Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Konny: tak jestli mají být zoubky i na rozpěrce tak tam rozhodně žádný nejsou :)

Na straně čelisti - nové , tak tam to bylo spíš obalený barvou (chodí to dobře, ale neseje to:))

OK prima, díky za tip

Editováno: , autor: alien27
Vloženo

Jestli mají být i zoubky na rozpěrce to nevím (nedíval jsem se), myslím že ne, ale ruku do ohně za to nedám, ale 100% mají být na těch klínkách :) U těch rozpěrek je největší problém, že v místě jak je klínek a kde se dotýkají části paken, tak tam se ta rozpěrka pomalu ubrušuje a vymačkává a pak to začne dělat takový bordel, jako že jedno kolo na ruční brzdu víc brzdí nebo se nedají souměrně seřídit lanovody atd. :)

Vloženo

jj na rozpěrce v místě klínku to bylo takový okousaný

a s těma čelistma to dodatečně vidím, že dám příště přednost nelakovaným (kdo by to do ATE řek..)

Vloženo

Prochy: to máš pravdu, že jsou k dostání komplet sady, jenomže málokdo je koupí (pochybuju že i ty bys kupoval celou sadu), protože stojí takový ranec peněz, 99% lidí radši koupí jen samotné pakny a když je nějaký problém s nějakou součástkou, tak přikoupí jen ten špatný díl :)

:kol-47::kol-32:

Ja to menim KOMPLET. :kol-28: Komplet sada stoji par korun. 55Euro--- 1400Kc.

LINK: http://www.autodielymt.sk/skoda/octavia/octavia-1u2-09-96/1-9-sdi-1896ccm-50kw-68hp-06-97/zadna-naprava_178_187_188/easy-quick-sada-brzdovych-celisti-ate_3189483.html

Vloženo (editace)

To máš pravdu, PROCHY603 by koupil hned celé nové auto :D

:kol-24::kol-26:

Za 1400Kc nekupis NOVE auto ale komplet brzdy urcite ano.

LINK: http://www.autodiely...te_3189483.html

Za 1398Kc

LINK: http://www.skoda-dil...i-v-kosiku.html

Za 1423kc

LINK: http://www.auto-pilo...ml?tree=1&path=

ZA 1333Kc

LINK: http://www.autodilyc...2/225818/85858/

Tu mas komplet za 1800Kc ZA TO tiez cele nove auto nekupis. :smich::blbec:

LINK: http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA

Editováno: , autor: PROCHY603
Vloženo

:kol-47::kol-32:

Ja to menim KOMPLET. :kol-28: Komplet sada stoji par korun. 55Euro--- 1400Kc.

LINK: http://www.autodiely...te_3189483.html

OK, tak patříš mezi to málo lidí, co to mění komplet :palec2: , ale musíš brát i v potaz, že někdo preferuje jinou značku než Ate (Ferodo, Brembo, Zimmermann, Textar...) a ne všechny značky dělají kompletní sady, pak by jedině zbývalo koupit součástky zvlášť a to už je cena někde jinde, takže nejjednodušší je vyměnit jen to co je potřeba (tak to dělají i ve všech servisech) :)

Vloženo

Jasně, dá se to i poskládat z dílů :palec2: ale stejně převážná většina lidí to dělá a dělat bude, že když jsou špatný pakny, tak koupí jen pakny, to se prostě nezmění ;)

Vloženo (editace)

Jestli mají být i zoubky na rozpěrce to nevím (nedíval jsem se), myslím že ne, ale ruku do ohně za to nedám, ale 100% mají být na těch klínkách :) U těch rozpěrek je největší problém, že v místě jak je klínek a kde se dotýkají části paken, tak tam se ta rozpěrka pomalu ubrušuje a vymačkává a pak to začne dělat takový bordel, jako že jedno kolo na ruční brzdu víc brzdí nebo se nedají souměrně seřídit lanovody atd. :)

:kol-35: Preto menim komplet vsetky diely Pakne + strunky,klinky atd. A brzdy brzdia rovnomerne a na 100% :kol-28:

Co neubrzdis to neukecas. :kol-31:

Editováno: , autor: PROCHY603
Vloženo

To máš pravdu, teď mám taky zadní brzdy komplet vyměněný (sice s odstupem 1 roku), ale vím že teď brzdí na 100%, dokonce bych řekl, že ty zadní brzdí až moc, protože když zatáhnu za ručku, tak na suchým asfaltu udělám 2 černý čáry a dneska jsem musel ve městě víc zadupnout brzdu a cítil jsem, jak se ten zadek na chvilku i kousl a to jen při zašlápnutí pedálu, čili bez pomoci ruční brzdy (opět na čistým suchým asfaltu) ;)

Vloženo

Tak zase pár slov k technickému problému..

