bord83 Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 Jak vám chodí v drahách řadící páka? Stává se mi (1.2 TSI), že páka se na některých místech zadrhává a musím tam rychlost protlačit silou...nejčastěji u 3. a 4. rychlosti, ale někdy i u 1. Podle mého názoru by měla jít naprosto plynule a bez odporu, nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tentacle Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 Řazení mi jde přesně, snadno, lehce, řadící páka téměř bez boční vůle. Radost to tam strkat Mám taky 1.2 TSI ... takže u mě bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubinj1 Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 Taky 1,2tsi a taky bez problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bord83 Vloženo 16. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 Hmm, píšu si na seznam závad na první garančku...to už bude třetí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heki Vloženo 25. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2010 (editace) Jaký byly ty dvě předchozí?? Editováno: 2. Březen 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxxjohny Vloženo 25. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2010 Je pravda, že jsem zažil i hladší chod řadící páky, třeba v octavce 2,0TDi je mnohem jemnější. Nemůžu ale říct, že je řazení nepřesné, jen má prostě o něco větší odpor a teď už to vůbec nevnímám. Spíše vnímám vrzání palubky na 3 místech, hlavně řámeček rádia, kolem volantu a na dálnici povrzává levý sloupek u řidiče:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 25. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2010 To vrzani me taky stve, ale kdyz jsem mel auto v servisu, tak s tim neco udelali a vrze to min. Na to jak se v kazdem testu ohani perfektnim zpracovanim interieru a kvalitnimi plasty teda nic moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Převodovka u 1,8 je přesná, ale strašně pomalá, zejména 1-4. O hlučnosti bych mohl psát ódy ( cvakání na dorazech atd. ). Na sportování zejména po rozjezdu to moc není. Asi největší bolest u mého Yetiho. Už jsem se tu zmiňoval , že šestikvalt u manželčina pandíka je jak z jiného světa ( rychlost, přesnost, posazení řadičky - no prostě ideál ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heki Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Je pravda, že jsem zažil i hladší chod řadící páky, třeba v octavce 2,0TDi je mnohem jemnější. Nemůžu ale říct, že je řazení nepřesné, jen má prostě o něco větší odpor a teď už to vůbec nevnímám. Spíše vnímám vrzání palubky na 3 místech, hlavně řámeček rádia, kolem volantu a na dálnici povrzává levý sloupek u řidiče:( Provrzávání sloupků /dveří/ jsem řešil - jak jsem už napsal v jiném tématu fóra - přípravkem WD. Kolega doporučuje REGUM. Tak to vyzkoušej. S Regumem zkušenosti nemám, wédéčko funguje dobře. Rámeček u rádia mi vrže taky, ale co s tím, to nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bord83 Vloženo 29. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 Jaký byly ty dvě předchozí?? Ty dvě předchozí jsou: - okno u řidiče, když dám tlačítko nadorazm se zavře asi jen do 2/3 a pak sjede zase dolů. Jakoby se okno o něco nahoře zadrhlo. Musím to zavírat dlouhým držením tlačítka. - když jedu na 2. bez plynu, i po rovině, tak auto hrozně cuká až vibruje, nejede to plynule. Ta řadící páka chodí přesně, proti jiným autům super, ale mám pocit, jakoby tam při montáži Defend locku něco ohnuli nebo tak, protože občas se páka na různých místech sekne nebo zadrhne. Musím buď zakvedlat a zařadit znovu, nebo to silou přetlačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olint Vloženo 9. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2011 jÁ si toho všímÁm. nejhorší převodovka jakou jsem měl v ruce. snad i peugeot měl lepší. a to nepřehÁním. i manželce to vadí. Ale ve škodovce mi tvrdí, že je to normÁlní!!! Teď když jsem si přečet ten příspěvek od bord83 zkusím reklamovat ten defend. třeba je zÁdrhel tam.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar1tin Vloženo 27. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 Ahojte, mám 2,0TDi 4x4, najeto 9000km, nevím, jak to popsat, asi nejvýstižnější je zadrhávání řazení druhého rychlostního stupně a to zejména při řazení z jedničky na dvojku tam tu rychlost musím opravdu natlačit, ne vyloženě násilím, ale opravdu přitlačit násobně více, než u ostatních rychlostí. Toto je nejvýraznější při nezahřátém autě, po zahřátí se to znatelně zlepší, ale nezmizí. Mnohdy to bývá doprovázeno i v autě slyšitelným zaškrtnutím. Tak nevím, jestli to je normální, nemám možnost to s rovnat s jiným Yetim. V letních měsících jsem si ničeho takového dříve nevšimnul, auto jsem kupovalletos v květnu, že by to bylo nízkýma teplotama a hustým olejem? Máte někdo podobnou zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 27. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 Mám přesně stejnou zkušenost. Najeto cca 18000km. Fakt je, že poslední dobou, tak 2000km si nějak "sedlo" a zlepšilo se to, ale občas taky cítím, jak tam tu dvojku rvu násilím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar1tin Vloženo 30. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2012 Díky za odpověď, asi to nebude ojedinělý jev, spíš konstrukční vada převodovky, tak budu doufat, že se mi to taky časem zlepší, pochybuju, že by mi ve Škodovce řekli něco jiného, než že to je normální, jen mě mrzí, že se to děje u nového auta za tolik peněz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamooo Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 Dvojka je aj u mňa trušku problematická. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
easy. Vloženo 10. Březen 2013 Sdílet Vloženo 10. Březen 2013 Ahoj, i u mě je dvojka trochu problematická tím způsobem , jak popsal mar1tin. Při studeném autě je přeřazení na dvojku doprovázené škobrtnutim a klasickym "krchnutím" podobně jako to znám například ze studeného traktoru. V průběhu jízdy se celá situace znatelně lepší. Doufám že se jedná prostě jen o zvláštnost která je dána konstrukcí (i tak je to ovšem dost zarážející) a ne o předzvěst nějakého neduhu. Zastávám i stejný názor ohledně toho, že by Škodovka prohlásila celou věc za normální. Přeju pěkný den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Vloženo 13. Březen 2013 Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 Tak já osobně jsem z řazení naprosto nadšen. Chodí to přesně, zcela zlehka a od prvního momentu si řazení neustále pochvaluji !. Nestačím se divit, že existují s řazením problémy. Myslel jsem, že to už mají takto vymakané... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mar1tin Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Tak já osobně jsem z řazení naprosto nadšen. Chodí to přesně, zcela zlehka a od prvního momentu si řazení neustále pochvaluji !. Nestačím se divit, že existují s řazením problémy. Myslel jsem, že to už mají takto vymakané... Ahoj, a to máš taky 2,0TDi 4x4 nebo něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arch Vloženo 15. Duben 2013 Sdílet Vloženo 15. Duben 2013 mne chodi radenie hladko a bez problemov - mam najzadene cca 10500 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.