Přejít na obsah

EGR ventil


honzaa.16

Doporučené příspěvky

Dnes jsem odstavil EGR.Vytahl jsem hadicku a ucpal sroubkem. Motor je tissi,ma lepsi zatah. Ale pri vypnuti motoru,to v nem nejak divne zarachoti. Udelal jsem neco spatne? 1,9tdi,66kw,AGR

tak uz vim,co bylo spatne. Vypadla mi hadicka co vede od podtlaku na brzdy. Nasadil jsem ji zpatky a je to v pohode.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečně to taky někoho napadlo ucpat jen hadičku,blázni co se pachtěj s tím že to vyndávají a vyrábí nějaký plechový podložky přímo pod ventil lol

Ještě bych to ale trochu zbrzdil Vagem na nejnižší hodnotu,jednotka bude makat s tím,že tam toho tolik nepouští,možná to nemá význam ale pro ten pocit....

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
No někdy ale musíš když třeba EGR začne propouštět na maximum.

Je to rozhodne lepsi tim plechem,bo ti tam nejde vubec nic a egr si v klidu spina-nezatuhne.Timto zpusobem mas 100%jistotu,ze ti nepude zadnej bordel zpet.Ucpavat hadicku je na ho..o,je porad sance ze ti tam neco pude(je to ale pohodlnejsi-prace pro zevlaky) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...

Co vim, tak pres vag se da jen omezit, vypnout se uplne neda. Pokud ho chces mit uplne off, tak ho zaslep :palec2:

Ja se jen ptam pro zajimavost,jelikozu jsem nechal chipnout a chlapik se pta jestli ma vypnout i EGR a co jsem si o nem cetl tak jsem usoudil ze by jej mohl OFF,...

vidim tedy ze to neni 100 pro vypnute,a jak se da mechanicky zaslepit pripadne zvadme to i laik?

dekuji za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Haromax: Bohužel nemáš pravdu. ŘJ zaslepený AGR pozná. Nutné odstranit jak hardwarově tak i softwarově. Pokud nemáš s tím nějaký vážný problém, tak s tím raději nic nedělej. AGR ti mj. snižuje tepelné namáhání motoru.

to juke.box: Zkoušel jsem posunutí charakteristiky AGR ventilu a mě se zdá, že je to celkem znát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Haromax: Bohužel nemáš pravdu. ŘJ zaslepený AGR pozná. Nutné odstranit jak hardwarově tak i softwarově. Pokud nemáš s tím nějaký vážný problém, tak s tím raději nic nedělej. AGR ti mj. snižuje tepelné namáhání motoru.

to juke.box: Zkoušel jsem posunutí charakteristiky AGR ventilu a mě se zdá, že je to celkem znát.

No nevím ,ale u O1 rotačky /66kw a 81 KW / to asi nemá vliv . Slyšel jsem že někteří si stěžují že se jim motor dlouho ohřívá u mně to je nastejno .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravim,

chci se preptat nechat si poradit,mam octavii OI r.v.99,81kW po nachipovani ci naflashovani,proste po zvyseni vykonu,a moc bych rad vedel jak mi povidal pan kterej mi to zvysoval PS ze mam egr off jen pres soft,je to mozny aby to uplne vypnul,ci mam jeste jej nejak zaslepit..vykon mam zvednuty na cca 94-8-kW..egr..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to vypnul softwarově,není potřeba nic zaslepovat. Stačí nechat chvíli běžet auto na volnoběh a pak dát ruku na pancéřovou trubku co vede do EGR ventilu od výfuku, když bude studená, tak to vypnul. Nebo to lez zkontrolovat v měřených hodnotách ve Vagu.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady. Přemýšlím o zavedení power pipe kitu místo stávajícího EGR ventilu, a teď když bych se rozhodl ho vyměnit sám musí se v řídící jednotce vypnout? nebo postačí jen ta výměna. A ještě na obrázku to zakroužkované těleso tím se zřejmě zaslepí výstup na turbu?

post-74110-0-37524600-1337255431_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano to zakroužkované je podložka kterou jse zaslepí přívod vůfokových plynů k EGR. Jen nechápu proč kupovat tehle bazmek, kterej nemá škrtící klapku, bude ti dělat bordel. Když ti stačí 2 ty zakroužkované podložky ( jedna na svody, druhá zespod na EGR ) a máš to principielně úplně stejné jako tenhle ten kit, jen s tím rozdílem ( kladným ) že ti zůstane zachována škrtící klapka kterou motor potřebuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...