Publikováno Listopad 25, 201014 r Tak dneska mně ve ŠKODÉ-SERVISU už nasrali. 1)V říjnu jsem jim při garančce oznámil , že mi při studených ránech píská ventilátor topení. Oni: tam nic není, nic jsme nenašli ( no jasně jak mají auto už za tepla) 2)Za 14 dní jsem měl nějakou výmněnu ND, tak znova hlásím "píská ventlátor topení, po zahřátí přestane atd.!(auto předáno den předem) Oni: nic jsme nenašli, promazali jsme - vše v pořádku (nemůžeme auta nechávat přes noc venku, takže testovali opět pěkně za tepla) 3)Za caa. dalších 14 volám - ventilátor píská za studena čím dál déle, mám Vám ten zvuk nahrát? Oni: všechny ventilátory topení jsou za studena hlučnější 4)Dnes ráno, hrozný pískot - ventilátor po 20 sek. umřel, tak jedu do ŠKODA - SERVISU.Přijedu , hlásím, čekám. Oni: Byla spálená pojistka, jinak OK. Já: pojistka to, ale asi nevyřeší Oni: teď je to v cajku, kdyby něco zavolejte 5)Po 5 km - ventilátor opět nefunkční, zpět do servisu Oni: že prej to budou konečně řešit asi výmněnou, ale musí celou palubovku rozdělat - zavoláme. Jelikož auto momentálně nutně potřebuji, tak jsem si vzal od nich pár pojistek a budu se snažit používat větrák pouze na stupeń 1. Zpět k otázce- je opravdu potřeba demontovat celou palubní desku, myslím že u FI to nebylo třeba? Upraveno Listopad 25, 201014 r od vonder
Listopad 25, 201014 r dej tam místo pojistky 3mm drát a nebudou muset přístrojovku zdělávat.Mě se zdá,že se tohle tady už někde řešilo.
Listopad 25, 201014 r Autor Taky řešení a ne špatné i mechanik tam dneska narval poj. o 5 amp. větší, bohužel to nestačilo. Hledal jsem a našel odkazy ohledně motorku ventilatoru pouze na FI, OI,OII.
Listopad 26, 201014 r To s tím drátem mi připomnělo klasickou "samodomo" opravu vypadávajících hlavních pojistek na barácích. Kutilové také pojistku nahradili hřebíkem. Jo, to bylo požárů panečku... Aby pojistka vypadla, tak musí být nějaká příčina, ta se tím neodstraní, pouze se zhorší. Když si rozseknu nohu, tak si taky nepíchám pořád injekce proti bolesti a tvářím se, že se nic nestalo, ale musím odstranit příčinu, jinak mi ta noha upadne. :-)
Listopad 26, 201014 r nevím proč to řešíte...je to v záruce a když to budou měnit, je jedno jestli jde palubka dolů nebo nejde......dáš to tam..oni to vymění...a je to...vše zadara v záruce....tak neřeš sundání palubovky ..a stím drátkem.....místo pojistky....to je mazec......opravdu zpět o 30 let Upraveno Listopad 26, 201014 r od Marek
Listopad 26, 201014 r jakej pak mazec,servis řekl po výměně pojistky,že to bude ok,tak se tam dá drát,motorek se zeškvaří popř. vyletí airbeg,.drát se vyndá,dá se tam pojistka a jede se na reklamačku.Oni to můžou jenom promazat,a po záruce odejde a ty to zaplatíš
Listopad 26, 201014 r Ted' si nejsem úplně jist, jestli to je sranda, nebo ne. S tímhle stylem řešení bych to auto mohl třeba nechat vyhořet a buď u toho uhořím, nebo to zaplatí servis na reklamačku. To se vyplatí. Navíc tady není problém s tim, že by to nechtěli vyměnit celé, ale s tím, že majitel nechce být bez auta a nechat demontovat palubku, už i servis uznal poruchu, takže drát tam snad strkat nebude potřeba. :-) Upraveno Listopad 26, 201014 r od samurai
Listopad 26, 201014 r žádná sranda to není,vždyt jsem psal,když tam dá drátek,tak přístrojovku nebudou muset zdělávat.Ve vyhlášce je jasně napsaný,kdy auto je nezpůsobilé k provozu a když mu nejde ventilátor a servis řekne,že je to ok,tak oni porušují předpisy,že nechávají jezdit auto,které na silnici nemá co dělat,tak proč by majitel neměl to zapálit a vzít si nový auto.On jak se mu vypália pojistka,tak měl volat odtahovku.Když by někoho přejel a zjistilo se,že mu nejde ventilátor,tak by šel sedět.
