Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

Reknu ti to jinak.....Uz nekdo udelal ty Bremba s tema Textarama? ja myslim,ze ne. Ono nejde jen o kotouce,ale taky o desticky,ktery se o ne trou. Vzhledem k tomu,ze Textar ty desticky vyviji s Brembem,tak asi bude neco na tom,ze je mam po 9 litrech uplne v pohode

Jak jsi přišel na to, že Textar vyvíjí s Brembem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jee to chce registraci.. tak nám to prozraď ;)

Zkontrolujte, zda kotouce odpovídají pro daný typ vozidla a druh použití. Pred montáží

odstrante z nových brzdových kotoucu veškeré necistoty (antikorozní ochrana z výroby

atd.). Montáž provedte dle instrukcí výrobce vozidla nebo nápravy.

Presvedcte se o bezchybné funkci brzdové soustavy, zvlášte pak brzdových trmenu. Pro

zábeh brzdových kotoucu použijte puvodní “jeté” trecí segmenty (použité, “jeté” trecí

segmenty neobsahují v trecí ploše pojiva a pryskyrice). Zábeh provedte tak, abyste

dosahovali pri brzdení teploty okolo 300 – 350 °C. P ri této teplote se “otevrou” mikropóry

slitiny, ze které jsou brzdové kotouce vyrobeny. Do techto mikropóru je pri brzdení

vnášen trecí materiál z desticek a tím vznikne optimální trecí plocha na povrchu kotouce.

…….potom puvodní trecí segmenty vyjmete a nahradte novými.

Nízký výkon dosáhneme též v prípade, že

pro zábeh trecích segmentu použijeme nový “nejetý” brzdový kotouc. Pri ohrevu dojde k

vnesení vylucovaných pojiv a pryskyric do otevrených mikropóru brzdového kotouce.

Pokud je to možné, nezabíháme nové trecí segmenty na nových kotoucích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jee to chce registraci.. tak nám to prozraď  ;)

Zkontrolujte, zda kotouce odpovídají pro daný typ vozidla a druh použití. Pred montáží

odstrante z nových brzdových kotoucu veškeré necistoty (antikorozní ochrana z výroby

atd.). Montáž provedte dle instrukcí výrobce vozidla nebo nápravy.

Presvedcte se o bezchybné funkci brzdové soustavy, zvlášte pak brzdových trmenu. Pro

zábeh brzdových kotoucu použijte puvodní “jeté” trecí segmenty (použité, “jeté” trecí

segmenty neobsahují v trecí ploše pojiva a pryskyrice). Zábeh provedte tak, abyste

dosahovali pri brzdení teploty okolo 300 – 350 °C. P ri této teplote se “otevrou” mikropóry

slitiny, ze které jsou brzdové kotouce vyrobeny. Do techto mikropóru je pri brzdení

vnášen trecí materiál z desticek a tím vznikne optimální trecí plocha na povrchu kotouce.

…….potom puvodní trecí segmenty vyjmete a nahradte novými.

Nízký výkon dosáhneme též v prípade, že

pro zábeh trecích segmentu použijeme nový “nejetý” brzdový kotouc. Pri ohrevu dojde k

vnesení vylucovaných pojiv a pryskyric do otevrených mikropóru brzdového kotouce.

Pokud je to možné, nezabíháme nové trecí segmenty na nových kotoucích.

Aha,takze to jsem teda zajizdel uplne blbe :D. Dal jsem vsechno hned novy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reknu ti to jinak.....Uz nekdo udelal ty Bremba s tema Textarama? ja myslim,ze ne. Ono nejde jen o kotouce,ale taky o desticky,ktery se o ne trou. Vzhledem k tomu,ze Textar ty desticky vyviji s Brembem,tak asi bude neco na tom,ze je mam po 9 litrech uplne v pohode

Jak jsi přišel na to, že Textar vyvíjí s Brembem?

Rikali mi to v Elitu,ze pry proto berou Bremba a Textary dohromady. Samozrejme to mohl byt jen obchodni tah,ale zatim mi to tak neprijde,protoze ta kombinace se mi zatim osvedcila,nic se nekrouti,ani nejak nadmerne neopotrebovava

Editováno: , autor: kocht
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může mi prosím někdo poradit jaký průměr kotoučů mám já(octa TDI 66kw,AGR)?

