Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Konny: tak jestli mají být zoubky i na rozpěrce tak tam rozhodně žádný nejsou :)

Na straně čelisti - nové , tak tam to bylo spíš obalený barvou (chodí to dobře, ale neseje to:))

OK prima, díky za tip

Upraveno od alien27

Jestli mají být i zoubky na rozpěrce to nevím (nedíval jsem se), myslím že ne, ale ruku do ohně za to nedám, ale 100% mají být na těch klínkách :) U těch rozpěrek je největší problém, že v místě jak je klínek a kde se dotýkají části paken, tak tam se ta rozpěrka pomalu ubrušuje a vymačkává a pak to začne dělat takový bordel, jako že jedno kolo na ruční brzdu víc brzdí nebo se nedají souměrně seřídit lanovody atd. :)

jj na rozpěrce v místě klínku to bylo takový okousaný

a s těma čelistma to dodatečně vidím, že dám příště přednost nelakovaným (kdo by to do ATE řek..)

Prochy: to máš pravdu, že jsou k dostání komplet sady, jenomže málokdo je koupí (pochybuju že i ty bys kupoval celou sadu), protože stojí takový ranec peněz, 99% lidí radši koupí jen samotné pakny a když je nějaký problém s nějakou součástkou, tak přikoupí jen ten špatný díl :)

:kol-47::kol-32:

Ja to menim KOMPLET. :kol-28: Komplet sada stoji par korun. 55Euro--- 1400Kc.

LINK: http://www.autodielymt.sk/skoda/octavia/octavia-1u2-09-96/1-9-sdi-1896ccm-50kw-68hp-06-97/zadna-naprava_178_187_188/easy-quick-sada-brzdovych-celisti-ate_3189483.html

To máš pravdu, PROCHY603 by koupil hned celé nové auto :D

:kol-24::kol-26:

Za 1400Kc nekupis NOVE auto ale komplet brzdy urcite ano.

LINK: http://www.autodiely...te_3189483.html

Za 1398Kc

LINK: http://www.skoda-dil...i-v-kosiku.html

Za 1423kc

LINK: http://www.auto-pilo...ml?tree=1&path=

ZA 1333Kc

LINK: http://www.autodilyc...2/225818/85858/

Tu mas komplet za 1800Kc ZA TO tiez cele nove auto nekupis. :smich::blbec:

LINK: http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA

Upraveno od PROCHY603

:kol-47::kol-32:

Ja to menim KOMPLET. :kol-28: Komplet sada stoji par korun. 55Euro--- 1400Kc.

LINK: http://www.autodiely...te_3189483.html

OK, tak patříš mezi to málo lidí, co to mění komplet :palec2: , ale musíš brát i v potaz, že někdo preferuje jinou značku než Ate (Ferodo, Brembo, Zimmermann, Textar...) a ne všechny značky dělají kompletní sady, pak by jedině zbývalo koupit součástky zvlášť a to už je cena někde jinde, takže nejjednodušší je vyměnit jen to co je potřeba (tak to dělají i ve všech servisech) :)

Konny: :kol-47: Tu mas link kde si vsetky diely vyskladas.

Pakne si das akeho chces ti vyrobcu. :kol-28:

Cena 1400Kc. Pakne Zimmermann.

A mas na 200 000km pokoj.

LINK: http://www.skoda-dil...i-v-kosiku.html

Upraveno od PROCHY603

Jasně, dá se to i poskládat z dílů :palec2: ale stejně převážná většina lidí to dělá a dělat bude, že když jsou špatný pakny, tak koupí jen pakny, to se prostě nezmění ;)

Jestli mají být i zoubky na rozpěrce to nevím (nedíval jsem se), myslím že ne, ale ruku do ohně za to nedám, ale 100% mají být na těch klínkách :) U těch rozpěrek je největší problém, že v místě jak je klínek a kde se dotýkají části paken, tak tam se ta rozpěrka pomalu ubrušuje a vymačkává a pak to začne dělat takový bordel, jako že jedno kolo na ruční brzdu víc brzdí nebo se nedají souměrně seřídit lanovody atd. :)

:kol-35: Preto menim komplet vsetky diely Pakne + strunky,klinky atd. A brzdy brzdia rovnomerne a na 100% :kol-28:

Co neubrzdis to neukecas. :kol-31:

Upraveno od PROCHY603

To máš pravdu, teď mám taky zadní brzdy komplet vyměněný (sice s odstupem 1 roku), ale vím že teď brzdí na 100%, dokonce bych řekl, že ty zadní brzdí až moc, protože když zatáhnu za ručku, tak na suchým asfaltu udělám 2 černý čáry a dneska jsem musel ve městě víc zadupnout brzdu a cítil jsem, jak se ten zadek na chvilku i kousl a to jen při zašlápnutí pedálu, čili bez pomoci ruční brzdy (opět na čistým suchým asfaltu) ;)

Tak zase pár slov k technickému problému..

