.Honza. Vloženo 11. Září 2010 Sdílet Vloženo 11. Září 2010 Zdravím, neví někdo prosím utahovací moment výpustného šroubu motorového oleje pro Fábii II 1.6, kód motoru BTS ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 11. Září 2010 Sdílet Vloženo 11. Září 2010 Měnil jsem olej už u spousty aut ale nikdy jsem to neutahoval na moment a nikdy s tím nebyl problém. Vždy dotáhnout na citovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 11. Září 2010 Sdílet Vloženo 11. Září 2010 ani v servise to neutahujou na moment...vždy citovka......v tomto mpřípadě je moment na nic....to není jako u kol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arts Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 ma ten vypustny srob aj tesnenie ? alebo je to srob s takovou plechovou podlozkou??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 má těsnění,hlavně ho nezapoměn vyžíhat(nahřeješ do žluta a hned dáš do vody)Já ještě dávám na závit teflonovou pásku.doufám,že budeš mět měděný nebot al těsnění se na podvozek nedává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arts Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 (editace) no vobec neviem o com pises :)len sa pytam ci je to takyto srob aj s tou podlozkou. .(alebo sa tam dava este plus nejake dalsie tesnenie ) Inak tento srob je original a zevraj sa zakazdym vymiena takze neviem co si o tom nahrievani pisal ani neviem ako to myslis. Editováno: 10. Listopad 2010, autor: Arts Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 11. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 (editace) ARTS:Ak ti slzi okolo vypustacieho srobu na olejovej vani tak treba vymenit srob .Ak neslzi tak mozes pouzit aj povodny srob. Mas dobry srob aj s podlozkou -vid tvoje foto. Netreba uz davat ziadne ine tesnenie a ANI ZIHAT PODLOZKU. Ta podlozka sa neda stiahnut zo srobu. Utahovaci moment je 30Nm. Editováno: 11. Listopad 2010, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arts Vloženo 11. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 Ano neda sa dat dole. Tak toto bola super odpoved Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 11. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 já na HTP mám jinej,českej s normálním měděným těsněním.Němci něco mají vždy extra a stojí to za prdlačku,hlavně,že se to musí měnit,to je jejich náboženství.Když tam dáš,ale kousek teflonu,tak nic nepokazíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 11. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 ARTS:Ak ti slzi okolo vypustacieho srobu na olejovej vani tak treba vymenit srob .Ak neslzi tak mozes pouzit aj povodny srob. Mas dobry srob aj s podlozkou -vid tvoje foto. Netreba uz davat ziadne ine tesnenie a ANI ZIHAT PODLOZKU. Ta podlozka sa neda stiahnut zo srobu. Utahovaci moment je 30Nm. Přesně tak. Kupuji jej kolem 38 Kč v značkovém servisu Škoda. Je naprosto stejný s původním šroubem. Ani těsně před úplným vyšroubováním při výměně oleje kolem závitu nic neprosakujej. Rozhodně bych s originálním šroubem nic nedělal, ani se nesnažil vylepšit těsnění teflonovou páskou. Půjčil jsem si momentový klíč, protože na citovku to neumím a dotáhnul jej 30 Nm. Na kryt olejového filtru je předepsáno 25 Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 vyjetej olej s filtrem a použítý šroubek,který je zamaštěný dáváte kam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 (editace) Marek- Tak jí zas u kol do ted používal na utáhnutí klíč z povinný výbavy auta. S citem na skorokrev. Ale pro jistoru sem si ho seříznul o 30mm abych neměl zas takovu páku. Ale i tak uvažuju o pořízení nějakýho momenťáčku taky. petrumr- to s tim šroubkem myslíš vážně? Pokud bych ho měl vyhodit, tak prostě směr koš. Ale mám za to, že na tomhle šroubu je počítáno opětovné použití, mění se jenom měděná podložka. Ikdyž, nebál bych se tu podložku použít ještě tak u dvouch výměn. Na druhým autě (twingu) mam zaky vyměnitelnou podložku a určitě 5x jsem jí použil a žádná kapka oleje pod autem nebyla. Editováno: 10. Prosinec 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 10. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2014 Jinak když jsme u těch momentů ještě, jakou by jste zvolili značku momentovýho klíče pro domácí použití, ale s tim, že by sem ho třeba jednou mohl používat intenzivnějc? Líbil by se mi tenhle, má i docela dobrej rozsah momentů. Je to Bahco7451-100 10-100Nm http://shop.tntrade.cz/bahco-7451-100-klic-momentovy-10-100nm-racnovy-upinaci-ctyrhran-3-8-de_d179114.html Od bahca mam ještě doma francouzák a hlavně pilníky na kov-neuvěřitelný držáky. Kdyžtak ať to moderátor umaže o tom momenťáku, pokud se mu nebude líbit umístění tohohle komentáře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2014 3/8 momenták ti bude naprd ak k nemu nemáš orechy ... na bežné doťahovanie kolies a podobne stačí aj ten akciový z LIDLu 20-200Nm , kupodivu je celkom presný a spoľahlivý ... vypušťák som inak na plehovej vani ťahal momenťákom raz /kalibrovaným/ na moment podľa DP , a pri ďalšej výmene som to povolil veľmi ľahko prstami a už by som to tak nikdy neurobil , treba to normalne na citovku rukou .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 14. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2014 3/8? Aha. To sem si ani nevšimnul. Každopádně bych raději rovnou investoval do nějaké renomované značky. Třeba jednou bude pořádně den co den v zápřahu a tam už se vyplatí mít trochu kvalitu. Když něco dělam a nebo pořizuku, tak ne není polovičatě, ale naplno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 14. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2014 tak si kúp Stahwille , Unior , a podobné a daj si ho každý rok skalibrovať , a máš to lepšie ako autorizák , potom som zvedavý koľko ti to nadšenie vydrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 14. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2014 Obyčejná TONA by stačila. 10-110Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 14. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2014 Kluci neblbněte, vždyť je to vypouštěcí šroub na olej.....děláte jako kdyby jste seřizovali minimálně ložiska na obráběcí hlavě cnc mašiny. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 14. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2014 Pro naše auta to nejlepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.