Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Je to automatická funkce příhřevu, kódováním nejde vypnout. Můžeš zkusit vypnout ventilátor topení, to mi pomohlo. Teď právě vyvýjím novou jednotku, která funkci automatického příhřevu odstaví

Vloženo

Díky za info. Jsem rád že to není žádná chyba, ale že to tak je z výroby.

Ten ventilátor zkusím teda ze srandy vypnout před startem, jestli to pomůže ;-)

Vloženo

Zkus, ale nejde o to ho vypnout "jen" před startem. V podstatě musí být vypnutý po celou dobu co je motor studený a dokonce i když po zahřátí opět klesne teplota (například jízdou z kopce) opět příhřev zapíná. Dodělal jsem si kontrolku chodu příhřevu a dost jsem se divil, když během hodiny jízdy po okreskách to je schopné 3x zapnout. A to startuji už teplý motor.

Vloženo

a k čomu je teda taký downgrade dobrý ? ja ak nemám benzín tak presne vidím o koľko dlhšie sa mi motor zohrieva ako keď webasto ide ... nerozumiem trochu tomu prečo to odstraňovať 

Vloženo

No je trochu nepraktické když s autem popojedeš 200 metrů/3 minuty aby topení zapínalo, párkrát tohle uděláš po sobě a máš ho plný karbonu a hulí. Kdyby mělo z výroby doběh třeba 5-10 minut tak by se aspoň trochu ohřálo. Jiná situace: po delší jízdě zastavíš na pumpě na 5 minut, klesne teplota motoru a zase zapíná...

Vloženo

A nezapíná se NT samo o sobě při poklesu teploty jen pokud je to povolené přes nastavení infotainmentu? 

Jediný příhřev který mají nafťáky a spouští se automaticky je snad jen ta elektrická spirála někde u výměníku, ne?

Vloženo (editace)

U novějších verzích už to je možná vypínatelné. Dokonce i když je režim topení/větrání nastaven na větrání tak se spouští topení. Už se to tu několikrát diskutovalo a jedinné co pomáhá je vyřadit snímač venkovní teploty. PTC spirála je pro rychlejší ohřátí vzduchu v kabině, s vodou a ohřevem motoru nemá nic společného. U starších verzí se dali domontovat žhavičky do vodního okruhu pro ohřev.

Editováno: , autor: rubaspavel
Vloženo

Tak jsem to zakrikl. Dnes ráno jsem přes DO zapnul topení ( bylo auto zamrzlé i trochu zasněžené ). Topeni se rozjelo, ale přišel jsem za cca 15-20min k autu a nic. Auto zamrzlé. Tak jsem nastartoval, zapnul topení tlačítkem na palubovce a šel škrábat okna. Po chvíli se topeni opět vyplo.

 

Bude hlásit RJ nezávislého topeni chybu, proč to nejelo?

 

Samozřejmě prostor u steracu byl zaneseny sněhem, tak může to být důvod nefunkčnosti?

 

Pokud ano, bude i tato chyba uložena v RJ pro kontrolu?

 

Nafty mám 1/2 nádrže. 

Vloženo (editace)

určite bude chyba v diag ... 

 

ja osobne by som ho radšej používal ako ho odstavoval , jediné čo má krátku životnosť je obehové čerpadlo

 

odstavovať veci len za to že sa "môžu" pokaziť mi príde divné . tak ako na tvojej trase trpí kúrenie tak trpí rovnako aj motor , prevodovka a zbytok auta , 200m sa dá prejsť peši za koľko ? minúta dve ? 

Editováno: , autor: suri.
Vloženo

Možná už bude zanesené, v diagnostice by to mělo být zapsané. Navíc po několika neúspěšných startech se chyba uloží trvale, zablokuje se a už nepůjde ani zapnout.

 

Pokud nenateče voda někam kam nemá, tak ten sníh tomu nevadí.

Vloženo

Kedze mam s webastom na superbe "bohate" skusenosti, dovolim si moj postreh. Suhlasim s tym, ze by som ocenil moznost manualne vypnut prihrev, lebo len z principu mam rad ked mozem mat veci pod kontrolou. Noje pravda, ze ja s autom nechodim tak kratke trasy a som zato, ze pri presune 3m par metrov webasto na celom aute trpi najmenej....

 

Webasto na SII ma spojeny zhavic+sledovanie plamena+komoru. su to sice jednotlive diely (zhavic+snicac je jedna suciastka), ale nedaju sa tak kupit zvlast. Moze sa stat, ze je len zanesene a ocistenie pomoze, no v mojom pripade bola napriklad zhavic, ktory zaroven sluzi na sledovanie plamena uz proste vyzhaveny a nedokazal detekovat plamen (ked ho samotny plamen zahrial, "nevygeneroval" dostatocne napatie a tym padom si system myslel, ze plamen nehori -> odstavil palivo). A kedze sa neda(l) kupit iba samotny zhavic, musel som celu komoru (ebay cca 200E).

 

Webasto ma rozne cykly a nieje to len bezi/nebezi. Je tam nabeh, dobeh, full ohrev atd a v kazdej faze to dava/ocakava ine hodnoty. Pointa celeho je, ze bez diagnostiky sa nemas sancu pohnut. A ak sa ti s tym nechce laborovat alebo niesi moc technicky typ, fakt sa oplati zajst do Webasto servisu pripadne k niekomu, kto sa webastu fakt rozumie (nie skoda autorizaku, tam sa tomu prd rozumeju a sami to posielaju externym firmam).

