Martinoslav Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Panove, potreboval bych poradit od vas, co jste zbehlejsi v etce a podobnych SW. Mam saci potrubi z fabie 1.4 MPi a nevim jestli mam to spravne Opsal jsem si z nej vsechna vyrazena cisla, tak je tady napisu a moc by mi pomohlo, kdyby mi nekdo z vas rekl, na jaky typ motoru je urceno - jestli na 44kW nebo 50kW. Na potrubi je vyrazeno toto: 047129743AA 5WS0200.5 pgp + 36718890 Nevim co ta cisla znamenaji, ale pri hledani snad pomohou Za pripadou pomoc dekuji!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Koukal jsem do Etky a tohle sání 047129743AA je pro motory ARV, AQV, AZE a AZF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 1. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 A ta kodova oznaceni motoru jsou jake typy please? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 A ta kodova oznaceni motoru jsou jake typy please? Dle chytré knihy ARV a AQV je motor 1,0 37 kW, AZE a AZF je motor 1,4 44 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 1. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Aha, tak to mam spatne potrubi Chjo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Ty máš 1,4 50 kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 1. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Ja mam prave 44kW a chci tam dat sani z 50kW + upravit RJ, protoze mam i jinou hlavu a vacku. Znamej mi sehnal tohle sani, myslel jsem, ze je to z 50tky a ono je z 44ky, coz je mi naprd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Jestli máš 50 kW tak to jsou motory AME, ATZ a AQW a sací potrubí má dle Etky číslo 047129743T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 1. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Oooooooo, dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Oooooooo, dekuji Není za co, taky jsi mi hodněkrát pomohl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 1. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Jesteze mam to potrubi zadarmo Tak snad se mi ho podari vymenit za to z 50kW verze. Pak uz jen vyresit preprogramovani RJ. Kdyby nebyl Cimbu tak drahej, tak bych jel za nim... Chjo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 třeba se s ním ještě domluvíš, pak jeduně sportmotor, ale cena je asi stejná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Jo, jo. Zavolej mu, něco sleví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 1. Červen 2006 Sdílet Vloženo 1. Červen 2006 Jesteze mam to potrubi zadarmo Tak snad se mi ho podari vymenit za to z 50kW verze. Pak uz jen vyresit preprogramovani RJ. Kdyby nebyl Cimbu tak drahej, tak bych jel za nim... Chjo... Mě to Mr. Cimbu provedl za 4k bez dokladu, ale už to budou 4 roky, ani jsem k němu nemusel jezdit, domluvili jsme se, až pojede kolem (přes Olomouc). Jestli máš ale i jinou hlavu a vačku, pak by bylo potřeba optimalizovat naladění Ř.J. pro konkrétní motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_guest Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 Sání u 44 a 50 kW je stejné. Ty motory jsou naprosto stejné.Rozdíl je pouze v jiné vačce a řídící jednotce,jinak vše je stejné do šroubku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 Sání u 44 a 50 kW je stejné. Ty motory jsou naprosto stejné.Rozdíl je pouze v jiné vačce a řídící jednotce,jinak vše je stejné do šroubku. Pravda je trochu jiná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 14. Červen 2006 Sdílet Vloženo 14. Červen 2006 A co třeba kompresní poměr, emisní limity, jiné sání atd.??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 15. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Červen 2006 snike: Diky za doplneni infa Guest samozrejme nemel pravdu a kdyby cetl forum, tak by to vedel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 27. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2009 Takže když mám 1.4 MPI 44 KW a chtěl bych trošku zlepšit vlastnosti motoru, tak dát sání, vačku z 55KW a nechat předělat ŘJ motoru? Co škrtící klapka popř jiné věci, to se měnit nemusí? Jinak někde na foru tady jsem se dočetl že 50KW sání je oproti 44KW vevnitř asi o 3mm jinak vyfrézované, to je asi jediný rozdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 19. Únor 2010 Sdílet Vloženo 19. Únor 2010 (editace) Pokud si chces trochu výkonově polepšit, sežeň si akorát sání z Fabie 1,4 50kW. Zlepšení, co jsem postřehl byl větší výkon od cca 3500ot nejvíce okolo 4000ot a maximálně použitých otáček ze 4500 na 4800ot. Spotřeba byla téměř stejná. Sání z 50kW má vetší difuzor, takže nasaje vzduch rychleji, to budou asi ty 3mm. Někde jsem četl doporučení pro takto upravený motor (bez čipu) jej dlouhodobě nevytáčet přes 4000ot (chudost směsy). Osobně jsem se do těchto <b>dlouhodobých </b>otáček dostal 1x ročně při cestě do ALP a zpět na německé dálnici asi 400km a zpět. Plně obsazene auto, plej kufr, rakev, takze plnej plyn byl někdy téměř podmínkou (na 4000ot je tacho cca.140kmh). I tak bez čipu ten motor má najeto s tímto sáním 40000km a jezdí do dnes bez vady na kráse (nežere olej, motor bez problémů)...najeto má celkem 155000km. Editováno: 23. Únor 2010, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel85 Vloženo 10. Září 2010 Sdílet Vloženo 10. Září 2010 Taky bych potřeboval poradit.Mám tady potrubí s číslem 047129743S. Je to 44kW nebo 50kW?Nejde mi nainstalovat etka.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel85 Vloženo 11. Září 2010 Sdílet Vloženo 11. Září 2010 Odpovím si sám.Je to 44kW podle ETKy,která se mi konečně nainstalovala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.