Přejít na obsah

Denní svícení


virgin

Doporučené příspěvky

tak klasicky se to zapojuje jeden kabel kosra a jeden 30% a drahej 100% sviceni....a jelikoz mam jen dva kabely tak nevm jak na to...muzu treba vynechat to 30ti % sviceni a nechat jen klasicky 100% denni sviceni...ale netusim jestli teda muzu prepinovat ovladac svetelz mlhovky na pozici denniho sviceni...aby vse fungovalo a samo se zapinalo a vypinalo pri zapnuti hlavnich svetel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Tak jelikož se mi teď denní svícení ztratilo i s krytkami mlhovek, tak mě napadá, zda to máte někdo nějak řešeno proti "snadnému" odcizení?

Příteli okřídleného šípu,

tak, první DRL mi na vozidle vydržely 4. měsíce a dva dny. To byly připevněny na pevno. Od té doby  a na jejich počest, jsem si pořídil  magnety a na ně tyto světla přichytávám. Propojím konektory a jedu. Po jízdě sundám a odchází se mnou domů. Mám F1 a umístěné je mám vedle mlhovek dole. S umístění těch magnetů si musí člověk pohrát. Já to řešíl: nerez plocháček přišroubovaný k nárazníkové výstuze. Jsou tam dole díry již z výroby a tam jsem ten plocháček přišrouboval. Potom je zapotřebí doladit umístění těch magnetů, a trochu poupravit ty onímatelné kryty v názazníku, aby ta světla tam padla jako cumel. Magnety  jsem sehnal v práci. Rušily se vysílačky a k držení sluchátka tam byly takové kulaté s dírou uprostřed. Ta díra je důležitá, slouží k uchycení na ten plocháček. Potom už jenom dolaďovat. Nikdy se nestalo, že by mi upadly. A to, že je deset sekund nasazuji a potom odinstalovávám mi žíly nerve. Přeji Vám všem nacházet světla DRL, vždy na svém místě. Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Hm, takové praktické řešení.

Málo co je to hnusné, lidi to neumí používat (svítí tím i navečer nebo v lijáku apod.), tak ještě před a po každé jízdě je třeba vykonat malý rituál.

Možná dobré pro ty, co najezdí tak 100 km měsíčně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím 


mám fabku r.v. 2000 44kw benal, koupil jsme si automat na světla ale chci ho použit tak aby automaticky rozsvicel stavajíci mlhovky a parkovačky poradíte mi nekdo jake jsou čisla pinu v konektoru ovladaci svetel, k parkovačkam a mlhovkam at ro spravne zapojim ... jedna se o automat SE086  (http://levnealarmy.c...ml )???????????


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

matesja:

1. proč si kupuješ nějakej automat, když fabie umí denní rozsvěcet sama o sobě, je pravda, že ne po nastatartování jako ta krabička

2. zapřemýšlej jakým způsobem svítí mlhovky, aby byly účinné při mlze, a jakým způsobem mají svítit denní, abys byl vidět..

3. a kolikaWattová je ta halogenka v mlhovce, myslíš, že jako něco ušetříš, když budeš svítit tím, místo potkávacích?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je tak cool svítit ve dne jako debil mlhovkama namísto normálně potkávacíma? Tomu trendu nedokážu porozumět. A těch problikávajících a z půlky svítících denních LED světel z hobby marketů, co jsem dnes viděl. Proč takové zbytečně investice, které se nemohou nikdy vrátit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně!! moje řeč.

Už pojem "Světla pro denní svícení" neměl ani vzniknout natož samotné světla a denní svícení se mělo řešit jen potkávacími.

A jak píšeš, když vidím ty náhražky denních světel musím se jen smát. Jenže je to spíš k pláči [emoji25] .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Zdravím 

mám fabku r.v. 2000 44kw benal, koupil jsme si automat na světla ....

 

 

matesja:

1. proč si kupuješ nějakej automat, když fabie umí denní rozsvěcet sama o sobě, je pravda, že ne po nastatartování jako ta krabička

...

Jedničková fábule r.v. 2000 sama rozsvítit myslím ještě neuměla. 

 

 

 

2 Wojnar - u Tebe se dá tesat a podepsat ten červenej řádek z podpisu - výš napsanej dotaz je jeho důkazem až to praští...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Ekkare ,s tím tesání opatrně :-) ,co se zdá jednomu jako blbost,ve skutečností blbostí mýt nemusí(tím nemyslím ten příspěvek :-)  )

Záleží na úhlu pohledu a také na tom,zda pozorovatel sám není blbcem (tím nemyslím nikoho konkrétně),takovému se blbostí může zdát i věc,které pouze nerozumí.

 

Pokud se týká denních světel,líbí se mi to Vaše Sisyfovské úsilí v boji proti nim :-)

Já jsem sice jejich zastánce,nicméně máte pravdu v jednom,jezdí i na můj vkus obrovské procento denních nedenních.Kdyby PČR udělala pár akcí se zaměřením na denní svícení,rozdala pár mastnejch pokut,věřím,že by se ty parodie na denní za 300 peněz houfně sundavala.

No ale to by jste stejně psali,že auta nejsou vidět na horizontu a ve dvě odpoledne v hustém lese a když spadne 20kapek na m2...

