msmity Vloženo 10. Březen 2013 Sdílet Vloženo 10. Březen 2013 tak klasicky se to zapojuje jeden kabel kosra a jeden 30% a drahej 100% sviceni....a jelikoz mam jen dva kabely tak nevm jak na to...muzu treba vynechat to 30ti % sviceni a nechat jen klasicky 100% denni sviceni...ale netusim jestli teda muzu prepinovat ovladac svetelz mlhovky na pozici denniho sviceni...aby vse fungovalo a samo se zapinalo a vypinalo pri zapnuti hlavnich svetel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 10. Březen 2013 Sdílet Vloženo 10. Březen 2013 Napis sz barisovi jinak pokud chces pouzivat parkovacky ve svetleh tak bych se na 30% vykaslal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alias116 Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Tak nakonec jsem majitelem světel Philips , pořád mám zlozvyk zapnout po nastartování světla spínačem ale pak si uvědomím že už mám DRL (samozřejmě za nesnížené viditelnosti ) Svítí perfektně . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 29. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2013 Zdárek, mám tu na vás vélkou prosbu. Potřebuju vybrat do nárazníku FRS I nějaké DLR. Nemohl by jsem někdo přidat fotky co popřípadě máte na svých vozech s nárazníkem FRS I? Předem děkuji všem za snahu. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Tak jelikož se mi teď denní svícení ztratilo i s krytkami mlhovek, tak mě napadá, zda to máte někdo nějak řešeno proti "snadnému" odcizení? Příteli okřídleného šípu, tak, první DRL mi na vozidle vydržely 4. měsíce a dva dny. To byly připevněny na pevno. Od té doby a na jejich počest, jsem si pořídil magnety a na ně tyto světla přichytávám. Propojím konektory a jedu. Po jízdě sundám a odchází se mnou domů. Mám F1 a umístěné je mám vedle mlhovek dole. S umístění těch magnetů si musí člověk pohrát. Já to řešíl: nerez plocháček přišroubovaný k nárazníkové výstuze. Jsou tam dole díry již z výroby a tam jsem ten plocháček přišrouboval. Potom je zapotřebí doladit umístění těch magnetů, a trochu poupravit ty onímatelné kryty v názazníku, aby ta světla tam padla jako cumel. Magnety jsem sehnal v práci. Rušily se vysílačky a k držení sluchátka tam byly takové kulaté s dírou uprostřed. Ta díra je důležitá, slouží k uchycení na ten plocháček. Potom už jenom dolaďovat. Nikdy se nestalo, že by mi upadly. A to, že je deset sekund nasazuji a potom odinstalovávám mi žíly nerve. Přeji Vám všem nacházet světla DRL, vždy na svém místě. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2013 Hm, takové praktické řešení. Málo co je to hnusné, lidi to neumí používat (svítí tím i navečer nebo v lijáku apod.), tak ještě před a po každé jízdě je třeba vykonat malý rituál. Možná dobré pro ty, co najezdí tak 100 km měsíčně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matesja Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 Zdravím mám fabku r.v. 2000 44kw benal, koupil jsme si automat na světla ale chci ho použit tak aby automaticky rozsvicel stavajíci mlhovky a parkovačky poradíte mi nekdo jake jsou čisla pinu v konektoru ovladaci svetel, k parkovačkam a mlhovkam at ro spravne zapojim ... jedna se o automat SE086 (http://levnealarmy.c...ml )??????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 První chlupatý, který tě s tím zastaví, ti na místě seberou techničák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 matesja: 1. proč si kupuješ nějakej automat, když fabie umí denní rozsvěcet sama o sobě, je pravda, že ne po nastatartování jako ta krabička 2. zapřemýšlej jakým způsobem svítí mlhovky, aby byly účinné při mlze, a jakým způsobem mají svítit denní, abys byl vidět.. 3. a kolikaWattová je ta halogenka v mlhovce, myslíš, že jako něco ušetříš, když budeš svítit tím, místo potkávacích? