Červenec 9, 200619 r Autor stopky. komce ventilů kde jsou klínky se vytáhnou a pak jsou tam na volno a cvaká to. Co mi ukazoval borec tak to chodilo cca 1/2 mm. Jde to poznat při výměně hydroštelů? Kdyby to bylo špatný , tak bych to rovnou nechal taky udělat.
Červenec 9, 200619 r jestli Ti to bude dělat mechanik tak to pozná, ale musí vyndat i pružinu pod ventilem aby se to odlechčilo. A jestli bys chtěl ty ventily vyměnit tak musíš sundat hlavu = nový těsnění pod hlavu a je lepčí ju nechat rovnou srovnat takže celkem velká investice.
Červenec 9, 200619 r Zdravim chtěl sem se zeptat na kolik to přide ta stopka,ne bo se to da opravit? Octavija 81kw kombi
Červenec 9, 200619 r je to stopka ventilu (součást ventilu)- nejde opravit, mění se celej ventil tj. cca 800,-/ks a musí se sundat hlava. Většinou ale cvakají hydroštely
Červenec 9, 200619 r Zdravim,ale ja sem dal novy hydroštely novi stali 5500kč.Ale furt se mě zda žetam něco klape.Ale jeto takovi nepravidelny cvakani. Octavija81kwk kombi.
Červenec 9, 200619 r Já taky udělal hydroštely a po cca 2000km to začlo jemně cvakat zas. Ted mám dalších 15 tis a nemění se to (nezhoršuje) A není to tak hrozný abych kvůli tomu sundával hlavu. Borec co u nás repasuje hlavy říkal že pokud se jezdí pod otáčkama a nebo to má hodně natočenýho tak se ty stopky vytahají. tahají se spíš výfukový.
Červenec 9, 200619 r Autor jinak jsem pěknej Matěj. Auto jsem odvezl, ale hydroštely a gufera nechal doma No jo, takže zejtra musím spěchat domů a dovýzt mu je. Dělá až od 16 hod., takže snad no problemo.
Červenec 10, 200619 r Autor Tak je to rozkuchaný. Nechtěly povolit šrouby na víku, tak šlo dolů i sání, a pak už se to s více prostorem podařilo sundat. Po oddělání přívodu k turbu je tam taková pixla placatá(nevím co to je) mezi turbem a chladičem, z ní vyteklo trochu oleje. Je to noumální? Vyšťouchal jsem saze ze sání, moc tam toho nebylo po poslední očistě. Kukal jsem na váhu vzduchu, potažená takovým velmi jemným prachem, ale na čištění jsem se vysral. Jinak ještě otázečka: Mají špatné hydroštely vliv na kouřivost, spotřebu oleje,atd?
Červenec 11, 200619 r TO ŽE VYTEKL OLEJ JE NAPROSRO NORMÁLNÍ.Ještě jsem neviděl auto,které by mělo 100% těsné turbo. Hydroštely by neměly mít vliv na kouřivost,to by snad musely být total KO. Jinak pokud se vám zdá,že něco klepe i po výměně hydroštelů,dost často to u Octávii dělají pístní čepy,ale neřešit a jezdit.
Červenec 11, 200619 r Autor Tak tady je pravděpodobný pachatel klepání Zřejmě asi podcházel pístek a nedržel olej. Vačka ho pak mlátila.
Červenec 11, 200619 r Autor vydřenej byl jen jeden, bohužel jsem nesledoval odkuď byl vytaženej. Ventily prej vypadaj dobře, bez náznaku újmy. Vačka taky O.K. Jen si zapoměl přinýst jeden klíč, takže doděláme zítra, kdy dovalí i VAGuse(hned napíchnu i Audinku). Vždycky prská, když má dělat ropáka, nerad je dělá. Nadává, že jsem si nekoupil benzín Na ropáka si musí jezdit do HK od kolegů půjčovat přípravky. A jinak z boku vypadaly ty hydroštely všecky takto:
Červenec 13, 200619 r Autor kurňa, za studena pořád klepe. Jak se zahřeje, tak nic. Kamarád říkal, že je možná špatná nějaká tryska, co vy na to?
Červenec 13, 200619 r Já na to asi tak, žes to dělal celkem zbytečně, když furt klepe Přijde mi, že jakmile se tady někdo o nečem zmíní, hned to musíš na svém autě měnit. Na to, že ten motor šlape jak by měl, mi to přijde jako vyhozený peníze to takto dělat
Červenec 13, 200619 r Autor Já na to asi tak, žes to dělal celkem zbytečně, když furt klepe Přijde mi, že jakmile se tady někdo o nečem zmíní, hned to musíš na svém autě měnit. Na to, že ten motor šlape jak by měl, mi to přijde jako vyhozený peníze to takto dělat kdepak, podívej se na ten špatnej hydroštel, nevím, jestli to z té fotky není vidět blbě, ale je tam vymlácená rýha od vačky. Časem by se mohlo odkurvit něco dalšího. Takhle mám jistotu. Dneska jezdí Octa jak z praku, mnohem líp než předtím. Jsem naprosto překvapen(mile). Po složení to sice vypadalo dost blbě, mlátilo to ze začítku jako kráva, kouřilo jak diesel lokomotiva nebo snad ještě hůř a pořádně nejelo. Nakonec ale po ujetí asi 100tkm se to nějak srovnalo, vůbec to nekouří a nádherně táhne. A už to ani tolik neklepe. Jako kdyby si to sedlo. Jsem to dneska cestou z práce zkoušel trochu okulit a 180 jsem tam měl natošup a furt táhla, ale už jsem musel brzdit. Fakt jsem valil bulvy, protože před výměnou to lezlo nahoru jak když sere a maluje. Před výměnou to taky lehce kouřilo při velkém zatížení, teď nic není vidět.
Červenec 13, 200619 r Autor jo a za tepla už to má krásně tichej chod bez klepání. A spotřeba šla dolů . Teď jsem byl něco odvézt něco na druhej konec Pardubic a spotřeba 4,4/100 a to jsem značně překračoval povolenou rychlost, rozjezdy na křižovatkách,...
Červenec 13, 200619 r Autor Já na to asi tak, žes to dělal celkem zbytečně, když furt klepe Přijde mi, že jakmile se tady někdo o nečem zmíní, hned to musíš na svém autě měnit. Na to, že ten motor šlape jak by měl, mi to přijde jako vyhozený peníze to takto dělat jo. a ten můj kámoš říkal, že to určitě bylo dobrý udělat. Jinak náklady na opravu: 1600,- hydroštely(INA) 60,- gufero vačky(nějaké od Germánů, firmu si nepamatuju) s náhradníma dílama mi docela píchnul jeden dobrák z Audi Clubu poskytnutím velmi výrazné slevy. Práce 2.400,- , ale je v tom ještě výměna držáku brzdového třmenu na A4(2400,- z autorizáku, jinak se nedá koupit) + rozchození brzdového válečku (se to zarezlo a hryzlo) a ještě výměna těsnění chladiče oleje.
Červenec 13, 200619 r Autor jo, ještě se chcu zeptat: Je to možný, aby si to po složení vzalo nějaké km na to, aby si to všecko sedlo(jak hardware, tak software), protože jinak mi to hlava nebere.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.