Chtěl bych si totiž koupit nové u MJauto a tam pro tento typ motorů mají tři druhy velikostí(255,8mm,280mm,288mm),a tak jsem z toho nějaký zmatený. :o

je tam 280mm

jinak jsem samozrejme taky daval vse nove najednou...neznam nikoho kdo by to delal podle toho co psal tomas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký klíč je potřeba na odvzdušnění kotoučových brzd u Okty.

Je tam furt vel. klíče 10 jako na Formanovi, nebo mám koupit jiný rozměr ?

Na mých brzdách jsou odvzduš. šrouby č.11. Teď jsem ti to změřil...

Že je na to nejlepší očkový klíč, to určitě víš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký klíč je potřeba na odvzdušnění kotoučových brzd u Okty.

Je tam furt vel. klíče 10 jako na Formanovi, nebo mám koupit jiný rozměr ?

Na mých brzdách jsou odvzduš. šrouby č.11. Teď jsem ti to změřil...

Že je na to nejlepší očkový klíč, to určitě víš.

Díky za ochotu, sakra tak 11 očko nemám, koupím...

Jo a mám brzdič FS-III.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trochu jsem to tady projel,musím říct že já mám na svém TDI 81 kW kotouče 280mm,a všude kde je to jen možné i na krytkách na šrouby je logo ATE,takže je asi pravděpodobné(ne jisté)že origo se dávají taky ATE!tak mi není jasné že někdo říká že origo jsou horší!?jinak jsem chtěl dodat k tématům že brzdy pískají:ubrousili jste destičky na náběh????????to je to proč to píská především za studena!já jinak koupil od mj.auto kotouče ATE powerdisc,a protože neměli k nim desky doporučili mi ferrodo.komplet mě to u nich vyšlo i s dopravou do 2 dne na 2900kč.jsem s nimi spokojený!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trochu jsem to tady projel,musím říct že já mám na svém TDI 81 kW kotouče 280mm,a všude kde je to jen možné i na krytkách na šrouby je logo ATE,takže je asi pravděpodobné(ne jisté)že origo se dávají taky ATE!tak mi není jasné že někdo říká že origo jsou horší!?jinak jsem chtěl dodat k tématům že brzdy pískají:ubrousili jste destičky na náběh????????to je to proč to píská především za studena!já jinak koupil od mj.auto kotouče ATE powerdisc,a protože neměli k nim desky doporučili mi ferrodo.komplet mě to u nich vyšlo i s dopravou do 2 dne na 2900kč.jsem s nimi spokojený!

ATE třecí součásti brzd do prvovýroby nedodává, pouze "hydrauliku".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trochu jsem to tady projel,musím říct že já mám na svém TDI 81 kW kotouče 280mm,a všude kde je to jen možné i na krytkách na šrouby je logo ATE,takže je asi pravděpodobné(ne jisté)že origo se dávají taky ATE!tak mi není jasné že někdo říká že origo jsou horší!?jinak jsem chtěl dodat k tématům že brzdy pískají:ubrousili jste destičky na náběh????????to je to proč to píská především za studena!já jinak koupil od mj.auto kotouče ATE powerdisc,a protože neměli k nim desky doporučili mi ferrodo.komplet mě to u nich vyšlo i s dopravou do 2 dne na 2900kč.jsem s nimi spokojený!

když koupíš origo brzdy jako náhradní díl, tak je kvalita menší než u brzd, který tam byly z výroby ! Je to to samý třeba s vejfukama atd... prostě i originální ND je horší než ten co byl na autě "z fabriky" ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo,říkám nevím co bylo origo ale když jsem dělal výměnu já bylo vše ATE včetně plastových krytek na šroubu a logo nese i brzdič a brzdová hadička měla nálepku ATE s nějakým číslem.pokud se origi´nedávali tak to znamená že minulý majitel (A) to nechal udělat nové!jinak ještě k těm origo dílům:jaká značka je na výfuku na vašich vozech?můj má eberspacher!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...