Hoblik Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Sehnal sem si tendle díl vlastníma silama bez pomoci servisu, a asi jsem je tim nastval jelikoz mi prijmaci technik zdelil ze vymena trva 3 hodiny a je nutno sundat mnoho plastu, blatnik a kdo vi co jeste.Timto Vás prosim jestli by se nenasel nekdo kdo jiz todle vymenoval at napise jestli to co mi rekli v servise je pravda nebo jestli to zase na me nekdo zkousi....pripadne jestli to je jednoducha vymena a jak na to...dekuji moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Měnil jsem TRW snímač. Sundej LP kolo a vyšroubuj plast z LP podběhu. senzor povolíš malou ráčnou s prodloužením (2 šrouby už nevím kolikátky). Kablík vycvakat ze sponek a koncovku snímače odpojíš po hmatu z čerpadla. (Snad to jde i z pod mlhovky, nevím.) Poznač si polohu snímače, ať ho nedáš opačně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 dekuji zkusim vecer , mlhovky nemam takze neni co resit.ale kazdopadne mam argument ze neni nutne tri hodiny prace pro nekoho kdo je v tom zbehly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Prostě jsem si natrénoval vysunutí koncovky z čerpadla na jiné koncovce a všechno dělal ležící u LP kola. Odtud jsem strčil ruku až před čerpadlo, nahmatal tu správnou koncovku a vycvaknul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Delal jsem to podobne, nemel jsem moc odvahu lehat si pod auta ktere bylo jistene jen zvedakama tak jsem radsi natahoval ruce ale byla to dobra piplacka hlavne kdyz ma clovek trosku vetsi a tlustsi ruce....jinak kdyz jsem sundaval ten plast tak odnekud vypadla takova seda houba resp nejake tesneni odkud to je ???ma to asi neco tlumit ale fakt nevim co ...tak sem to tam prozatim nedal kdyby nekdo vedel kam s tim tak budu jen rad. Jinak diky za rady petikilo usetrene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira xj Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 Taky mě velmi brzo čeká výměna tohoto snímače. Nemusí se nic nastavovat? Třeba Vagem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 Mira: V mém případě se nic nenastavovalo. Hoblik: Však já taky neležel pod autem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 stačí zvednout auto,sundat případně mlhovku,vycvaknout patici,uvolnit ze sponek,a vyšroubovat dva torxi a je venku.Bez demontáže podběhu...Nic se nenastavujedvacet minut ,když všechno klape jak má.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 10. Červen 2006 Sdílet Vloženo 10. Červen 2006 Potvrdzujem Diagnostikove slová, pekne elegantne zpredu cez hmlovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mobb77 Vloženo 13. Červen 2006 Sdílet Vloženo 13. Červen 2006 JoJo i já to mám už za sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa.2 Vloženo 11. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2006 Můžu se laicky někoho zeptat, na co je, respektive jak se projevuje na řízení, když je snímač nefunkční? Mám s řízením taky problém. Někdy se mi rozsvítí kontrolka. Když zastavím a vypnu motor, po novém startu kontrolka zhasne. Nevím čím to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 11. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2006 Můžu se laicky někoho zeptat, na co je, respektive jak se projevuje na řízení, když je snímač nefunkční? Mám s řízením taky problém. Někdy se mi rozsvítí kontrolka. Když zastavím a vypnu motor, po novém startu kontrolka zhasne. Nevím čím to je. To je načatý snímač. Chvilku bude trvat současný stav, potom občas začne tuhnout řízení, někdy začne přeposilovávat (např. v zatáčkách) a vůbec si začne dělat co chce. S tím souvisí i nadměrně zatěžovaná elektrika auta, začnou priblikávat světla a podsvícení palubky. Baterka dostane na frak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 21. Srpen 2006 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2006 Presne tak, na rovince zkus lehce tocit do stran ...chvili se auto rozkmita jako topol ve vetru a chvili s tim volantem nejde pohnout pokud nepouzijes silu a tu by si za jizdy pouzivat nemel, problemy s elektrikou taky byly ze vsecko svitilo jak vanocni stromecek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzamx Vloženo 27. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2006 U toho to snímače se nenastavuje nic jen pokud se mění servo nebo řj posilovače mělo by se nastavit jaká má být citlivost volandu zda je to pro osobák nebo pro dodávku a nebo pro invalidu. Jinak nic. A jinak čidlo když vypadává vypadává i servo a protože má dservo velký odběr v klidu 3-4 ampery a při rychlém otočení a´ž do krajní polohy až 60 amperu. Když čidlo vypadává a naskakuje poklesává většinou napětí v celé elektronické sítí vozidla to znamená, že lehce vrní podsvícení budíku, světlo v ineteriaru atd... Jinak jestli servo funguje poznáš taky když zastavíš a začneš točit na místě volantem a poznáš zda jde z tuha nebo ne. Jinak přes VAG porovnáváním otáček a rychlosti otáčení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.