:Petr Vloženo 22. Únor 2011 Vloženo 22. Únor 2011 Já tam Longlife olej mám (5W-30) prodloužený servisní interval QC1 a nic neubývá, je tam pořád stejně. Citovat
jareee Vloženo 1. Březen 2011 Vloženo 1. Březen 2011 Zkusím oživit téma. Vaše prům. dlouhodobá spotřeba teď v zimě? Takze v zime to je cca 6,5litra(real, nie podla palubneho pc), cize sa mi zvysila o 0,5litra:) Celkova dlhodoba spotreba mi ukazuje 6,2 Citovat
:Petr Vloženo 7. Březen 2011 Vloženo 7. Březen 2011 Mě pc přes zimu ukazuje 6,3l v létě to bylo 6,1l/100km. Reálnou jsem neměřil, ale je mi jasný že pc trochu kecá... Citovat
lukyboy Vloženo 23. Březen 2011 Vloženo 23. Březen 2011 (editace) Pro sledování spotřeby ještě používám http://www.spotreby.cz/ Aspon mám přehled kolik jsem nacpal do šťávy Olej tenhle: http://www.olejspol.cz/zbozi/castrol-edge-1-litr a zatím taky drží,tak jak jsem ho tam nalil. Editováno: 23. Březen 2011, autor: lukyboy Citovat
:Petr Vloženo 24. Březen 2011 Vloženo 24. Březen 2011 Já jsem línej to někam vypisovat Mít přehled je určitě fajn, ale já jej radši nemám Citovat
Hunterkyjov Vloženo 17. Duben 2011 Vloženo 17. Duben 2011 (editace) dnes jsem byl auticko trochu projet delka trasy 58km ujeté za 55min pruměrná rychlost 62km a spotřeba 5.9l prújezd přes 7 měst. Editováno: 29. Květen 2011, autor: Hunterkyjov Citovat
Hunterkyjov Vloženo 29. Květen 2011 Vloženo 29. Květen 2011 (editace) zdravím na zapalovacích cívkách nejspíš to jsou teda cívky mám napsane cislo dílu R 04 01 S 004 00 a 0221151110 tak mě zajíma jestli to jsou zprávné cívky a co je to za značku nemožu o nich nic najít díky Editováno: 29. Květen 2011, autor: Hunterkyjov Citovat
:Petr Vloženo 30. Květen 2011 Vloženo 30. Květen 2011 Dával jsem předminulý týden nové svíčky (BOSCH FGR6HQE0 - které jsou i doporučeny) a subjektivně jsem zaznamenal mnohem lepší pružnost motoru v nižších otáčkách. Nejvíc patrné je to hlavně u studeného motoru. Překvapilo mě to, protože teď beru N95 (jezdím víc dálnice). Výměnu jsem chvíli zvažoval, protože co jsem se bavil s pár lidmi tak měli takové zkušenosti, že pokud nejsou svíčky úplně vyřízené, tak by rozdíl neměl být prakticky poznat. Podle kamaráda co mi to měnil, by ještě určitě 25tis. km vydržely, tak je mám schované a až bude čas zkusím s nimi zaexperimentovat v jiných strojích Citovat
Hunterkyjov Vloženo 30. Květen 2011 Vloženo 30. Květen 2011 kolik ti to točí po nastartovaní auta a ukazuje aktualní spotrebu díky Citovat
:Petr Vloženo 1. Červen 2011 Vloženo 1. Červen 2011 Hned po nastartování otáčkoměr ukazuje 1100ot/min., po pár vteřinách klesne na 800ot/min. Okamžitou spotřebu na volnoběh při studeném motoru ppc ukazuje 0,6l-0,8l/h. Když je rozpálený interiér a zapnu climatronic naplno, tak klidně i 1,1l/h než se dosáhne požadované teploty. Na spotřebu neměla výměna svíček vliv. Proč to chceš vědět? Citovat
Hunterkyjov Vloženo 1. Červen 2011 Vloženo 1. Červen 2011 pravě mě to ráno po nastartování točí 1200ot a spotreba 3,2l a pak klesne Citovat
:Petr Vloženo 2. Červen 2011 Vloženo 2. Červen 2011 (editace) Pokud to dělá jen bezprostředně po startu a potom všechno klesne, tak bych to asi neřešil. Editováno: 2. Červen 2011, autor: :Petr Citovat
jackmccool Vloženo 15. Červenec 2011 Vloženo 15. Červenec 2011 (editace) Zdravim. Tak jsem si vcera take vybral svoji 1.6 FSIcku a pristi tyden si pro ni jdu.. Tesim se jak maly decko.. Vite nekdo kolik tady na foru je vlastne FSIckaru celkem? Dale se chci zeptat, pisete tady ze FSI maji retez, ale ja tam videl klasicky klinak.. auto r.v. 03/2007 Editováno: 15. Červenec 2011, autor: jackmccool Citovat
