Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

ta to treba dlhy kluc aby som ju vybral sakra

tak v Gola sadě většinou bývá klíč na svíčky s tou gumovou vložkou a pak tam máš prodloužení, tak žádný problém ... nebo v hobby marketech jsou ty "T" klíče na svíčky dost dlouhé

a nejaku fintu ako lahko sa da odopnut konektor od cievky nemate? bo dnes som na to kukal a neslo to nejako, ale minule ked som vyberal uz vadnu cievku dajak som vybral ani neviem ako, mi to bolo v podstate jedno lebo bola zla, ale tieto nechcem znicit :)

Zdar, jaké patří prosím svíčky do Fabie 1.4 MPI, kód motoru AQW. Auto na LPG mám poprvé a koupil jsem ho teprve před dvěma měsíci, tak o tom moc nevím. Díky

Máš vstřikování a nebo klasiku? Vstřikování má vstřikovače LPG, klasika má jednu širokou hadici zavedenou do traktu sání.

Pakliže máš klasiku, doporučuji jednojiskřišťové svíčky.

Pokud máš vstřikování dej co požaduje výrobce a nebo alternativu co ti doporučí v mototechně. Pakliže chceš aby vydrželi delší dobu, kup dražší z lepšího materiálu.

Mám sekvenční vstřikování. Našel jsem si svíčky BRISK DR15YS.... může to být?

Pokud máš kod AQW, je to FABIA 1-4 50-55kW, rv.12.99-08.03, tam jsou předepsané BRISK DX15LTC-1, nebo jednovývodová DOX15LE, případně plynová DR15YS-9......DR15YS má v tomto případě malý odtrh

Já mám se svíčkama jeden takový "vtip" z praxe...

Dojelo mi kdysi nedávno auto Toyota Rav4 II se Stagem co sem kdysi dávno dělal....že má problémy s chodem motoru....

Na benzín divné, na LPG ultra špatné. Zrepasoval sem lištu....benzín byl to co LPG.....

Psal se Pátek cca 15:00, mrknu na svíčky - ometené jak kráva (podotýkám auto po servisu v Toyotě) a jedna svíčka elektrodu měla spojenou se středem.....sem myslel, že do toho bácl píst....nebo mě to v první moment tak připadalo....

Teď co se svíčkama, když zákazník potřebuje auto?

Došel sem za naším koumákem ve firmě a on "dej tam co pasuje závitem a délkou"... D17YC na Favorita....

Auto jelo bez problémů na obě paliva :kol-47::kol-28:

Akorát sem zákazníkovi řekl ať je tam nenechává víc než 5tis KM :kol-28:

Aké sviečky na feliciu 1,3 mpi 40 kw s LPG landI renzo EG-V05,ako nastaviť spotrebu LPG pomocou pristroja použivaneho na emisnu kontrolu

  • 4 týdny později...

Tak se s vámi podělím o zkušenosti se svíčkami Brisk Premium+, které jsem tam dal v červnu. O několik stránek zpět jsem to psal. Auto začalo asi po 7 tisích km škubat mezi 1500 - 2000 otáčkami. Při rozjezdu nic moc. Dnes jsem prozkoumal zásoby v garáži a našel jsme tam ještě nové tříbody Brisk DX15LTC-1, které jsem jezdil, když jsem ještě neměl LPG. A autíko zase jezdí jak má - dokonale. Takže moje zkušenosti se svíčkami tak jak jsem je v autě střídal.

- Brisk Extra DX15LTC-1, origo tříbody, měl jsem je tam při montáži LPG, bylo na nich najeto asi 10 tisíc benzín a pak 35 tisíc na LPG, pak jsem je měnil z prevence, nezlobily, neškubaly

- Brisk Silver DR15YS-9 přímo na LPG, jednobod, po 6 tisících km škubaly opět v nízkých otáčkách, po 10 tisících šly ven

- Densa jednobod obyč za pár korun, dali mě je tam ve Strakonicích, po 20 tisích km začaly opět škubat v nízkých otáčkách

- Brisk PREMIUM+ P2, po 7 tisích km opět škubání, takže dnes po 9 tisích vyhozeny

- a nyní opět Brisk Extra DX15LTC-1 a končím z experimenty, ty fungovaly zatím nejlíp, dá se říci dokonale, tak je tam nechám ať ukážou co vydrží, když vydrží aspoň cca 40 tisíc, dám opět ty, pokud míň, dám Brisk Platin DR15PP-1.

