PetrC Vloženo 23. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2010 (editace) Když jsem ji kupoval, měla nalítáno 200 000km. dnes po 3 letech má 300 000km. Za těch 100tkm po 3. měním vstřik. Zatím nevím na kterém válci se vysral, ale ty dva předešlé byly na prvním. co až mě to v servise rozhodí, a řeknou že je to zase první válec? Co tam mám špatně?není možné, abych pořád měnil vstřik na prvním válci a ostatní bez problémů. za posledních asi 40tkm se mi zvedla spotřeba na 6.5 z původních 5.8 a taky mi to víc kouří. Naftu beru z 90% na jedné pumpě, na jednom stojanu a je to značková pumpa. přidávám do každé nádrže aditivum, beru vždycky plnou a celou ji vyjedu. V tom už asi nic víc nezlepším. Ještě je možné, že mě to kazí špatně zapojený dálkový start od magicaru. Možné je všechno. Zapojovali mě to v servise, nedělají to moc často. třeba přitom nenahodí nějaká jednotka a tím je na prvním válci jiný tlak, nebo co. jsem amatér, nerozumím tomu, ale potřeboval bych radu, třeba když to povím v servise, tak mě to opraví... Editováno: 23. Říjen 2010, autor: HanyZ Pravidla -Nepoužívejte sprostá slova a ani jiné urážky, jinak bude příspěvek bez předchozího varování smazán. Stejně tak jakýkoli pokus o flame bude bez varování odstraněn. Zbytečné, nesmyslné a urážlivé příspěvky se budou též bez upozornění mazat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 23. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2010 špatně usazený vstřik, špatné gumičky vstřiku.... zkus jiný servis raději Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 muze byt i vydrena vacka,vymlacena palice,taky v servisu ti nemuseji dat novy vstrik,z vlastni zkusenosti vim ze davaji nekdy z vrakace a ani tam nevymeni gumicky atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...