Únor 22, 201114 r Já tam Longlife olej mám (5W-30) prodloužený servisní interval QC1 a nic neubývá, je tam pořád stejně.
Březen 1, 201114 r Zkusím oživit téma. Vaše prům. dlouhodobá spotřeba teď v zimě? Takze v zime to je cca 6,5litra(real, nie podla palubneho pc), cize sa mi zvysila o 0,5litra:) Celkova dlhodoba spotreba mi ukazuje 6,2
Březen 7, 201114 r Mě pc přes zimu ukazuje 6,3l v létě to bylo 6,1l/100km. Reálnou jsem neměřil, ale je mi jasný že pc trochu kecá...
Březen 23, 201114 r Pro sledování spotřeby ještě používám http://www.spotreby.cz/ Aspon mám přehled kolik jsem nacpal do šťávy Olej tenhle: http://www.olejspol.cz/zbozi/castrol-edge-1-litr a zatím taky drží,tak jak jsem ho tam nalil. Upraveno Březen 23, 201114 r od lukyboy
Březen 24, 201114 r Já jsem línej to někam vypisovat Mít přehled je určitě fajn, ale já jej radši nemám
Duben 17, 201114 r dnes jsem byl auticko trochu projet delka trasy 58km ujeté za 55min pruměrná rychlost 62km a spotřeba 5.9l prújezd přes 7 měst. Upraveno Květen 29, 201114 r od Hunterkyjov
Květen 29, 201114 r zdravím na zapalovacích cívkách nejspíš to jsou teda cívky mám napsane cislo dílu R 04 01 S 004 00 a 0221151110 tak mě zajíma jestli to jsou zprávné cívky a co je to za značku nemožu o nich nic najít díky Upraveno Květen 29, 201114 r od Hunterkyjov
Květen 30, 201114 r Dával jsem předminulý týden nové svíčky (BOSCH FGR6HQE0 - které jsou i doporučeny) a subjektivně jsem zaznamenal mnohem lepší pružnost motoru v nižších otáčkách. Nejvíc patrné je to hlavně u studeného motoru. Překvapilo mě to, protože teď beru N95 (jezdím víc dálnice). Výměnu jsem chvíli zvažoval, protože co jsem se bavil s pár lidmi tak měli takové zkušenosti, že pokud nejsou svíčky úplně vyřízené, tak by rozdíl neměl být prakticky poznat. Podle kamaráda co mi to měnil, by ještě určitě 25tis. km vydržely, tak je mám schované a až bude čas zkusím s nimi zaexperimentovat v jiných strojích
Červen 1, 201114 r Hned po nastartování otáčkoměr ukazuje 1100ot/min., po pár vteřinách klesne na 800ot/min. Okamžitou spotřebu na volnoběh při studeném motoru ppc ukazuje 0,6l-0,8l/h. Když je rozpálený interiér a zapnu climatronic naplno, tak klidně i 1,1l/h než se dosáhne požadované teploty. Na spotřebu neměla výměna svíček vliv. Proč to chceš vědět?
Červen 2, 201114 r Pokud to dělá jen bezprostředně po startu a potom všechno klesne, tak bych to asi neřešil. Upraveno Červen 2, 201114 r od :Petr
Červenec 15, 201114 r Zdravim. Tak jsem si vcera take vybral svoji 1.6 FSIcku a pristi tyden si pro ni jdu.. Tesim se jak maly decko.. Vite nekdo kolik tady na foru je vlastne FSIckaru celkem? Dale se chci zeptat, pisete tady ze FSI maji retez, ale ja tam videl klasicky klinak.. auto r.v. 03/2007 Upraveno Červenec 15, 201114 r od jackmccool
Červenec 15, 201114 r to je od klimatizace bych rek a retaz je nekde zespod a FSIckaru je malo ale motor je to supr na delsi trasy se da jezdit okolo 6l poruchovost skoro zadna
Červenec 20, 201114 r Udělal jsi dobre, 1.6 FSI je výborný motor, měl jsem ho ve své octavce 5 let, je tichý, málo žere (benzín i olej) a ano má řetěz. Já s ním jezdil pod 6 litru vcelku pravidelně. Vykon to má také, samozřejmě v plném obsazení už to šlo znát ale ve dvou lidech no probléma... Myslím že budeš spokojen!
Červenec 24, 201114 r To jsem zvědavý, co k tomuhle kdo napíše ... Já ti můžu říct, že mi tohle dělaly všechny O2 (tzn. není to FSI specifické) a že jsem to minimálně dvakrát reklamoval a pokaždé mi řekli, že to je v pořádku. Vadí mi to samozřejmě stále ... Ja mam O2 chvili a jak bylo psano dela mi to take pri popojizdeni v kolone. Podle me je to ok ale netusim proc to motor dela? Vi nekdo? Rozjedu se na jednicku cca 1500 otacek a pustim plyn a seslapnu spojku a otacky vyleti cca na 2000 a pak spadnou na volnobezny.. jako bych plyn pri seslapnuti spojky pustil o neco pozdeji..
Říjen 20, 201113 r CHlapi chci se zeptat má někdo z vás chip na našem motoru (1.6 FSI)?? Zajímala by mně cena, kdo to dělal a zda je to poznat.
Říjen 22, 201113 r ten chip by me taky zajimal a jeste bych potreboval poradit rano jsem nastartoval a za cca 5s se auto zacalo trepat a rozsvitila se kontrolka Systém kontroly výfukových plynů tak jsem vypnul zapalovani nastartoval znovu zasese to trepalo tak jsem to trochu potocil a bylo to ok co to muze zpusobovat díky
Říjen 26, 201113 r CHlapi chci se zeptat má někdo z vás chip na našem motoru (1.6 FSI)?? Zajímala by mně cena, kdo to dělal a zda je to poznat. Jednou tu někdo psal že si to nechal dělat a prý za hodně peněz málo muziky. Cena a kvalita provedení (i tady se už šidí) asi bude záležet na konkrétní firmě.
Listopad 12, 201113 r zkoušel někdo čistit egr ventil nebo zaslepit ? Upraveno Listopad 12, 201113 r od Hunterkyjov
Listopad 20, 201113 r ja se nasral a odpojil ho a konecne jsem se zbavil cukani auta pri nizkych otacek a mam pocit ze konecne uz to jede vic odspod.
Prosinec 11, 201113 r ja se nasral a odpojil ho a konecne jsem se zbavil cukani auta pri nizkych otacek a mam pocit ze konecne uz to jede vic odspod. Kde tento ventil u FSi 1.6 najdu? Koukal jsem do přirušky a nenašel :-/
Prosinec 11, 201113 r http://2i.cz/83feb69c4f tady je zatim zapojenej po odpojeni konecne auto necuka vnizkych otackach a odspodu jede lepe . budu to ale resit zaslapenim . Upraveno Prosinec 11, 201113 r od Hunterkyjov
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.