Publikováno Listopad 4, 201014 r Prosím o radu - vyměnil jsem teď celou spojku (ložisko, přítlačák, lamelu) na O1, r.v. 2004, 1.6 75kW najeto 137tis. km, protože už zabírala hodně nahoře. Po výměně se to moc nezlepšilo, pořád je chod hodně dlouhý. Nevíte někdo co by ještě pomohlo? Odvzdušnit, výměna válečku, válce....atd.? Upraveno Listopad 4, 201014 r od ReJa
Listopad 4, 201014 r U kapalinový spojky se to nezmění je to pořád stejný.Jo už to není ta doba kdy bylo lanko nebo štelovací šroub.
Listopad 4, 201014 r taky to resim a sere me to, ze to zabira skoro az na konci chodu spojky, chtel bych aby to zabiralo hned na zacatku chodu spojky, ale nevim, co s tim a jest-li s tim jde neco delat.
Listopad 4, 201014 r Autor Aha, takže nemá cenu se zabývat např.výměnou spojkového válce nebo tak? Auto jsem teď koupil od firmy, kde pracuju, takže stavu, km a všemu ostatnímu věřím. Jezdilo to do autorizáku, ale ta spojka byla už dost hotová. Čekal jsem, že se to výměnou zlepší, ale je to tak o 20% lepší, než to bylo. Jsem zvyklý ještě z Roveru 214, že zabírá skoro u podlahy :-). U kapalinový spojky se to nezmění je to pořád stejný.Jo už to není ta doba kdy bylo lanko nebo štelovací šroub.
Listopad 5, 201014 r Pokud tě baví opravovat a máš zbytečný peníze tak můžeš investovat do spojkovýho válce ale tím se nic nezmění bude to pořád stejný.Jo co jiný auto to jiná poloha záběru spojky.Ale u škodovky je to víc nahoře.Na to si časem zvykneš.
Prosinec 29, 201014 r Autor Tak spojka si nakonec po výměně "sedla" a zabírá lehce nad půlkou. Je to sice výš než u druhého auta (Rover 214Si), ale už jsem si zvykl :-). Pokud tě baví opravovat a máš zbytečný peníze tak můžeš investovat do spojkovýho válce ale tím se nic nezmění bude to pořád stejný.Jo co jiný auto to jiná poloha záběru spojky.Ale u škodovky je to víc nahoře.Na to si časem zvykneš.
Prosinec 30, 201014 r Optimální je po výměně spojky odvzdušnit spojkový systém. Tím se tomu dá taky pomoc.
Leden 1, 201114 r Autor To ještě zkusím, až bude trochu teplo. Teď se nedá s autem dělat vůbec nic :-(, ani ho umýt :-(. Optimální je po výměně spojky odvzdušnit spojkový systém. Tím se tomu dá taky pomoc.
Leden 1, 201114 r Rekl bych ze je to vlastnost tehdle spojek. Ja menil kdysi na 1,6 MPI 55Kw taky komplet spojku, ktera uz zacla obcas klouzat. Hned po namontovani to zabiralo chvilku asi v 1/2 chodu, ale po par dnech se to zabehlo tak na 3/4 chodu, ze to zabiralo az skoro nahore, ale vubec to nevadi, kdyz clovek vi ze to tak proste je a ten samostav si to tak proste udela, tak neni duvod se znepokojovat Je to jen otazkou zvyku a pak to ani nejak neprijde ze to zabira az nahore. Na te spojce jsem pak najel skoro 30 tis nez jsem auto prodal a spojka apsolutne v pohode slape jeste doted. Takze kdybych byl na tvem miste, tak bych to vuuubec neresil a vesele jezdil dal
Leden 1, 201114 r přidám také svou zkušenost... spojka mi zabírala před výměnou úplně nahoře, stačilo do ní drcnout... při výměně se zjistilo, že lamela i přítlačák byly kaput (142000 km)... auto se taky při rozjezdu celé třepalo... no nová spojka zabírá lépe, ale taky to není tak, jako třeba u kamarádovy astry, kdy se musí šlápnout až na zem... zabírá mi mírně nad polovinou, ale je cítit, že tah je mnohem lepší ... ono něco na tom, co psal JAJCO bude pravda, ty spojky prostě nezabírají dole ani v 1/2... ale spokojenost
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.