Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jak vám chodí v drahách řadící páka? Stává se mi (1.2 TSI), že páka se na některých místech zadrhává a musím tam rychlost protlačit silou...nejčastěji u 3. a 4. rychlosti, ale někdy i u 1. Podle mého názoru by měla jít naprosto plynule a bez odporu, nebo ne?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Je pravda, že jsem zažil i hladší chod řadící páky, třeba v octavce 2,0TDi je mnohem jemnější. Nemůžu ale říct, že je řazení nepřesné, jen má prostě o něco větší odpor a teď už to vůbec nevnímám. Spíše vnímám vrzání palubky na 3 místech, hlavně řámeček rádia, kolem volantu a na dálnici povrzává levý sloupek u řidiče:(

Vloženo

To vrzani me taky stve, ale kdyz jsem mel auto v servisu, tak s tim neco udelali a vrze to min.

Na to jak se v kazdem testu ohani perfektnim zpracovanim interieru a kvalitnimi plasty teda nic moc.

Vloženo

Převodovka u 1,8 je přesná, ale strašně pomalá, zejména 1-4. O hlučnosti bych mohl psát ódy ( cvakání na dorazech atd. ). Na sportování zejména po rozjezdu to moc není. Asi největší bolest u mého Yetiho. Už jsem se tu zmiňoval , že šestikvalt u manželčina pandíka je jak z jiného světa ( rychlost, přesnost, posazení řadičky - no prostě ideál ).

Vloženo

Je pravda, že jsem zažil i hladší chod řadící páky, třeba v octavce 2,0TDi je mnohem jemnější. Nemůžu ale říct, že je řazení nepřesné, jen má prostě o něco větší odpor a teď už to vůbec nevnímám. Spíše vnímám vrzání palubky na 3 místech, hlavně řámeček rádia, kolem volantu a na dálnici povrzává levý sloupek u řidiče:(

Provrzávání sloupků /dveří/ jsem řešil - jak jsem už napsal v jiném tématu fóra - přípravkem WD. Kolega doporučuje REGUM. Tak to vyzkoušej. S Regumem zkušenosti nemám, wédéčko funguje dobře. Rámeček u rádia mi vrže taky, ale co s tím, to nevím. ;)

Vloženo

Jaký byly ty dvě předchozí??

Ty dvě předchozí jsou:

- okno u řidiče, když dám tlačítko nadorazm se zavře asi jen do 2/3 a pak sjede zase dolů. Jakoby se okno o něco nahoře zadrhlo. Musím to zavírat dlouhým držením tlačítka.

- když jedu na 2. bez plynu, i po rovině, tak auto hrozně cuká až vibruje, nejede to plynule.

Ta řadící páka chodí přesně, proti jiným autům super, ale mám pocit, jakoby tam při montáži Defend locku něco ohnuli nebo tak, protože občas se páka na různých místech sekne nebo zadrhne. Musím buď zakvedlat a zařadit znovu, nebo to silou přetlačit.

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

jÁ si toho všímÁm. nejhorší převodovka jakou jsem měl v ruce. snad i peugeot měl lepší. a to nepřehÁním. i manželce to vadí. Ale ve škodovce mi tvrdí, že je to normÁlní!!!

Teď když jsem si přečet ten příspěvek od bord83 zkusím reklamovat ten defend. třeba je zÁdrhel tam....

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahojte, mám 2,0TDi 4x4, najeto 9000km, nevím, jak to popsat, asi nejvýstižnější je zadrhávání řazení druhého rychlostního stupně a to zejména při řazení z jedničky na dvojku tam tu rychlost musím opravdu natlačit, ne vyloženě násilím, ale opravdu přitlačit násobně více, než u ostatních rychlostí. Toto je nejvýraznější při nezahřátém autě, po zahřátí se to znatelně zlepší, ale nezmizí. Mnohdy to bývá doprovázeno i v autě slyšitelným zaškrtnutím. Tak nevím, jestli to je normální, nemám možnost to s rovnat s jiným Yetim. V letních měsících jsem si ničeho takového dříve nevšimnul, auto jsem kupovalletos v květnu, že by to bylo nízkýma teplotama a hustým olejem? Máte někdo podobnou zkušenost?

Vloženo

Mám přesně stejnou zkušenost. Najeto cca 18000km. Fakt je, že poslední dobou, tak 2000km si nějak "sedlo" a zlepšilo se to, ale občas taky cítím, jak tam tu dvojku rvu násilím.

Vloženo

Díky za odpověď, asi to nebude ojedinělý jev, spíš konstrukční vada převodovky, tak budu doufat, že se mi to taky časem zlepší, pochybuju, že by mi ve Škodovce řekli něco jiného, než že to je normální, jen mě mrzí, že se to děje u nového auta za tolik peněz.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ahoj, i u mě je dvojka trochu problematická tím způsobem , jak  popsal mar1tin. Při studeném autě je  přeřazení na dvojku doprovázené škobrtnutim a klasickym "krchnutím" podobně jako to znám například ze studeného traktoru. V průběhu jízdy se celá situace znatelně lepší. Doufám že se jedná prostě jen o zvláštnost která je dána konstrukcí (i tak je to ovšem dost zarážející) a ne o předzvěst nějakého neduhu. Zastávám i stejný názor ohledně toho, že by Škodovka prohlásila celou věc za normální.  Přeju pěkný den :kol-48:

Vloženo

Tak já osobně jsem z řazení naprosto nadšen. Chodí to přesně, zcela zlehka  a od prvního momentu si řazení neustále pochvaluji !.

Nestačím se divit, že existují s řazením problémy. Myslel jsem, že to už mají takto vymakané... 

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Tak já osobně jsem z řazení naprosto nadšen. Chodí to přesně, zcela zlehka  a od prvního momentu si řazení neustále pochvaluji !.

Nestačím se divit, že existují s řazením problémy. Myslel jsem, že to už mají takto vymakané... 

 

Ahoj, a to máš taky 2,0TDi 4x4 nebo něco jiného?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...