  • 1 měsíc později...

Měl bych dotaz: mám Fábii 1,4 55kw na LPG a chci se zeptat jaké svíčky bych měl dávat? v servisu mi dávají svíčky Brisk DR15XS a celkem si vemou 800kč (to se mě zdá celkem dost). Když sem měl feldu na LPG tak sem měnil svíčky za 200kč a bylo to ok. Jaké jsou nejlepší svíčky? a stačí když si je vyměním sám nebo se ještě kolem toho něco dělá (myslím tím nějaké seřízení ap.). Děkuji mnohokrát za rady.

Žádné seřízení se po výměně svíček nedělá. Jestli je 800,- moc nevím a těžko hádat, internet tvé svíčky Brisk DR15XS nezná, tedy aspoň já nic nenašel. Ale výměna je tak na 30 minut.

řeknu ti to asi tak, do feldy jsem také dával svíce za cca 240,-, ale 20t km a bylo po nich jak po žabě. Do fábky dávám origo předepsané NGK, za tři dám kolem 550,-, ale vím že mám na 60t km klid :kol-47: ... je to tedy drahé? :kol-32:

Žádné seřízení se po výměně svíček nedělá. Jestli je 800,- moc nevím a těžko hádat, internet tvé svíčky Brisk DR15XS nezná, tedy aspoň já nic nenašel. Ale výměna je tak na 30 minut.

tady je jeden z odkazů na svíčky. Zadal sem do vyhledávání název Brisk DR15XS na seznamu a vyhledalo mě několik odkazů.

http://www.skvelesluzby.cz/svicky-lpg-cng/dr15ys

Ještě dotaz: kde najdu předepsané svíčky pro daný typ auta? Jeden kolega v práci má auto na LPG (značku auta nevím) a on tam dává obyčejné svíčky které jsou předepsané. Žádné speciální na LPG. Jaké jsou teda dobré svíčky podle vašich zkušeností? děkuji.

Zadal si DR15XS a našlo ti to DR15YS :kol-28: proto jsem já nic nenašel když neexistují. Tady máš katalog svíček Brisk - http://www.brisk.cz/...aci-svicky-auto

teď sem se díval do servisní knihy k LPG a je tam napsaný opravdu DR15YS to Y vypadalo jako X jelikož je to psaný propiskou mechanikem a je to trošku nečitelné. Tak pardon :doh;)

A jaký máš vlastně kód motoru? Já nemám se Silvrama dobré zkušenosti, psal jsem to tu, ale každé auto chce něco jiného. Ale dávat za výměnu svíček 800,- Kč když jedna stojí od cca 60,-Kč, je celkem dost.

  • 1 měsíc později...

Ahoj,přidám svoje zkušenosti. Mám O I 75kw, motor BFQ, Lovtec magic 2.  Se svíčkami jsem problém neměl(zato s ostatkem jo a docela dost....), takže v 60000 jsem vyměnil origo z výroby(plyn takřka od začátku) za Brisk silver DR15YS-1  a po 6000 km začalo auto škubat... Dal jsem NGK BKUR6ET a zase dobré.Výměna svíček u této motorizace není sranda,bez sundání sání jsem to nedal, práce na půl dne (i s pivkem :kol-28: ) Jinak starostí  s tímhle systémem mám hafo, neustálé Check eng.,vadná čidla teploty reduktoru,popraskané hadice,výměny vstřikovačů atd- bylo by to na knihu.Plynu zdar a mějte se

Silver nejsou dobré, velice dobré zkušenosti mám na své bývalé 1.6 75 s BRISK DR15YPP-1 , to jsou platinové, výdrž bez býměny 80 tisíc....jinak výměna s kloubem bez sundání sání 20-30 minut...nejhůř než se vytáhnou fajfky od svíček..

