Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdar!

Menil som sviečky, pôvodné mali už 50000 km. Boli tam BRISK, ja som dal BOSH .

1,2 12V - dal som dole plast, dvoma šrobovákmi jemne po stranách zapáčil a fajku povytiahol, odpojil konektor a fajku dal preč.

Tak som postupoval aj u dalších dvoch, stlačeným vzduchom som vyfukal priestor, kde sú sviečky , sviečkovým klúčom z dlhým nástavcom som sviečky vybral a postupoval späť z novými sviečkami. Celé to trvalo cca 20 najviac 30 minút, nikde som sa neponáhľal aby som niečo nepo..kašlal.Ale dá sa to v pohode doma spraviť. :)

post-38895-0-28160800-1313998597_thumb.j

post-38895-0-12054400-1313998607_thumb.j

post-38895-0-06048900-1313998616_thumb.j

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Na těch fotkách jde vidět, že neni důvod měnit svíčky dřív jak po 60tkm přecijen vypadají moc pěkně, žádný svinstvo, nespálený, moc pěkný. Co měření spotřeby před/po? Nějaký zásadní rozdíl?

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Asi nie, aj keď sa mi auto zdá kludnejšie. Spotreba - pri kludnej 90 - 5,4 až 5,8 l/km a pri dialničnom tempe 120-130 km/h 5,8 až 6,2. Ale auto začalo mať

rozumnú spotrebu až po 30 000km. Začiatky - priemer aj 8,2 litra, a šlo to pomali ale iste dole.

  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

mně svíce NGK vydrží do 60t km v poho :kol-47: a to jezdím na LPG ... v roomovi (BZG) jsem je dával v 60t km poprvé (momentálně najeto 19t km na ně) takže tam to nemám ještě ověřeno, ale ve Fábuli AZQ je dřív jak po 60t km neměním ... ale musí to být NGK. Jednou mi dali v servise při garančce Boschky a nevydržely ani 30t km :kol-32:

Editováno: , autor: Malta
Vloženo

já mám CGPA a najeto 54tis. a jsou tam původní a to by měly být Bosch FR7HC+. ze zkušenosti vím, že je dobrý, někdy dokonce i nevyhnutelný, dávat ty svíčky originální, který tam byly z fabriky. náhrada třeba briskama, denso atp. dělá někdy problémy.

Vloženo (editace)

to by mě zajímalo co tam mám, ale vytahovat se mně to nechce. jakej může být rozdíl mezi Bosch FR7HC+ a F7 HER2 ? do CGPA by měly být oboje a mají stejný číslo podle etky.

tak jsem si svíčky dneska nechal vyměnit, rv 2010, CGPA, najeto 53 tis., bůvodní tam byly brisk a už měly teda dost, motor je teď na volnoběh zcela potichu a bez vibrací, dal jsem bosch super plus.

Editováno: , autor: vormen
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím Vás ,ja som mal od výroby-BRISKY,teraz som menil po 40000km,a bol som zhrozený v akom stave tie BRISKY boli, rozhodne odporúčam meniť skôr ,ako po 60000km,ideálne tak po30000km,teraz som dal Bosch FR7HC+,a je to obrovský rozdiel voľnobeh je konečne ok,žiadne kolísanie otáčok!!!Za 12 eur super výsledok neoplatí sa šetriť na hlúpostiach a čakať na 60000km interval výmeny,skúste si ich aj vy skontrolovať v akom stave ich máte!!!

Vloženo (editace)

přesně tak, pokud máte z fabriky brisky, tak hned vyměnit, kdybych věděl jak sem dat fdotky, tak vám ukážu v jakým byly stavu :-D

IMG 20121031 133529

tak přece to jde :-)

Editováno: , autor: vormen
Vloženo

Studené starty mám v pohodě, ale když jse motor horký a vypnutý a nastartuju horký motor, tak otáčkoměr vyletí na 1500ot/min potom spadne na 900ot/min a začne to trošku kolísat. Myslíte, že je vhodné vyměnit svíčky? Najeto 31 700-

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tento motor vidim poprve,prohlizim vlakna a nic nevidim.Motor typ BZG(51kW),prosim o radu,popr.foto,jak se dostat ke svickam,vytocit bych asi umel sam :kol-26: ! Diiik

  • o 4 týdny později...
Vloženo

tak pak je vyměň a uvidíš ... je fakt že já to také poznám, kdy mám svíce už na hraně životnosti díky provozu na LPG, které je citlivější ... takže už také drží hůře volnoběh, že když stojím třeba na světlech, že se mi občas zhoupl volnoběh směrem dolů k 400-500 otáčkám a motor se zatřásl. Po výměně pak OK.

Vloženo

no a právě s těmato Boschkama nemám dobré zkušenosti, dali mi je tam při garančce v 60t km a nevydržely ani 30t km provozu na LPG, musel jsem je hodit do kopru a od té doby dávám vždy jen NGK (jaké byli s origo autem v novotě) a s těma není problém těch 60t km najet, nestalo se mi, že bych je musel měnit dříve

Vloženo

room mám BZG 09/07, fábule je AZQ a do rooma lze dávat NGK ZFR5P-G stejné jako po léta používám k maximální spokojenosti ve fábuli. Pro BZG je možno ještě použít NGK ZFR6T-11G, ale já používám ty první, mám je prostě odzkoušené. V roomovi jsem je nasadil poprvé a mají už 25t km (vše na plyn) a OK :kol-47:

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím páni, dnes výmena sviečok na Fabii 1.2 HTP - BZG, použil som NGK ZFR5P-G. Pôvodne som chcel kupiť BOSCH F7HER02 ale bolo mi povedané v dvoch autotechnach že pod takym označenim sa už nevyrabaju... Sviečky som menil po 60 000 km a pôvodne sviečky tam boli BOSCH FR7HC+. Uvidim ako budem spokojny s tymi NGK, ale zatiaľ všetko v poriadku  :kol-47:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...