Publikováno Prosinec 31, 200816 r Dnes jsem odstavil EGR.Vytahl jsem hadicku a ucpal sroubkem. Motor je tissi,ma lepsi zatah. Ale pri vypnuti motoru,to v nem nejak divne zarachoti. Udelal jsem neco spatne? 1,9tdi,66kw,AGR
Prosinec 31, 200816 r Autor Dnes jsem odstavil EGR.Vytahl jsem hadicku a ucpal sroubkem. Motor je tissi,ma lepsi zatah. Ale pri vypnuti motoru,to v nem nejak divne zarachoti. Udelal jsem neco spatne? 1,9tdi,66kw,AGR tak uz vim,co bylo spatne. Vypadla mi hadicka co vede od podtlaku na brzdy. Nasadil jsem ji zpatky a je to v pohode.
Prosinec 31, 200816 r Konečně to taky někoho napadlo ucpat jen hadičku,blázni co se pachtěj s tím že to vyndávají a vyrábí nějaký plechový podložky přímo pod ventil Ještě bych to ale trochu zbrzdil Vagem na nejnižší hodnotu,jednotka bude makat s tím,že tam toho tolik nepouští,možná to nemá význam ale pro ten pocit.... Upraveno Prosinec 31, 200816 r od juke.box
Květen 1, 200916 r No někdy ale musíš když třeba EGR začne propouštět na maximum. Je to rozhodne lepsi tim plechem,bo ti tam nejde vubec nic a egr si v klidu spina-nezatuhne.Timto zpusobem mas 100%jistotu,ze ti nepude zadnej bordel zpet.Ucpavat hadicku je na ho..o,je porad sance ze ti tam neco pude(je to ale pohodlnejsi-prace pro zevlaky)
Únor 9, 201015 r zdar cenu nevím,ale já ho vřera zaslepil a rozdíl na chodu motoru jeto poznat,k lepšímu
Listopad 24, 201014 r Zdravím mam jen otazecku ohledne EGR ventilu,jestli jde vypnout pres soft a cca kolik to asi stoji.... a jeste blbejsi otazecka,vypnuti mechanicke ci softem jestli ma stejny ucinek? dekuji za informace
Listopad 24, 201014 r Co vim, tak pres vag se da jen omezit, vypnout se uplne neda. Pokud ho chces mit uplne off, tak ho zaslep
Listopad 24, 201014 r Co vim, tak pres vag se da jen omezit, vypnout se uplne neda. Pokud ho chces mit uplne off, tak ho zaslep Ja se jen ptam pro zajimavost,jelikozu jsem nechal chipnout a chlapik se pta jestli ma vypnout i EGR a co jsem si o nem cetl tak jsem usoudil ze by jej mohl OFF,... vidim tedy ze to neni 100 pro vypnute,a jak se da mechanicky zaslepit pripadne zvadme to i laik? dekuji za info
Listopad 24, 201014 r EGR ventil se dá nahradit EGR Power Pipe kitem viz http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php .
Listopad 24, 201014 r hhmmm... pekne zaneseny to muze byt i u me... budu muset to probrat s mechanikem,ze by se to rozdelalo a aspon vycistilo.... pro mechanicke zaslepeni to budu jeste premyslet,dekuji za radu.
Listopad 26, 201014 r já myslím že stačí zaslepit ovládací hadičku od EGR . Narvat do ní 6 šroubek a výsledný efekt je stejný
Listopad 26, 201014 r Souhlas s předchozím přispěvkem,nejjednodušší je u tohohle motoru zaslepit nebo odpojit hadičku. Jinak jde to vypnout SW -přehrání SW řj motoru ,třeba současně s chipem a vagem to jde jen omezit-v podstatě to je bez efektu.
Listopad 30, 201014 r to Haromax: Bohužel nemáš pravdu. ŘJ zaslepený AGR pozná. Nutné odstranit jak hardwarově tak i softwarově. Pokud nemáš s tím nějaký vážný problém, tak s tím raději nic nedělej. AGR ti mj. snižuje tepelné namáhání motoru. to juke.box: Zkoušel jsem posunutí charakteristiky AGR ventilu a mě se zdá, že je to celkem znát.
Prosinec 1, 201014 r to Haromax: Bohužel nemáš pravdu. ŘJ zaslepený AGR pozná. Nutné odstranit jak hardwarově tak i softwarově. Pokud nemáš s tím nějaký vážný problém, tak s tím raději nic nedělej. AGR ti mj. snižuje tepelné namáhání motoru. to juke.box: Zkoušel jsem posunutí charakteristiky AGR ventilu a mě se zdá, že je to celkem znát. No nevím ,ale u O1 rotačky /66kw a 81 KW / to asi nemá vliv . Slyšel jsem že někteří si stěžují že se jim motor dlouho ohřívá u mně to je nastejno .
Prosinec 2, 201014 r Na školení jsme zkoušeli na rotačce 66kW posunovat AGR charakteristiku a auto jelo lépe za plynem (charakteristická díra v dynamice motoru se o hodně zmenšila).
Prosinec 2, 201014 r Nikde jsem nenašel, kde by bylo napsáno, že by AGR systém nějakým způsobem ovlivňoval ohřívací fázi motoru. Pokud by se našel někdo, kdo na to někde narazil, tak sem prosím hoďte odkaz.
Květen 16, 201114 r Zdravim, chci se preptat nechat si poradit,mam octavii OI r.v.99,81kW po nachipovani ci naflashovani,proste po zvyseni vykonu,a moc bych rad vedel jak mi povidal pan kterej mi to zvysoval PS ze mam egr off jen pres soft,je to mozny aby to uplne vypnul,ci mam jeste jej nejak zaslepit..vykon mam zvednuty na cca 94-8-kW..egr..
Květen 16, 201114 r Pokud to vypnul softwarově,není potřeba nic zaslepovat. Stačí nechat chvíli běžet auto na volnoběh a pak dát ruku na pancéřovou trubku co vede do EGR ventilu od výfuku, když bude studená, tak to vypnul. Nebo to lez zkontrolovat v měřených hodnotách ve Vagu. Upraveno Květen 16, 201114 r od juke.box
Květen 17, 201213 r Zdravim nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady. Přemýšlím o zavedení power pipe kitu místo stávajícího EGR ventilu, a teď když bych se rozhodl ho vyměnit sám musí se v řídící jednotce vypnout? nebo postačí jen ta výměna. A ještě na obrázku to zakroužkované těleso tím se zřejmě zaslepí výstup na turbu?
Květen 17, 201213 r Ano to zakroužkované je podložka kterou jse zaslepí přívod vůfokových plynů k EGR. Jen nechápu proč kupovat tehle bazmek, kterej nemá škrtící klapku, bude ti dělat bordel. Když ti stačí 2 ty zakroužkované podložky ( jedna na svody, druhá zespod na EGR ) a máš to principielně úplně stejné jako tenhle ten kit, jen s tím rozdílem ( kladným ) že ti zůstane zachována škrtící klapka kterou motor potřebuje.
Květen 17, 201213 r No, jestli je to na TDI, tak škrtící, lépe chcípací, klapka MUSÍ být! Jinak to bude špatně chcípat a škubat a trhat při chcípání.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.