Tak před 14dny jsem dal do fábie obyčejné svíčky NGK BKUR6ET-10 tak uvidím kolik vydrží. Zatím to jede dobře.

Stáli mě sice stejně jako ty minulé co sem tam měl a to DR15YS ale ty vydrželi jen 12000km tak pokud ty co jsem dal vydrží víc tak to bude dobrý.

No uvidíme.

Zdravím, pro Karla.lpg- četl jsem několikrát, že jdou měnit na 1.6/75kw svíčky i bez sundavání sání, zkoušel jsem to, ale nechtěl riskovat poničení těch vstupů pro plyn, co jsou přidělané k tomu sání tak nešťastně, že se ještě navíc pletou tomu klíči. Kdyby to nebyl plyňák,tak bych to asi dal, ale takhle mám strach, že to sámí ještě poškodím-měl jsem kdysi na 1.6/55kw prasklé " parohy " a bylo to dost drahý a problémový s výměnou, tak bych tak nerad dopadl stejně(tentkrát za to mohl samo starý systém se zášlehem).Jinak na sundání  fajfek jsem si vyrobil udělátko ze svářecího drátu, ohnul na konci a zbrousil, jde to s tím celkem bez problémů. Zdravím

  • 1 měsíc později...

Tak se s vámi podělím o zkušenosti se svíčkami Brisk Premium+, které jsem tam dal v červnu. O několik stránek zpět jsem to psal. Auto začalo asi po 7 tisích km škubat mezi 1500 - 2000 otáčkami. Při rozjezdu nic moc. Dnes jsem prozkoumal zásoby v garáži a našel jsme tam ještě nové tříbody Brisk DX15LTC-1, které jsem jezdil, když jsem ještě neměl LPG. A autíko zase jezdí jak má - dokonale. Takže moje zkušenosti se svíčkami tak jak jsem je v autě střídal.

- Brisk Extra DX15LTC-1, origo tříbody, měl jsem je tam při montáži LPG, bylo na nich najeto asi 10 tisíc benzín a pak 35 tisíc na LPG, pak jsem je měnil z prevence, nezlobily, neškubaly

- Brisk Silver DR15YS-9 přímo na LPG, jednobod, po 6 tisících km škubaly opět v nízkých otáčkách, po 10 tisících šly ven

- Densa jednobod obyč za pár korun, dali mě je tam ve Strakonicích, po 20 tisích km začaly opět škubat v nízkých otáčkách

- Brisk PREMIUM+ P2, po 7 tisích km opět škubání, takže dnes po 9 tisích vyhozeny

- a nyní opět Brisk Extra DX15LTC-1 a končím z experimenty, ty fungovaly zatím nejlíp, dá se říci dokonale, tak je tam nechám ať ukážou co vydrží, když vydrží aspoň cca 40 tisíc, dám opět ty, pokud míň, dám Brisk Platin DR15PP-1.

 

Tak se svíčkám Brisk Premium+ P2 musím asi omluvit. Po cca 4 tisících km začaly škubat i svíčky Brisk Extra. Takže mě čeká návštěva servisu, aby na to mrkly a drobet vše poladily.

  • 4 týdny později...

Tak sa som onehdá šupol do Octavia 132kW 1,8T AUQ

NGK LPG Laser Line 1

A pri montazi do motoru som si vsimol ze su tam original asi tie iste . Su VW / NGK 101000063AA . Dokonca mali i rovnaku medzeru 0,8mm

A nemam ziadne problemy . (Nemal som ani s povodnymi co som dostal od origo skoda servisu). Zatial necelych 20tisic km.

Akurát su svinsky drahé. A to som ich zohnal lacnejsie (375Kc).

Doporucite nejake lacnejsie (BRISK) co ale budu rovnako bez problemov?

Upraveno od kluvi

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.