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 Co je tak cool svítit ve dne jako debil mlhovkama namísto normálně potkávacíma? Tomu trendu nedokážu porozumět. A těch problikávajících a z půlky svítících denních LED světel z hobby marketů, co jsem dnes viděl. Proč takové zbytečně investice, které se nemohou nikdy vrátit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 Přesně!! moje řeč. Už pojem "Světla pro denní svícení" neměl ani vzniknout natož samotné světla a denní svícení se mělo řešit jen potkávacími. A jak píšeš, když vidím ty náhražky denních světel musím se jen smát. Jenže je to spíš k pláči [emoji25] . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 Zdravím mám fabku r.v. 2000 44kw benal, koupil jsme si automat na světla .... matesja: 1. proč si kupuješ nějakej automat, když fabie umí denní rozsvěcet sama o sobě, je pravda, že ne po nastatartování jako ta krabička ... Jedničková fábule r.v. 2000 sama rozsvítit myslím ještě neuměla. 2 Wojnar - u Tebe se dá tesat a podepsat ten červenej řádek z podpisu - výš napsanej dotaz je jeho důkazem až to praští... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 No Ekkare ,s tím tesání opatrně :-) ,co se zdá jednomu jako blbost,ve skutečností blbostí mýt nemusí(tím nemyslím ten příspěvek :-) ) Záleží na úhlu pohledu a také na tom,zda pozorovatel sám není blbcem (tím nemyslím nikoho konkrétně),takovému se blbostí může zdát i věc,které pouze nerozumí. Pokud se týká denních světel,líbí se mi to Vaše Sisyfovské úsilí v boji proti nim :-) Já jsem sice jejich zastánce,nicméně máte pravdu v jednom,jezdí i na můj vkus obrovské procento denních nedenních.Kdyby PČR udělala pár akcí se zaměřením na denní svícení,rozdala pár mastnejch pokut,věřím,že by se ty parodie na denní za 300 peněz houfně sundavala. No ale to by jste stejně psali,že auta nejsou vidět na horizontu a ve dvě odpoledne v hustém lese a když spadne 20kapek na m2... Ne kuci ,nic ve zlém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 To není boj proti DLR, to je nadávání na debilně stylizovanej zákon, kterej jednak umožňuje jako DLR používat naprostou parodii na "světlomet" (štráfeček 10ks čínskejch LED, který po 3 měsících provozu svítí s intenzitou asi tak 1/10 původního jasu, pokud teda vůbec ještě svítí) a druhak umožnil i výklad v tom smyslu, že jako "denní svícení" neboli světelnej zdroj, kterej má zlepšit rozpoznatelnost jedoucího vozidla od pozadí i ve dne se dá označit světelnej zdroj, umístěnej do oblasti vozidla, která při sumě všech možnejch pohledů na auto zepředu bejvá nejčastějc zakrytá = do spodní části nárazníku.Tam je místo pro mlhovky, který musí "podsvěcovat" mlhu - a není potřeba, aby byly zdaleka zřetelný. Podle mne, když bych jako zákonodárce uvažoval KAM umístit DLR, tak je nařídím dávat někam, kde budou na vozidle co nejdřív vidět, když se auto odkudkoliv "vynořuje" = minimálně na hranu maska-kapota nebo ještě vejš, někam do oblasti obkračující čelní sklo. Neboli když už bych nechtěl nežádoucím způsobem zasahovat do designu auta, nařídil bych je integrovat do předních světlometů stejně, jako je měly od začátku LEDkový éry audiny a jak je už dneska má skoro každý nový korejský auto - a kdyby se měly umísťovat dodatečně, tak rozhodně ne o mnoho níž, než je spojnice os hlavních světel. A to všecko vzniklo jen proto, že ten co takovej zákon sestavoval absolutně neměl páru o tom, jak by to mělo skutečně vypadat a fungovat - neboli byl to vůl jak anděl. A my s tím bohužel neuděláme nic, než že o tom můžem takhle diskutovat - protože ti (bohužel náma) zvolení (a draze zaplacení - a zase kým jiným, než náma) voli budou 10x novelizovat všecko možný, jenom ne to, co by bylo potřeba skutečně udělat pořádně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 Shodneme se na tom,že mi dohadováním nic nezměníme. Na čem se neshodneme je denní svícení jako takové.Navzájem si argumentovat důvody pro a proti nemá smysl.Zmiňuješ DRL pochybné úrovně,i na tom se shodneme,vždyť jsem to psal.Kdyby policie snížila počet buzerování s radarem 50 m za cedulí obce a místo toho eliminovala nehomologovaná světla,ušetřila by na lidech autech a ještě by dvoučlenná posádka PČR odjížděla s kabelou naditou pokutami.A ty by jsi mohl být spokojený,tedy alespoň částečně :-) Pokud se týká světel ,není povolen štráfeček,je povoleno světlo a ploše 20 