Rozpěrky, klínky vyměněný, rozdíl mezi lankama se zmenšil, ale ne moc.

Brzdit to brzdí lépe.

Takže zítra ještě přehodím bubny mezi sebou, pak už snad jen pružiny.

Jo na nové rozpěrce zoubky nejsou.

Kdyžtak zkus ještě změřit tloušťku bubnů, pokud by byly tloušťky rozdílný, tak by stálo za zkoušku je nechat stočit na soustruhu, já jsem je minulý měsíc nechával taky srovnávat ;)

:kol-47: Treba zmerat priemer bubna. Ak je pod minimom tak sustruzenie bubna sa neoplati. Treba kupit nove bubny. :kol-31::kol-28:

Jasně, pokud se průměr bubnu blíží k minimu nebo už je na minimu, tak se musí koupit nový bubny, protože soustružit je je potom o hubu...

:kol-47: Treba zmerat priemer bubna. Ak je pod minimom tak sustruzenie bubna sa neoplati. Treba kupit nove bubny. :kol-31::kol-28:

Průměr bubnu se opotřebením, popř. soustružením ZVĚTŠUJE, teda jeho činná plocha. Takže pod minimem NIKDY nebude ;)

Wojnar: máš pravdu :palec2: , teď to čtu i po sobě a napsal jsem pěknou kravinu, pokud se průměr bubnu blíží k maximu, tak se musí vyměnit, minimum se týká tloušťky stěny :)

Prohození bubnů mezi sebou nepomohlo.

Lanka jsem uvolnil i z držáků.

Pružinky pro natažení klínku - prohozený.

Uložení lanka. bowdenu jsou v pořádku.

Výsledek: rozdílná délka lanka na páce zůstává a to stejná na obou jako před zásahem.

Samostavy: nastavují se rozdílně, mají výrazně jinou vůli, jeden klínek je výrazněji níž než druhý,

takže problém není v lanku, ale v samostavu (jsou nové) resp. v čelisti, bubnu.

Bubny sem neměl čím změřit, ještě by třeba mohla být jiná "patka" místo kde se dole opírají čelisti.

Díky za tip.

Na ty trubky jsem se taky díval, poškozený (roztrhaný, omačkaný) nejsou.

Ano zkrácením jedné by se problém délek lanek "vyřešil" ale problém jako takový je jinde.

Samostav na jednom kole je výrazně jinde než na druhém bez vlivu lanovodů (odpojeny při sešlapávání/nastavení samostavů).

To už by mohly být špatný asi jedině čelisti, tzn. jedna strana je více opotřebovaná a tím pádem je klínek samostavu více zapadnutý, kontroloval (měřil) jsi tloušťku paken? Měly by být stejně opotřebovaný...

Vyměnil sem čelisti, brzdové válečky, lanovody.

Jj čelisti sou nový, byť první cestu se ošoupaly - hřáli bubny Ale přijdou mi stejně silné.

No vidím to na výměnu bubnů - křivý? a snad i znova čelistí. Můžu vyměnit i zbývající pružiny, byť táhnou dobře.

Čemu nerozumím, proč prohozením bubnů nedojde ke změně nastavení samostavu.

Jo na starejch čelistech byla jedna náběžná ošoupanější než druhá.

Sorry, jsem to nějak opoměl že jsi dával i nový čelisti. No v tvém případě už mi dochází nápady čím to může být, kdyby byly samostavy stejně, tak ti řeknu neřeš to, protože lanka snad nikdy nebudou souměrné, ale když jsou nový čelisti, rozpěrky i klínky a přesto je jeden klínek víc zasunutý než druhý je fakt divný... Ty čelisti jsou co za značku? Nejde mi totiž do hlavy, že i po přehození bubnů byl problém pořád na stejném kole...

alien27: Dobre odvzdusnene to asi mas co

Chlapi, dík za podněty.

Čelisti ATE.

Odvzdušněno je myslím dobře.

Zatím sem to "pořešil" stejně jak před výměnou dílů tj. víc vytahanou pružinku sem podložil na té misce/vahadle. Takže brzdit to brzdí dobře, souměrně.

Ale aby to tak bylo pořád s tím se nesmířím :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.