Publikováno Srpen 19, 201015 r Zdravím Vas:-) Muj dotaz smeruje jak dlouho se zajizdi 1.8TSI - SUP II. Jak se zajizdeni u tohoto motoru projevuje, mate vlastní zkušenost? Sníží se spotřeba? Bude motor lepe ovladatelný? Jak jste se chovali vy ke svému motoru pro zajizdění? Já jezdím max 3000 ot/min , jednou jsem pretahl asi na 3200 ot/min :-) Děkuju za postřehy a rady:-)
Srpen 19, 201015 r Zdravím, vlastním také 1.8 TSI, koupil jsem ho se 150 km a první cesta s ním byla do Chorvatska a zpět . Po dálnici jsem to nějak nehonil, max. do 160 km/hod. Po měsíci mám nalítáno 6 000 km a motor tahám do 6 tis. otáček. Při koupi mi nic o zajetí neřekli, takže také uvítám jakékoliv informace či zkušenosti. Co vím, tak po najetí 10 000 km klesne spotřeba cca o 1 - 1,5 l/100 km.
Srpen 19, 201015 r Prvnich 500km jsem byl fakt opatrny, zadny kickdown, ale zase 160km/h na dalnici jsem chvilema jel (mimochodem hned po vyjeti od prodejce jsem chytil 2hodinovou zacpu na dalnici). Pak uz jsem jezdil normalne. Udajne by behem zajizdeni mohl dost mizet olej, ale me se behem prvnich 30.000 km neztratila ani kapka oleje. Spotreba mi behem prvnich 30.000 km nijak vyrazne neklesla, ale mozna je to tim, ze jsem na zacatku jezdil pomaleji.
Srpen 19, 201015 r Autor Zajimave nazory praven ekdo rikal jezdit normal,nekdo jezdit max 3000 ot/min ted mam najeto asi 960 km a porad jezdim kolem tech 3000 max at se trosku usadi. spis me zajimala docela ta spotreba,jestli si sedne, k tobe (5icz) jsem se dival do prumerne spotreby,tankovani atd a vypada to dost slusne ta spotreba, na takove auto... to mate DSG ze?
Srpen 19, 201015 r jj, mam DSG, ale jezdim hlavne dalky (coz snizuje spotrebu) a asi tak z 40% nemecke dalnice (coz ji dost zvysuje), mesto jen minimalne. Na okreskach se da bez problemu jezdit pod 7.
Srpen 19, 201015 r Autor Jasny, to chapu... ja to mam tak po okoli,obcas dalku,takze ta spotreba bude vyssi ale i tak hezke a je to nekde jinde nez ropak...
Srpen 20, 201015 r Autor Vcera jsem to daval do servisu na nejakou zaruku, zdalo se mi ze trosku nesedi 5. dvere, neco mi lupalo v loketce atd. Nechal jsem si take udelat flash bolera radia i RJ motoru na nejnovejsi verze. Motor je urcite lepsi, je vice citlivy a lepe se s nim zachazi, predtim to obcas skublo mezi 1. a 2. prevod. stupnem,ted uz je to vyrazne lepsi. Bolero jsem zatim nijak nepoznal, pouze zmenou parkovacio asistentu,trosku lepsi grafika. Jinak nic zvlastnio. Akorat nesnasim mechaniky skodovky, zvenku auto cele ohmatali a zaprasili, tak jsem jej vcera rucne umyval a dnes castecne lestil, aby se na to tak necytala spina, muchy atd. Co vim co jsme davali auto Peugeot do origo servisu,dali si vsude igelit, i na volant a auto nikde tak zaspinene nebylo. Ale ze me to udivuje.... Upraveno Srpen 20, 201015 r od Dandiel
Srpen 20, 201015 r To Dandiel: po kolika kilometrech jsi jel do servisu? Přemýšlím, že bych tam taky zajel na flash RJ a ohledně těch 5. dvěří. Při dovírání mi v nich ke konci vždycky tak zvláštně jednou lupne. Dělalo Ti to také a pokud ano, jedná se o závadu či normální chod? Díky
Září 16, 201014 r Yeti 1,8 TSI Já jsem prvních 1500 km motor točil do 4000 otáček, potom už plnej knedlík. Po 12 000 km je spotřeba pořád stejná - 9 litrů. Nevím komu může najednou klesnout spotřeba o 1 a více litrů. Měl by to být asi pozvolný proces a asi nepozorovatelný, protože si každý asi postupně zvětšoval radost z jízdy a využívání výkonu motoru. Měním ale motorový olej po 8 000 km. Výměny Long - life jsou pro sebevrahy.
Září 18, 201014 r Autor MFiedler : promin, az ted sem dojel z dovoleny:-) auto melo najeto cca 2000 km ve dverich mi nelupalo, spis sem to jen chtel seridit...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.