Přejít na obsah

Senzor uhlu otaceni


Hoblik

Doporučené příspěvky

Sehnal sem si tendle díl vlastníma silama bez pomoci servisu, a asi jsem je tim nastval jelikoz mi prijmaci technik zdelil ze vymena trva 3 hodiny a je nutno sundat mnoho plastu, blatnik a kdo vi co jeste.Timto Vás prosim jestli by se nenasel nekdo kdo jiz todle vymenoval at napise jestli to co mi rekli v servise je pravda nebo jestli to zase na me nekdo zkousi....pripadne jestli to je jednoducha vymena a jak na to...dekuji moc za rady -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měnil jsem TRW snímač. Sundej LP kolo a vyšroubuj plast z LP podběhu. senzor povolíš malou ráčnou s prodloužením (2 šrouby už nevím kolikátky). Kablík vycvakat ze sponek a koncovku snímače odpojíš po hmatu z čerpadla. (Snad to jde i z pod mlhovky, nevím.)

Poznač si polohu snímače, ať ho nedáš opačně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Delal jsem to podobne, nemel jsem moc odvahu lehat si pod auta ktere bylo jistene jen zvedakama tak jsem radsi natahoval ruce ale byla to dobra piplacka hlavne kdyz ma clovek trosku vetsi a tlustsi ruce....jinak kdyz jsem sundaval ten plast tak odnekud vypadla takova seda houba resp nejake tesneni odkud to je ???ma to asi neco tlumit ale fakt nevim co ...tak sem to tam prozatim nedal kdyby nekdo vedel kam s tim tak budu jen rad.

Jinak diky za rady petikilo usetrene -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Můžu se laicky někoho zeptat, na co je, respektive jak se projevuje na řízení, když je snímač nefunkční? Mám s řízením taky problém. Někdy se mi rozsvítí kontrolka. Když zastavím a vypnu motor, po novém startu kontrolka zhasne. Nevím čím to je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu se laicky někoho zeptat, na co je, respektive jak se projevuje na řízení, když je snímač nefunkční? Mám s řízením taky problém. Někdy se mi rozsvítí kontrolka. Když zastavím a vypnu motor, po novém startu kontrolka zhasne. Nevím čím to je.

To je načatý snímač. Chvilku bude trvat současný stav, potom občas začne tuhnout řízení, někdy začne přeposilovávat (např. v zatáčkách) a vůbec si začne dělat co chce.

S tím souvisí i nadměrně zatěžovaná elektrika auta, začnou priblikávat světla a podsvícení palubky. Baterka dostane na frak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Presne tak, na rovince zkus lehce tocit do stran ...chvili se auto rozkmita jako topol ve vetru a chvili s tim volantem nejde pohnout pokud nepouzijes silu a tu by si za jizdy pouzivat nemel, problemy s elektrikou taky byly ze vsecko svitilo jak vanocni stromecek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U toho to snímače se nenastavuje nic jen pokud se mění servo nebo řj posilovače mělo by se nastavit jaká má být citlivost volandu zda je to pro osobák nebo pro dodávku a nebo pro invalidu. Jinak nic. A jinak čidlo když vypadává vypadává i servo a protože má dservo velký odběr v klidu 3-4 ampery a při rychlém otočení a´ž do krajní polohy až 60 amperu. Když čidlo vypadává a naskakuje poklesává většinou napětí v celé elektronické sítí vozidla to znamená, že lehce vrní podsvícení budíku, světlo v ineteriaru atd... Jinak jestli servo funguje poznáš taky když zastavíš a začneš točit na místě volantem a poznáš zda jde z tuha nebo ne. Jinak přes VAG porovnáváním otáček a rychlosti otáčení...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...