kolem huby. Si to dolij sám ne? Někde je tady tuším návod, i když ho možná ani nepotřebuješ, je to jednoduché. Satacen 25 si kup někde na netu

Kdo byl onen oficiální servis?

Vloženo
před 20 hodinami, Kuba.Jurica napsal:

Dobrý den,

mám zcela totožný problém se Škodou Superb I motorizace 2,0 TDI. Počítač mi hlásí Motor - do dílny. Byl jsem na diagnostice  a řekli mi, že došli aditiva, kdy nádržka má být v místě, kde je rezerva. Následně jsem jel do oficiálního servisu, kde mi sdělili, že aditiva se nedají doplnit (dolít), že se musí koupit celá nádržka, kdy prázdná se vyndá a plná se vloží... Celkem - s doprovodnými opravami, mi to spočítali na 25.000,- Kč. Setkal se někdo s tím, že by nádržka nešla doplnit, ale musela by se kupovat nová?

Děkuji.  

Návod máš v tomto tématu na stránce 2 dole . Dělal jsem to podle něj a dolil 2L .. chce to pomalu stačí malý trychtýř nebo já to mám dojem dělal přez malou injekční stříkačku a pomalu to tam tlačil. Jinak teda docela solidní servis :wacko:...

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zdravím, vše kolem filtrů pevných částic je v poslední době ožehavé téma v souvislosti s měřením emisí atd. Zrovna včera o tom byla reportáž v telce. Mám Superb 2.0 TDI BSS najeto kolem 200 tis. z čehož tak 70 % jezdím po dálnici a okreskách. Nikdy mi ještě na palubce nevyskočila chyba DPF popř. kontrolka emisí, takže si říkám, že regenecace jak pasivní vzhledem ke stylu jízdy tak aktivní zřejmě probíha v pohodě. A i přesto jsou koncovky výfuku jak havíř po šichtě tak nevím co může být špatně, že by už byl filtr za zenitem životnosti???

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...