Květen 14, 201312 r Svíčky na jedničkovou Octaviu 1,6 MPI mají 1mm odtrh. Kdysi sem viděl snad 1,6mm odtrh na oježděné svíčce....ale myslím si, že už se kouřilo i z trafa
Květen 14, 201312 r milionkrát přebírané téma, ale to nevadí....do 1.8T jsou předepsané Brisk DR15YPP-1 (platinové), na plyn dobré, podstatně míń zatěžují zapalovací moduly....já teď zkouším ve svém Denzo Iridium Power, výdrž až 200 tisíc, při cenách 200-250 Kč/kus si myslím velice dobrá volba....
Květen 14, 201312 r Pokial je to namna, tak ja mam 1,8T AUQ JJ to bylo na tebe, ale omlouvám se. Špatně sem přečetl...nebo pochopil, že se divíš odtrhu 0,8mm. Nějak sem nepochopil smysl toho textu. Proto sem na to reagoval takto.
Květen 14, 201312 r do 1,8T a jestli je jeste nacipovano a LPG nic jineho nez platinove NGK nedavat!!!
Květen 14, 201312 r Karel: Denzo iridium? Tak potom poreferuj...(to by som to nemusel menit do konca zivota) :-D silarm: Ty myslis ze ani tie co pise Karel? (Brisk DR15YPP-1 (platinové) a Denzo). Nejaké negatívne skúsenosti?
Květen 14, 201312 r tak z vlastniho auta ne, ja tam nikdy nic jineho nez NGK nedal... ale par jinejch 1.8T co kuli svickam cukalo znam, nektere hned po vymene (tri bodove) nektere po par tisicich... Denza Iridium mezi nema taky byly, ale asi ne ty co pise Karel... NGK jsou odzkousene i od lidi co tem autum poradne nakladaj a drzej... ty BRISK neznam, a ani nevidim jedinej duvod proc laborovat...
Květen 20, 201312 r milionkrát přebírané téma, ale to nevadí....do 1.8T jsou předepsané Brisk DR15YPP-1 (platinové), na plyn dobré, podstatně míń zatěžují zapalovací moduly....já teď zkouším ve svém Denzo Iridium Power, výdrž až 200 tisíc, při cenách 200-250 Kč/kus si myslím velice dobrá volba.... Ahoj Karle, zajímalo by mě, jaké Denza by se baly dát do Octavie 1, 1,6 75kW, kod mot. AVU?
Červenec 11, 201312 r napiš typ, motor, obsah, pak ti napíšu jaké tam patří... Ahoj .. vies mi poradit sviecky na 1.8t. ARX, octavia 2003 Dakujem
Červenec 11, 201312 r Tak dneska jsem tam dal ty Brisk Silver a zatím po pár kilometrech to vypadá super. Jak na benzín tak hlavně na plyn žádné cukání, volnoběh taky super, v nízkých otáčkách se motor dost zklidnil a fakt jde pravidelně. Tak uvidím co bude dál a kolik vydrží kiláků. Aky presny model si tam dal?
Červenec 11, 201312 r Dal jsem tam DR15YS-9, ale asi po 6 tisících km začaly škubat tak mi tam ve Strakonicích namontili nějaká obyč Denza a jezdilo to zase super, takže já Silvry moc nedopuručuji.
Červenec 28, 201312 r Ja mam vo Fabii 1,2 HTP 40kW odskusane DENSO IRIDIUM - nabehane cca 100000KM a teraz som ich vymenil zas na Denso iridium Power. Uplna spokojnos a garancia najazdenia 100 tis. km bez problemov. Vrelo odporucam kazdemu kto jazdi na LPG:)
Červenec 28, 201312 r a ty máš také LPG? edit: aha už jsem četl i ostatní tvé příspěvky, takže vidím že jo. Kolik je cena svící? Upraveno Červenec 28, 201312 r od Malta
Prosinec 30, 201311 r Nejak jsem zapomnel nasvicky, tak jsem dnes vymenil za Brisk DX15LTC-1. Takhle vypadaji NGK BKUR6ET-10 po 115000km. To ze je mam vymenit jsem zjistil az pri hledani v zapisniku, tedy zadne problemy na benal ani na LPG. Upraveno Leden 25, 201411 r od milosk
Leden 28, 201411 r Zdravím, jaké byste doporučili svíčky pro fabii 1,2 47 kw BME ? Jezdím na LPG systém BRC. Dík
Leden 28, 201411 r Originál od výrobce jsou BRISK DOX15LE nebo výborné svíčky jsou Denzo Iridium Power, do tvého typ IK20
Leden 29, 201411 r to jo, ale cenovy rozdil BRISk a Denzo iridium je naprosto straslivy.. za 4 svice brisk mas 1svici denzo IK20
Leden 29, 201411 r To sice ano, ale interval výměny u Denso je 200 tisíc km, navíc nezatěžují tak zapalovací moduly a kabely, potřebují totiž o cca 5 kVolt nižší náboj k zapálení směsi, takže neodcházejí moduly, kabely....takže je to na zvážení, já je mám na prodejně za cca 250/kus
Leden 29, 201411 r Máte někdo zkušenosti s Denso iridium power? opravdu tolik vydrží? NGK mi vydrží cca 10 000 a už se občas rozsvítí kontrolka motoru. Po výměně svíček je to pak ok. Zkoušel jsem eshop od Karla a nějak nefachčí...A svíček denso iridium power ik20 jsem našel více druhů. Třeba ik20L nebo ik20G nebo jen ik20. A v katalogu denso jsem nenašel motor BME. Upraveno Leden 29, 201411 r od martin pleva
Leden 29, 201411 r mám stránky ve výstavbě, nemám na ně tolik času co bych potřeboval,proto ten eshop nejde.....tyto svíčky se dávají do aut, kde je problém s tím, že když se mění svíčka, musí se rozdělávat a sundat celé sání,někdy je to na celý den práce...proto se tam dávají tyto svíčky...nebudu ti nabízet něco, co nemám osobně vyzkoušené na svém autě nebo přes dobré zákazníky(taxi, autoškoly),kteří najedou za krátkou dobu desítky tisíc km, takže ověřené provozem...
Leden 29, 201411 r a jaka je zivotnost u brisk? prece jenom dat za svicku 50 nebo 250 je celkem poznat. jestli vydrzi aspon 20 000 tak klidne i brisk
Leden 29, 201411 r Nevím jaký je rozdíl v kvalitě materiálu elektrod, ale když ngk vydrží 115000 tak proč by brisk neměly vydržet těch 60, ale nevím to.
Leden 29, 201411 r Ty nevím ti, já osobně sem zůstal na mém autě u stáje originálu, tedy NGK BKUR6ET-10. Měním je standartně po cca 40000km a to z důvodu prevence a taky aby vůbec šli z hlavy povolit. Naštěstí sem nikdy neměl problém, takže nemám důvod měnit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.