Publikováno Červen 1, 200619 r Panove, potreboval bych poradit od vas, co jste zbehlejsi v etce a podobnych SW. Mam saci potrubi z fabie 1.4 MPi a nevim jestli mam to spravne Opsal jsem si z nej vsechna vyrazena cisla, tak je tady napisu a moc by mi pomohlo, kdyby mi nekdo z vas rekl, na jaky typ motoru je urceno - jestli na 44kW nebo 50kW. Na potrubi je vyrazeno toto: 047129743AA 5WS0200.5 pgp + 36718890 Nevim co ta cisla znamenaji, ale pri hledani snad pomohou Za pripadou pomoc dekuji!!!
Červen 1, 200619 r A ta kodova oznaceni motoru jsou jake typy please? Dle chytré knihy ARV a AQV je motor 1,0 37 kW, AZE a AZF je motor 1,4 44 kW
Červen 1, 200619 r Autor Ja mam prave 44kW a chci tam dat sani z 50kW + upravit RJ, protoze mam i jinou hlavu a vacku. Znamej mi sehnal tohle sani, myslel jsem, ze je to z 50tky a ono je z 44ky, coz je mi naprd
Červen 1, 200619 r Jestli máš 50 kW tak to jsou motory AME, ATZ a AQW a sací potrubí má dle Etky číslo 047129743T
Červen 1, 200619 r Autor Jesteze mam to potrubi zadarmo Tak snad se mi ho podari vymenit za to z 50kW verze. Pak uz jen vyresit preprogramovani RJ. Kdyby nebyl Cimbu tak drahej, tak bych jel za nim... Chjo...
Červen 1, 200619 r Jesteze mam to potrubi zadarmo Tak snad se mi ho podari vymenit za to z 50kW verze. Pak uz jen vyresit preprogramovani RJ. Kdyby nebyl Cimbu tak drahej, tak bych jel za nim... Chjo... Mě to Mr. Cimbu provedl za 4k bez dokladu, ale už to budou 4 roky, ani jsem k němu nemusel jezdit, domluvili jsme se, až pojede kolem (přes Olomouc). Jestli máš ale i jinou hlavu a vačku, pak by bylo potřeba optimalizovat naladění Ř.J. pro konkrétní motor.
Červen 14, 200619 r Sání u 44 a 50 kW je stejné. Ty motory jsou naprosto stejné.Rozdíl je pouze v jiné vačce a řídící jednotce,jinak vše je stejné do šroubku.
Červen 14, 200619 r Sání u 44 a 50 kW je stejné. Ty motory jsou naprosto stejné.Rozdíl je pouze v jiné vačce a řídící jednotce,jinak vše je stejné do šroubku. Pravda je trochu jiná
Červen 15, 200619 r Autor snike: Diky za doplneni infa Guest samozrejme nemel pravdu a kdyby cetl forum, tak by to vedel
Prosinec 27, 200915 r Takže když mám 1.4 MPI 44 KW a chtěl bych trošku zlepšit vlastnosti motoru, tak dát sání, vačku z 55KW a nechat předělat ŘJ motoru? Co škrtící klapka popř jiné věci, to se měnit nemusí? Jinak někde na foru tady jsem se dočetl že 50KW sání je oproti 44KW vevnitř asi o 3mm jinak vyfrézované, to je asi jediný rozdil.
Únor 19, 201015 r Pokud si chces trochu výkonově polepšit, sežeň si akorát sání z Fabie 1,4 50kW. Zlepšení, co jsem postřehl byl větší výkon od cca 3500ot nejvíce okolo 4000ot a maximálně použitých otáček ze 4500 na 4800ot. Spotřeba byla téměř stejná. Sání z 50kW má vetší difuzor, takže nasaje vzduch rychleji, to budou asi ty 3mm. Někde jsem četl doporučení pro takto upravený motor (bez čipu) jej dlouhodobě nevytáčet přes 4000ot (chudost směsy). Osobně jsem se do těchto <b>dlouhodobých </b>otáček dostal 1x ročně při cestě do ALP a zpět na německé dálnici asi 400km a zpět. Plně obsazene auto, plej kufr, rakev, takze plnej plyn byl někdy téměř podmínkou (na 4000ot je tacho cca.140kmh). I tak bez čipu ten motor má najeto s tímto sáním 40000km a jezdí do dnes bez vady na kráse (nežere olej, motor bez problémů)...najeto má celkem 155000km. Upraveno Únor 23, 201015 r od Haski
Září 10, 201015 r Taky bych potřeboval poradit.Mám tady potrubí s číslem 047129743S. Je to 44kW nebo 50kW?Nejde mi nainstalovat etka.Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.