Ne kuci ,nic ve zlém   :kol-35:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není boj proti DLR, to je nadávání na debilně stylizovanej zákon, kterej jednak umožňuje jako DLR používat naprostou parodii na "světlomet" (štráfeček 10ks čínskejch LED, který po 3 měsících provozu svítí s intenzitou asi tak 1/10 původního jasu, pokud teda vůbec ještě svítí) a druhak umožnil i výklad v tom smyslu, že jako "denní svícení" neboli světelnej zdroj, kterej má zlepšit rozpoznatelnost jedoucího vozidla od pozadí i ve dne se dá označit světelnej zdroj, umístěnej do oblasti vozidla, která při sumě všech možnejch pohledů na auto zepředu bejvá nejčastějc zakrytá = do spodní části nárazníku.Tam je místo pro mlhovky, který musí "podsvěcovat" mlhu - a není potřeba, aby byly zdaleka zřetelný.

 

Podle mne, když bych jako zákonodárce uvažoval KAM umístit DLR, tak je nařídím dávat někam, kde budou na vozidle co nejdřív vidět, když se auto odkudkoliv "vynořuje" = minimálně na hranu maska-kapota nebo ještě vejš, někam do oblasti obkračující čelní sklo. Neboli když už bych nechtěl nežádoucím způsobem zasahovat do designu auta, nařídil bych je integrovat do předních světlometů stejně, jako je měly od začátku LEDkový éry audiny a jak je už dneska má skoro každý nový korejský auto - a kdyby se měly umísťovat dodatečně, tak rozhodně ne o mnoho níž, než je spojnice os hlavních světel. 

 

A to všecko vzniklo jen proto, že ten co takovej zákon sestavoval absolutně neměl páru o tom, jak by to mělo skutečně vypadat a fungovat - neboli byl to vůl jak anděl. A my s tím bohužel neuděláme nic, než že o tom můžem takhle diskutovat - protože ti (bohužel náma) zvolení (a draze zaplacení - a zase kým jiným, než náma) voli budou 10x novelizovat všecko možný, jenom ne to, co by bylo potřeba skutečně udělat pořádně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Shodneme se na tom,že mi dohadováním nic nezměníme. :kol-28: Na čem se neshodneme je denní svícení jako takové.Navzájem si argumentovat důvody pro a proti nemá smysl.Zmiňuješ DRL pochybné úrovně,i na tom se shodneme,vždyť jsem to psal.Kdyby policie snížila počet buzerování s radarem 50 m za cedulí obce a místo toho eliminovala nehomologovaná světla,ušetřila by na lidech autech a ještě by dvoučlenná posádka PČR odjížděla s kabelou naditou pokutami.A ty by jsi mohl být spokojený,tedy alespoň částečně :-)

Pokud se týká světel ,není povolen štráfeček,je povoleno světlo a ploše 20 cm2 a je jedno,jakého geometrického tvaru.I to by mohlo být vodítko pro kontrolu ze strany PČR,většina těch co nesvítí jsou buď bez homologace,nebo pouze jako obrysová a  20 cm2 nemají ani omylem.

S podílem politické reprezentace na denním svícení s tebou nesouhlasím,sice nerad :kol-35: ,protože to je opravdu banda vyžírků napříč celým spektrem,ale tohle na triku nemají.Pravda,nemuseli zákon o svícení ve dne přijmout,potom by bylo nepovinné.Pokud ho přijali,tak musí dodržet pravidla stanovená ECE a ty jasně hovoří o možnosti svícení buď standardním osvětlením vozidla,denním světlem OEM,nebo denním světlem aftermarket,za dodržení podmínek pro montáž a zapojení.Svůj hněv tedy musíš obrátit do Bruselu,nakonec tam sedí také vyžírkové a ještě za lepší prachy  :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ba ne, Kortyzon myslí ty, co mají v sobě detektor napětí a rozsvěcejí se po naskočení motoru nárůstem napětí v palubní síti nad 13,5V - a zhasínají buď po poklesu pod tuhle hranici, nebo po přivedení kladnýho napájecího napětí na obrysovky, ke kterým od nich vede "třetí drát".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příteli okřídleného šípu,

tak, první DRL mi na vozidle vydržely 4. měsíce a dva dny. To byly připevněny na pevno. Od té doby  a na jejich počest, jsem si pořídil  magnety a na ně tyto světla přichytávám. Propojím konektory a jedu. Po jízdě sundám a odchází se mnou domů. Mám F1 a umístěné je mám vedle mlhovek dole. S umístění těch magnetů si musí člověk pohrát. Já to řešíl: nerez plocháček přišroubovaný k nárazníkové výstuze. Jsou tam dole díry již z výroby a tam jsem ten plocháček přišrouboval. Potom je zapotřebí doladit umístění těch magnetů, a trochu poupravit ty onímatelné kryty v názazníku, aby ta světla tam padla jako cumel. Magnety  jsem sehnal v práci. Rušily se vysílačky a k držení sluchátka tam byly takové kulaté s dírou uprostřed. Ta díra je důležitá, slouží k uchycení na ten plocháček. Potom už jenom dolaďovat. Nikdy se nestalo, že by mi upadly. A to, že je deset sekund nasazuji a potom odinstalovávám mi žíly nerve. Přeji Vám všem nacházet světla DRL, vždy na svém místě. Radek.

 

teda ono je už rok staré, ale stále boží. Připomnělo mi to doby, kdy táta schovával pod sedadlo stěrače. To jsou prostě zážitky na celý život, na normální věci, člověk za chvíli ani nevzdechne... :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...