cm2 a je jedno,jakého geometrického tvaru.I to by mohlo být vodítko pro kontrolu ze strany PČR,většina těch co nesvítí jsou buď bez homologace,nebo pouze jako obrysová a 20 cm2 nemají ani omylem. S podílem politické reprezentace na denním svícení s tebou nesouhlasím,sice nerad ,protože to je opravdu banda vyžírků napříč celým spektrem,ale tohle na triku nemají.Pravda,nemuseli zákon o svícení ve dne přijmout,potom by bylo nepovinné.Pokud ho přijali,tak musí dodržet pravidla stanovená ECE a ty jasně hovoří o možnosti svícení buď standardním osvětlením vozidla,denním světlem OEM,nebo denním světlem aftermarket,za dodržení podmínek pro montáž a zapojení.Svůj hněv tedy musíš obrátit do Bruselu,nakonec tam sedí také vyžírkové a ještě za lepší prachy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
civic66 Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 prosim o radu idem montovat drl aku zvolu trasu pre kabelaz, +12v zo spinacky chcem vzat z radia.ciz co treba zdemontovat a kadial treba viest kable.dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Kup poradny svetla ktery maj svoji jednotku a zapojujou se jen na plus, minus a obrysovky Tyhle levny svetla zaprvi nesviti a zadruhy nesplnujou homologaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Přátelé okřídleného šípu, pro: Wojnar - promiň, pouze jsem popsal svojí zkušenost s denním svícením. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
civic66 Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Vsak take mam led sa pripajaju na - +12v spinacka a odpajaju na +12v s obrisoviek... len co moja otazka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 nevim moderni svetla staci dat na kontakty na baterku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Když ty Tvoje "moderní světla" připojíš na kontakty na baterku, jak píšeš, tak od tohoto okamžiku budou svítit a svítit, a svítit, a ...., a zhasnou až chcípne baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Ba ne, Kortyzon myslí ty, co mají v sobě detektor napětí a rozsvěcejí se po naskočení motoru nárůstem napětí v palubní síti nad 13,5V - a zhasínají buď po poklesu pod tuhle hranici, nebo po přivedení kladnýho napájecího napětí na obrysovky, ke kterým od nich vede "třetí drát". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 presne rozsvecujou se jakmile se rozbehne alternator a zhasnou bud pri poklesu napeti nebo zapnuti obrysovek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 Příteli okřídleného šípu, tak, první DRL mi na vozidle vydržely 4. měsíce a dva dny. To byly připevněny na pevno. Od té doby a na jejich počest, jsem si pořídil magnety a na ně tyto světla přichytávám. Propojím konektory a jedu. Po jízdě sundám a odchází se mnou domů. Mám F1 a umístěné je mám vedle mlhovek dole. S umístění těch magnetů si musí člověk pohrát. Já to řešíl: nerez plocháček přišroubovaný k nárazníkové výstuze. Jsou tam dole díry již z výroby a tam jsem ten plocháček přišrouboval. Potom je zapotřebí doladit umístění těch magnetů, a trochu poupravit ty onímatelné kryty v názazníku, aby ta světla tam padla jako cumel. Magnety jsem sehnal v práci. Rušily se vysílačky a k držení sluchátka tam byly takové kulaté s dírou uprostřed. Ta díra je důležitá, slouží k uchycení na ten plocháček. Potom už jenom dolaďovat. Nikdy se nestalo, že by mi upadly. A to, že je deset sekund nasazuji a potom odinstalovávám mi žíly nerve. Přeji Vám všem nacházet světla DRL, vždy na svém místě. Radek. teda ono je už rok staré, ale stále boží. Připomnělo mi to doby, kdy táta schovával pod sedadlo stěrače. To jsou prostě zážitky na celý život, na normální věci, člověk za chvíli ani nevzdechne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John36 Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 Mám takový elegantní řešení, jak umístit led na Fabii I, nelíbí se mi jak to mají ostatní, ale mám takový problém, nevíte jestli by se někde nedalo sehnat led denní svícení s hloubkou 0,5cm, max 1cm? (homologovaný) Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.