Publikováno Říjen 23, 201014 r Když jsem ji kupoval, měla nalítáno 200 000km. dnes po 3 letech má 300 000km. Za těch 100tkm po 3. měním vstřik. Zatím nevím na kterém válci se vysral, ale ty dva předešlé byly na prvním. co až mě to v servise rozhodí, a řeknou že je to zase první válec? Co tam mám špatně?není možné, abych pořád měnil vstřik na prvním válci a ostatní bez problémů. za posledních asi 40tkm se mi zvedla spotřeba na 6.5 z původních 5.8 a taky mi to víc kouří. Naftu beru z 90% na jedné pumpě, na jednom stojanu a je to značková pumpa. přidávám do každé nádrže aditivum, beru vždycky plnou a celou ji vyjedu. V tom už asi nic víc nezlepším. Ještě je možné, že mě to kazí špatně zapojený dálkový start od magicaru. Možné je všechno. Zapojovali mě to v servise, nedělají to moc často. třeba přitom nenahodí nějaká jednotka a tím je na prvním válci jiný tlak, nebo co. jsem amatér, nerozumím tomu, ale potřeboval bych radu, třeba když to povím v servise, tak mě to opraví... Upraveno Říjen 23, 201014 r od HanyZ Pravidla -Nepoužívejte sprostá slova a ani jiné urážky, jinak bude příspěvek bez předchozího varování smazán. Stejně tak jakýkoli pokus o flame bude bez varování odstraněn. Zbytečné, nesmyslné a urážlivé příspěvky se budou též bez upozornění mazat.
Říjen 27, 201014 r muze byt i vydrena vacka,vymlacena palice,taky v servisu ti nemuseji dat novy vstrik,z vlastni zkusenosti vim ze davaji nekdy z vrakace a ani tam nevymeni gumicky atd.
Říjen 31, 201014 r V páru se mění čepy, brzdové desky, tlumiče a u tak důležité věci jako jsou vstřiky, měníte po jednom . Pak se divíte . To foxdivemaster: taky možnost
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.