Vloženo

Zdravím mám také problem webasto mi nejede mam Sw4707 v superbu 2 a nepusti mi naftu do komory píše nevznikne plamen toto webasto má i ventil na palivo a ten neotevře naftu mám jiné webasto se sw 3602 ktere jsem tam ještě nezkoušel nainstalovat toto je z passata rv 2007 pokud víte jestli tam pojede ??? Dikyza info. 

Vloženo

Zvažuji koupi Ntb včetně vcds a naskytla se mi možnost s vcds 10.6.4. Má cenu nad tím uvažovat? Pojede mi tam vše potřebné co se tyka Superba 2 r.v 2010? Jde mi hlavně teda o to nezávislé topení, pak nějaký live data, korekce vstriku...apod.

 

Poradite mi?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, mám ve výrobě prototyp jednotky, která dokáže zakázat funci příhřevu. Klasická funkce na DO či tlačítko nebo časovač tím není ovlivněna. Jednotka také dále umí nechat nastartovaný motor při vytažení klíčku a následném zamknutí dveří zvenku - můžete si odskočit do krámu a nechat ohřát auto. Dále možná bude umět i vzdálený start topení pomocí SMS, prozvonění. Bohužel se jedná o vývojovou verzi a zatím ji mám odladěnou na motoru BXE s webastem thermo top V. Hledám zájemce z Plzeňska co by si ji třeba i zdarma nechal namontovat a podílel se na testování. Byl by zájem?

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

rubaspavel: určitě pokud se dostaneš do funkční podoby, tak to sem napiš a určitě bude zájem. Mám jako kolega nademnou CBBB.

Jinak jsem bohužel taky severní Morava

Editováno: , autor: zigi
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Mám Webasto, dlouhé roky to fungovalo dobře. Ještě teď v září jsem si párkrát zatopil. Tím že bylo ráno 10-12st tak stačilo pustit 10min dopředu a v autě byl opravdu hic.

 

Nojo ale teď jsem ve stavu, že topení pustím, dojdu do auta a ventilace sice fouká ale vzduch je opravdu jen minimálně vlažný. Tedy něco to dělá ale prostě to netopí naplno.

 

Otázky:

1) Nepotkali jste někdo podobnou "vadu"?

2) Kam jít na servis? Škoda? Webasto? Nějaký jiný opravdový expert na webasto ověřený a v Praze?

 

Dik.

Vloženo

Mně se začalo z Webasta strašně kouřit, dost mě to vyděsilo. Shodou okolností jdu na opravu příští týden, ale do jednoho servisu na Plzeňsku, takže to Ti asi nepomůže. Nicméně první telefonát jsem měl to autorizáku (Porsche Plzeň), kde mi bylo řečeno, že i když je Webasto v autě originál z výroby, tak z jejich pohledu to je stejně něco "navíc" a nic s tím neumí, takže když bych jim to přivezl, tak stejně opravu postoupí jinam. Toť zkušenost s opravou v autorizáku. Jinak má závada předběžně vypadá na výměnu spalovací komory za ± 10 tis. :-(. 

Vloženo

Nene je to daný na topení a ještě pár dnů dozadu jsem topil a fučel z toho fakt hic.. A přijde mi že to maaaalinko topí. Otázka je jestli třeba nechcípne plamen a pak už to fučí jen "naprázdno". Jde nějak z venku auta poznat že topení maká? Třeba strčit prst na vejfuk že fouká horký? 

Vloženo

To už Ti asi nepovím, snad jen, že výfuk Webasta je v pravém podběhu. Klidně můžeš zkusit "někam" zavolat, ale obávám se, že ti všude řeknou, že bez návštěvy a vlastní diagnostiky nejsou schopni problém určit.

Vloženo

Tak jsem zkoušel odklopit kapotu a zvukem identifikovat co se děje. Podle mě se moje webasto chová teďka takhle:

  1. V interiéru pustím webasto.
  2. Začnou se ozývat různé zvuky, klapání (asi možná nějaké záklopky to šteluje??) a je slyšet podle mě nahození plamene (hučení jak z autogenu, smrádek pod kolem)
  3. Běží to tu dobu co se nahřívá topení než se spustí ventilace (1-2min?)
  4. Během toho se ještě spustí bzučivý zvuk (tipuju oběhové čerpadlo)?
  5. Tedy v tento moment to hučí (plamen), a bzučí (čerpadlo?)
  6. A pozor - v moment kdy se spustí ventilace do interiéru tak hučení ustane a ustane i smrádek (podle mě prostě zhasne plamen).
  7. Dál už jde jen bzučení (čerpadlo) a ventilace. Plamen nikde, tedy logicky to netopí.

 

Nějaký tip? Baterka je v kondici ale to by se to ani nespustilo hned na začátku.

Vloženo

Musis s tym na diagnostiku do webasta, nie skoda servisu, tam sa tomu nerozumeju. Ak neveris, skus a presvedc sa sam..... ja som si s webastom preizl svoje, nakoniec som vymenil horak. Moze tam byt viac veci, od zleho cerpadla paliva, spatne sledovanie plamena (elektroda je sucastou komory a meni sa cey horak) a dalsich X veci...... bez diagnostiky odborneho servisu sa nepohnes.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...