Listopad 26, 201014 r dej tam místo pojistky 3mm drát a nebudou muset přístrojovku zdělávat.Mě se zdá,že se tohle tady už někde řešilo. Na tohle se nedá říct nic jinýho, než TY VOLE NAPOMÁDOVANEJ! Tohle poraď svojí babičce a ne veřejně na fóru! To chceš, aby někdo zařval kvůli tvojí blbý radě? Když ti doma vylítne pojistka, tak tam taky narveš hřebíky? Ten větrák se jasně přidírá, je to zmetek už z výroby - a pokud se nemá změnit na mobilní čmoudový generátor vulgo SMRADISTOR, tak ho ta pojistka musí zákonitě odepnout - protože ochlazený NAPŮL ZADŘENÝ větrák bere nadměrný proud!!! To se taky mohly vytavit dráty v palubovce a celý autí skončit jako kupa vyžíhanýho očouzenýho plechu na korbě odtahovky - a pojišťovna by nezaplatila ani halíř, protože v instalaci byla nepředpisová pojistka - stejně tak by se hájil i značkový servis, kdyby tam přijel se sčoudnutým větrákem - pokud tu pojistku technik nahradil silnější, požadoval bych k tomu písemný potvrzení, že to udělal autorizovaný servis a v rámci záruční opravy. Jinak je to totiž porušení jak záruky, tak i homologace a atestu Státní zkušebny! To hovado bez mozku ze "servisu" seřvat jak sirotu, když se bude stavět na zadní, tak zm.rdat jak křečka i s vedoucím a oznámit do Boleslavi - protože tohle udělat s autem v záruce je sviňárna jak řemen!!!
Listopad 27, 201014 r no já mám taky jednu radu: VYMĚNIT AUTORIZOVANÝ SERVIS.....tam kde to řeší jak popisuješ.....instalací nepředpisové pojistky , by mě už nikdy ani koutkem oka nezahlédli.....
Listopad 27, 201014 r ekkare uklidni se,ještě jsem v životě neviděl od motorku zhořet auto,i když bys tam dal drát,tak se přepálí předřadný odpor.jak by pojištovna nic nezaplatila,když by ten drát po požáru vyndal Lepší zhořet auto,než jít za mříže pro nehodu,kterou způsobil autem,které bylo nezpůsobilé k provozu. dotaz-já nevím,ale doma,na chatě,garáž atd nemám pojistky,mám jističe,tak tedy nevím v jakém století žiješ a jestli jsou vůbec v domáctnosti ty keramický patrony povoleny. Upraveno Listopad 27, 201014 r od petrumr
Listopad 27, 201014 r vyměnit servis, není potřeba auto jezdit s autem na servis do místa nákupu. já to mám rozdělený, u jedněch je šílenej prodej, u druhejch šílenej servis.
