Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Dnes jsem odstavil EGR.Vytahl jsem hadicku a ucpal sroubkem. Motor je tissi,ma lepsi zatah. Ale pri vypnuti motoru,to v nem nejak divne zarachoti. Udelal jsem neco spatne? 1,9tdi,66kw,AGR

tak uz vim,co bylo spatne. Vypadla mi hadicka co vede od podtlaku na brzdy. Nasadil jsem ji zpatky a je to v pohode.

Vloženo (editace)

Konečně to taky někoho napadlo ucpat jen hadičku,blázni co se pachtěj s tím že to vyndávají a vyrábí nějaký plechový podložky přímo pod ventil lol

Ještě bych to ale trochu zbrzdil Vagem na nejnižší hodnotu,jednotka bude makat s tím,že tam toho tolik nepouští,možná to nemá význam ale pro ten pocit....

Editováno: , autor: juke.box
  • o 3 měsíce později...
Vloženo
No někdy ale musíš když třeba EGR začne propouštět na maximum.

Je to rozhodne lepsi tim plechem,bo ti tam nejde vubec nic a egr si v klidu spina-nezatuhne.Timto zpusobem mas 100%jistotu,ze ti nepude zadnej bordel zpet.Ucpavat hadicku je na ho..o,je porad sance ze ti tam neco pude(je to ale pohodlnejsi-prace pro zevlaky) ;)

  • o 9 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Zdravím mam jen otazecku ohledne EGR ventilu,jestli jde vypnout pres soft a cca kolik to asi stoji....

a jeste blbejsi otazecka,vypnuti mechanicke ci softem jestli ma stejny ucinek?

dekuji za informace

Vloženo

Co vim, tak pres vag se da jen omezit, vypnout se uplne neda. Pokud ho chces mit uplne off, tak ho zaslep :palec2:

Ja se jen ptam pro zajimavost,jelikozu jsem nechal chipnout a chlapik se pta jestli ma vypnout i EGR a co jsem si o nem cetl tak jsem usoudil ze by jej mohl OFF,...

vidim tedy ze to neni 100 pro vypnute,a jak se da mechanicky zaslepit pripadne zvadme to i laik?

dekuji za info

Vloženo

Souhlas s předchozím přispěvkem,nejjednodušší je u tohohle motoru zaslepit nebo odpojit hadičku. Jinak jde to vypnout SW -přehrání SW řj motoru ,třeba současně s chipem a vagem to jde jen omezit-v podstatě to je bez efektu.

Vloženo

to Haromax: Bohužel nemáš pravdu. ŘJ zaslepený AGR pozná. Nutné odstranit jak hardwarově tak i softwarově. Pokud nemáš s tím nějaký vážný problém, tak s tím raději nic nedělej. AGR ti mj. snižuje tepelné namáhání motoru.

to juke.box: Zkoušel jsem posunutí charakteristiky AGR ventilu a mě se zdá, že je to celkem znát.

Vloženo

to Haromax: Bohužel nemáš pravdu. ŘJ zaslepený AGR pozná. Nutné odstranit jak hardwarově tak i softwarově. Pokud nemáš s tím nějaký vážný problém, tak s tím raději nic nedělej. AGR ti mj. snižuje tepelné namáhání motoru.

to juke.box: Zkoušel jsem posunutí charakteristiky AGR ventilu a mě se zdá, že je to celkem znát.

No nevím ,ale u O1 rotačky /66kw a 81 KW / to asi nemá vliv . Slyšel jsem že někteří si stěžují že se jim motor dlouho ohřívá u mně to je nastejno .

Vloženo

Na školení jsme zkoušeli na rotačce 66kW posunovat AGR charakteristiku a auto jelo lépe za plynem (charakteristická díra v dynamice motoru se o hodně zmenšila).

Vloženo

Nikde jsem nenašel, kde by bylo napsáno, že by AGR systém nějakým způsobem ovlivňoval ohřívací fázi motoru. Pokud by se našel někdo, kdo na to někde narazil, tak sem prosím hoďte odkaz.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Zdravim,

chci se preptat nechat si poradit,mam octavii OI r.v.99,81kW po nachipovani ci naflashovani,proste po zvyseni vykonu,a moc bych rad vedel jak mi povidal pan kterej mi to zvysoval PS ze mam egr off jen pres soft,je to mozny aby to uplne vypnul,ci mam jeste jej nejak zaslepit..vykon mam zvednuty na cca 94-8-kW..egr..

Vloženo (editace)

Pokud to vypnul softwarově,není potřeba nic zaslepovat. Stačí nechat chvíli běžet auto na volnoběh a pak dát ruku na pancéřovou trubku co vede do EGR ventilu od výfuku, když bude studená, tak to vypnul. Nebo to lez zkontrolovat v měřených hodnotách ve Vagu.

Editováno: , autor: juke.box
  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravim nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady. Přemýšlím o zavedení power pipe kitu místo stávajícího EGR ventilu, a teď když bych se rozhodl ho vyměnit sám musí se v řídící jednotce vypnout? nebo postačí jen ta výměna. A ještě na obrázku to zakroužkované těleso tím se zřejmě zaslepí výstup na turbu?

post-74110-0-37524600-1337255431_thumb.j

Vloženo

Ano to zakroužkované je podložka kterou jse zaslepí přívod vůfokových plynů k EGR. Jen nechápu proč kupovat tehle bazmek, kterej nemá škrtící klapku, bude ti dělat bordel. Když ti stačí 2 ty zakroužkované podložky ( jedna na svody, druhá zespod na EGR ) a máš to principielně úplně stejné jako tenhle ten kit, jen s tím rozdílem ( kladným ) že ti zůstane zachována škrtící klapka kterou motor potřebuje.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...