Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

nazdar chlapi mam problém z octavii 1.9 tdi 66 kw po ohřatí na 90°c dojde poklesu teploty na 60°c teda podle budiku a pak zase vzestupnemu stoupaní zas na puvodní teplotu a pak za celou cestu je vše pohodě a udělato akorat studeny zajel sem do servisu kde mi překontrolovali pamnět zavad kde nic nebylo čidla překontrolovaný ty jsou v pořadku vymněnily termostat 14 dní v pohodě ale zas to začalo dělat přitom hadice k chladiči jsou horké a samotny chladič je studeny jen po delší cestě po dalnici je vlažný

Vloženo

to ti může udělat jen termostat. Voda se zahřeje v motoru, termostat to pustí a v první moment se to chladí ve zbytku systému, tak teplota poklesne, a pak už se to srovná.

Vloženo
to ti může udělat jen termostat. Voda se zahřeje v motoru, termostat to pustí a v první moment se to chladí ve zbytku systému, tak teplota poklesne, a pak už se to srovná.

to by bylo dobrý možna jen blbnu ;)

Vloženo
jednou to tak dělala octa co měla utrženou vrtulku na vodní pumpě , ale tam byla plastová a na TDi by měla být kovová a dělalo to furt

utržena vrtulka na vodním čerpadle byla puvodní oprava po udajnem překontrolovani v servisu mi řekli že je v pořadku.Kdyby to bylo vodní pumpou tak se to bude přehřejvat ne ? a jen mne napada jestli nakym zpusobem neprokluzuje

Vloženo
tenkrát to chvilku vřelo chvilku byla teplota nízká

prokluzovat nemůže jde přes rozvodový řemen

možna těd pišu hloupost ale jestli nemuže ve vnitř vodní pumpy ňakym zpusobem prokluzovat vrtulka

Vloženo
není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....

ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne

jestli se spíš nepřidírá termostat

Taky myslím termostat. Vašo, ale v TDI když jsem měnil při posledních rozvodech v 250000km vodní pumpu a byla origo původní, tak vrtulka byla plastová. Je to MR 2001

Vloženo

Mohl by někdo napsat po jaké vzdálenost nebo době se motor zahřeje na normální teplotu? Mám podezření že mi termostat odchází do věčných lovišť-motor se dlouho zahřívá, nebo za jízdy najednou poklesne teplota, je to opravdu termostatem?

Vloženo
není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....

ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne

jestli se spíš nepřidírá termostat

Taky myslím termostat. Vašo, ale v TDI když jsem měnil při posledních rozvodech v 250000km vodní pumpu a byla origo původní, tak vrtulka byla plastová. Je to MR 2001

ano, vrtiulka na pumpe je plastova, jinak pokud nekeca cidlo teploty (vadne cidlo, prechodove odpory v konektoru atd...zkus srovnat s udajem teloty co jde do motorovky) tak je to urcite termostat, prace na cca 30minut...

Vloženo
není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....

ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne

jestli se spíš nepřidírá termostat

termostat je mněněnej je tam orig.škodovackej

Vloženo
není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....

ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne

jestli se spíš nepřidírá termostat

Taky myslím termostat. Vašo, ale v TDI když jsem měnil při posledních rozvodech v 250000km vodní pumpu a byla origo původní, tak vrtulka byla plastová. Je to MR 2001

ano, vrtiulka na pumpe je plastova, jinak pokud nekeca cidlo teploty (vadne cidlo, prechodove odpory v konektoru atd...zkus srovnat s udajem teloty co jde do motorovky) tak je to urcite termostat, prace na cca 30minut...

čidla jsou v pořadku mezi dvouma je rozdil tři stupne mněl sem to napojeny VAGu

už jen proto abych z vesela nejezdil a na budiku 90°c a třeba ve skutečnosti nevařil

Vloženo
není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....

ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne

jestli se spíš nepřidírá termostat

termostat je mněněnej je tam orig.škodovackej

to ale neznamena ze funguje....

Vloženo
není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....

ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne

jestli se spíš nepřidírá termostat

termostat je mněněnej je tam orig.škodovackej

a byl měněn před závadou nebo až teď ?

já jednou měnil termostat na fiatu a byl špatnej. to že je novej neznamená že je 100% ní.

Vloženo
není na ni takovej nápor aby to prokluzovalo je to tam dost na pevno i když ....

ale to by ti občas vařilo a obšas zas ne

jestli se spíš nepřidírá termostat

termostat je mněněnej je tam orig.škodovackej

a byl měněn před závadou nebo až teď ?

já jednou měnil termostat na fiatu a byl špatnej. to že je novej neznamená že je 100% ní.

termostat byl měněnej před závadou ale co mi nejde do hlavy že hadice k chladiči je horká to znamena až těsně k chladiči a samotnej chladič je studenej po novem roce si necham vymněnit čidla a uvydim

Vloženo
termostat byl měněnej před závadou ale co mi nejde do hlavy že hadice k chladiči je horká to znamena až těsně k chladiči a samotnej chladič je studenej po novem roce si necham vymněnit čidla a uvydim

Toto mi teď (po dnešní výměně termostatu) dělá taky, ta horní hadice ke chladiči teplá a ta spodní k termostatu studená a auto řve že se přehřívá, chladící kapalinu jsem dnes měnil.

Vloženo
termostat byl měněnej před závadou ale co mi nejde do hlavy že hadice k chladiči je horká to znamena až těsně k chladiči a samotnej chladič je studenej po novem roce si necham vymněnit čidla a uvydim

Toto mi teď (po dnešní výměně termostatu) dělá taky, ta horní hadice ke chladiči teplá a ta spodní k termostatu studená a auto řve že se přehřívá, chladící kapalinu jsem dnes měnil.

odvzdušni

Vloženo
termostat byl měněnej před závadou ale co mi nejde do hlavy že hadice k chladiči je horká to znamena až těsně k chladiči a samotnej chladič je studenej po novem roce si necham vymněnit čidla a uvydim

Toto mi teď (po dnešní výměně termostatu) dělá taky, ta horní hadice ke chladiči teplá a ta spodní k termostatu studená a auto řve že se přehřívá, chladící kapalinu jsem dnes měnil.

odvzdušni

neodvzdušnuje se chlazení samo ještě mně napadlo jestli to neovlivnuje nak vičko na nadobce.

Vloženo
už je to v pořádku, teď jsme se vrátily z Brna a rafička se ani nehla a motor se zahřál po 3 km (cca). :palec2:

gratuluju taky bych si odych kdyby to šlo takhle lehce -_-

A má to auto ještě nějaký jiný problém? Už to tady zaznělo, třeba to kolísání je normální.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Po ujetí přibližně 5 km jde teplota na cca 70, pak spadne dolů, za okamžik jde zpět na 70 a tam se ustálí. Tak se to stane 2x za sebou .Na 90 ( t.j. střed stupnice ručička nedojede ).Termostat měněn před cca 1200 km.Může to být opět termostat ? Nebo je závada jinde?

Octavia 1,9TDI 66kW

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...