Listopad 27, 201014 r Petrumr - už vidím kohokoliv, jak při případný nehodě nebo po požáru hledá v troskách vyčuzený palubovky ten drát nebo pojistku silnou jak sloní noha a dává tam správnou hodnotu - ke všemu novou, ani nedotknutou očuzením, aby se nepřišlo na takovej ojeb - říká se tomu zatajování nebo dokonce falšování důkazů a klasifikuje se to nevím kolika lety pobytu v sanatoriu s cezeným vzduchem na státní outraty. Trestný čin pojistného podvodu se to myslím nazývá oficiálně... Radši už mlč, ty hřebíky na místo pojistek jsem samozřejmě myslel na místo tavných patron - a ty jsou normálně povolené, pokud splňují potřebné parametry - to znamená proudovou zatížitelnost vůči průřezu vedení a vytavovací dobu = zpoždění reakce pro dané použití. Jističe se dávají jen proto, že se dají natáhnout a nemusejí se měnit - a třeba právě taky proto, že jsou odolnější proti neoprávněným manipulacím než tavné patrony - neboli přesně proti tomu, cos radil prvně ty...
Listopad 27, 201014 r že jsem ježkovi oči něco psal,když ty jsi na netu .Máš doma dvouvodičový systém nebo troj,čtyř vodičový
Listopad 27, 201014 r Nechápu příčinnou souvislost existence rozvodných soustav TN-C nebo TN-S v mém bytě s naváděním k porušování homologace nebo k falšování/zatajování důkazů.
Listopad 28, 201014 r Každý má máslo na hlavě,tak nemusí ze sebe dělat nevinátko na foru,když to tak není.A konec.Nebudu už zde odpovídat.Největší gauner je ten co říká,že nic na světě neporušil.
Listopad 28, 201014 r a máme tu uraženýho malýho kluka.... ..někdo nesouhlasí s Tvým rádoby řešením a hned se čertíš...
Listopad 28, 201014 r Je to tak jak říká Ekkar... Pár shořelejch kár od el. instalace jsem již viděl... Naposled 3 roky starou eresu která chytla od zapalovacího modulu na 2. válci. Při každém požáru Škodovky přijedou vyšetřovatelé, specialisti na požáry z fabriky a šťouraj se tak dlouho až to vyšťouraj.... Když jsem viděl ten škvarek pod kapotou, tak jim řikám co tam budete hledat a oni , že uvidíme..... za cca 3 hoďky to měli... bylo to krásně vidět. Co se týče větráku na FII přístrojovka se vyndavat nemusí... ikdyž to má fabrika v "popisu práce" za 45 minut není co dělat
Listopad 28, 201014 r Nevím, na co je odborník Petrumr - já ale študoval elektrotechniku a elektroniku, takže i o té problematice vyšetřování "post mortem" včetně soustředění se na kritické komponenty elektroinstalace ledacos vím. Náhrada pojistky silnější hodnotou když už odhlídnu od rizika vyčuzení kabeláže nebo motorku je minimálně porušením záručních podmínek - takže fabrika/značková servisní síť by se mohla od veškerých nároků ze strany majitele distancovat a on by si musel celou opravu zaplatit sám. Myslím že ten ušetřený půlden nebo jak dlouho bude vlastně auto v servisu na tu ZÁRUČNÍ výměnu/opravu větráku se podobný risk vůbec nevyplatí.
Prosinec 1, 201014 r Chlapi to vážne musí celá palubovka dole ak sa mení ventilátor? To je snáď zlý sen. Ved to je robota na dva dni. Musí byť nejaká iná možnosť nie?
Prosinec 1, 201014 r oni to vydělávají a mění celej ventiláor,když vyndáš přihrádku spolujezdce,tak jen ten motorek vyndáš,hlavně žádný drát místo pojistky tam nedávej,když si to budeš dělat sám a dej tam pojistku 30A(větší homologovaná není,tak není důvod k obavám
Prosinec 2, 201014 r petr: nevíš jestli lze nějak rozumně vydělat i spodní přihrádku spolujezdce bez demontáže palubky ? Vrchní je mi jasná povolím 2 torxy a vysadím ji ven ale spodní nevím jak ? Upraveno Prosinec 2, 201014 r od KoNG
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.