Rozpěrky, klínky vyměněný, rozdíl mezi lankama se zmenšil, ale ne moc.

Brzdit to brzdí lépe.

Takže zítra ještě přehodím bubny mezi sebou, pak už snad jen pružiny.

Jo na nové rozpěrce zoubky nejsou.

Vloženo

Kdyžtak zkus ještě změřit tloušťku bubnů, pokud by byly tloušťky rozdílný, tak by stálo za zkoušku je nechat stočit na soustruhu, já jsem je minulý měsíc nechával taky srovnávat ;)

Vloženo

:kol-47: Treba zmerat priemer bubna. Ak je pod minimom tak sustruzenie bubna sa neoplati. Treba kupit nove bubny. :kol-31::kol-28:

Průměr bubnu se opotřebením, popř. soustružením ZVĚTŠUJE, teda jeho činná plocha. Takže pod minimem NIKDY nebude ;)

Vloženo

Wojnar: máš pravdu :palec2: , teď to čtu i po sobě a napsal jsem pěknou kravinu, pokud se průměr bubnu blíží k maximu, tak se musí vyměnit, minimum se týká tloušťky stěny :)

Vloženo

Prohození bubnů mezi sebou nepomohlo.

Lanka jsem uvolnil i z držáků.

Pružinky pro natažení klínku - prohozený.

Uložení lanka. bowdenu jsou v pořádku.

Výsledek: rozdílná délka lanka na páce zůstává a to stejná na obou jako před zásahem.

Samostavy: nastavují se rozdílně, mají výrazně jinou vůli, jeden klínek je výrazněji níž než druhý,

takže problém není v lanku, ale v samostavu (jsou nové) resp. v čelisti, bubnu.

Bubny sem neměl čím změřit, ještě by třeba mohla být jiná "patka" místo kde se dole opírají čelisti.

Vloženo

Díky za tip.

Na ty trubky jsem se taky díval, poškozený (roztrhaný, omačkaný) nejsou.

Ano zkrácením jedné by se problém délek lanek "vyřešil" ale problém jako takový je jinde.

Samostav na jednom kole je výrazně jinde než na druhém bez vlivu lanovodů (odpojeny při sešlapávání/nastavení samostavů).

Vloženo

To už by mohly být špatný asi jedině čelisti, tzn. jedna strana je více opotřebovaná a tím pádem je klínek samostavu více zapadnutý, kontroloval (měřil) jsi tloušťku paken? Měly by být stejně opotřebovaný...

Vloženo

Jj čelisti sou nový, byť první cestu se ošoupaly - hřáli bubny Ale přijdou mi stejně silné.

No vidím to na výměnu bubnů - křivý? a snad i znova čelistí. Můžu vyměnit i zbývající pružiny, byť táhnou dobře.

Čemu nerozumím, proč prohozením bubnů nedojde ke změně nastavení samostavu.

Jo na starejch čelistech byla jedna náběžná ošoupanější než druhá.

Vloženo

Sorry, jsem to nějak opoměl že jsi dával i nový čelisti. No v tvém případě už mi dochází nápady čím to může být, kdyby byly samostavy stejně, tak ti řeknu neřeš to, protože lanka snad nikdy nebudou souměrné, ale když jsou nový čelisti, rozpěrky i klínky a přesto je jeden klínek víc zasunutý než druhý je fakt divný... Ty čelisti jsou co za značku? Nejde mi totiž do hlavy, že i po přehození bubnů byl problém pořád na stejném kole...

Vloženo

Chlapi, dík za podněty.

Čelisti ATE.

Odvzdušněno je myslím dobře.

Zatím sem to "pořešil" stejně jak před výměnou dílů tj. víc vytahanou pružinku sem podložil na té misce/vahadle. Takže brzdit to brzdí dobře, souměrně.

Ale aby to tak bylo pořád s tím se nesmířím :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...