Hunterkyjov Vloženo 15. Červenec 2011 Vloženo 15. Červenec 2011 to je od klimatizace bych rek a retaz je nekde zespod a FSIckaru je malo ale motor je to supr na delsi trasy se da jezdit okolo 6l poruchovost skoro zadna Citovat
Marios Vloženo 20. Červenec 2011 Vloženo 20. Červenec 2011 Udělal jsi dobre, 1.6 FSI je výborný motor, měl jsem ho ve své octavce 5 let, je tichý, málo žere (benzín i olej) a ano má řetěz. Já s ním jezdil pod 6 litru vcelku pravidelně. Vykon to má také, samozřejmě v plném obsazení už to šlo znát ale ve dvou lidech no probléma... Myslím že budeš spokojen! Citovat
jackmccool Vloženo 24. Červenec 2011 Vloženo 24. Červenec 2011 To jsem zvědavý, co k tomuhle kdo napíše ... Já ti můžu říct, že mi tohle dělaly všechny O2 (tzn. není to FSI specifické) a že jsem to minimálně dvakrát reklamoval a pokaždé mi řekli, že to je v pořádku. Vadí mi to samozřejmě stále ... Ja mam O2 chvili a jak bylo psano dela mi to take pri popojizdeni v kolone. Podle me je to ok ale netusim proc to motor dela? Vi nekdo? Rozjedu se na jednicku cca 1500 otacek a pustim plyn a seslapnu spojku a otacky vyleti cca na 2000 a pak spadnou na volnobezny.. jako bych plyn pri seslapnuti spojky pustil o neco pozdeji.. Citovat
lukyboy Vloženo 17. Září 2011 Vloženo 17. Září 2011 Tak auti mám cca. 2roky a tenhle problém jsem nikdy neměl. Citovat
Lala Vloženo 20. Říjen 2011 Vloženo 20. Říjen 2011 CHlapi chci se zeptat má někdo z vás chip na našem motoru (1.6 FSI)?? Zajímala by mně cena, kdo to dělal a zda je to poznat. Citovat
Hunterkyjov Vloženo 22. Říjen 2011 Vloženo 22. Říjen 2011 ten chip by me taky zajimal a jeste bych potreboval poradit rano jsem nastartoval a za cca 5s se auto zacalo trepat a rozsvitila se kontrolka Systém kontroly výfukových plynů tak jsem vypnul zapalovani nastartoval znovu zasese to trepalo tak jsem to trochu potocil a bylo to ok co to muze zpusobovat díky Citovat
:Petr Vloženo 26. Říjen 2011 Vloženo 26. Říjen 2011 CHlapi chci se zeptat má někdo z vás chip na našem motoru (1.6 FSI)?? Zajímala by mně cena, kdo to dělal a zda je to poznat. Jednou tu někdo psal že si to nechal dělat a prý za hodně peněz málo muziky. Cena a kvalita provedení (i tady se už šidí) asi bude záležet na konkrétní firmě. Citovat
Hunterkyjov Vloženo 12. Listopad 2011 Vloženo 12. Listopad 2011 (editace) zkoušel někdo čistit egr ventil nebo zaslepit ? Editováno: 12. Listopad 2011, autor: Hunterkyjov Citovat
lukyboy Vloženo 20. Listopad 2011 Vloženo 20. Listopad 2011 Já ho měnil,prosklo v něm ozubené kolo,takže nechodil. Citovat
Hunterkyjov Vloženo 20. Listopad 2011 Vloženo 20. Listopad 2011 ja se nasral a odpojil ho a konecne jsem se zbavil cukani auta pri nizkych otacek a mam pocit ze konecne uz to jede vic odspod. Citovat
Tbob1 Vloženo 11. Prosinec 2011 Vloženo 11. Prosinec 2011 ja se nasral a odpojil ho a konecne jsem se zbavil cukani auta pri nizkych otacek a mam pocit ze konecne uz to jede vic odspod. Kde tento ventil u FSi 1.6 najdu? Koukal jsem do přirušky a nenašel :-/ Citovat
Hunterkyjov Vloženo 11. Prosinec 2011 Vloženo 11. Prosinec 2011 (editace) http://2i.cz/83feb69c4f tady je zatim zapojenej po odpojeni konecne auto necuka vnizkych otackach a odspodu jede lepe . budu to ale resit zaslapenim . Editováno: 11. Prosinec 2011, autor: Hunterkyjov Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.