Publikováno Listopad 28, 201014 r čau hoši známej má fabii II 1.4 16V najeto 60tis a ted se mu rozsvítila náká kontrolka v manuálu to je neco z vejfukem mě napadlo ucpanej katalyzátor protože on to ubec nevytáčí (nevim kvůly čemu ) jezdí tak max do 3.5tis/ot tak mě napadlo jestli to není tim protože benzín se má aspon někdy vytočit ne ? aby se pročistil katalyzátor co si o tom myslíte vy ? díky za rady
Prosinec 9, 201014 r Nejlépe nechat načíst diagnostiku a pak řešit. Většinou je to zanesený nebo špatný EGR ventil, možná lambda sondy.
Listopad 17, 20177 r Dobrý den, mám škoda fabia 1:4 16v; rok výroby 2008 začla mi svítit kontrolka motoru na palubovce. Zajela jsem do servisu; dle servisu vadné katalyzátory oba dva vyměněny za neoriginální škoda díl cena cca 8500. Následně opět několikrát kontrolka se rožla; mechanik vypnul a zase znovu, další postup servisu vyměnit lambdu cena 2300. Nyní opět kontrolka svítí. Takže peníze jsou fuč a auto opět vykazuje závadu, na diagnostice většinou svítí vada katalyzátoru; prohlédnuto mechanikem a prý vše v pořádku, byli jsme i na technické a auto by neprošlo. Nevím jak se mám bránit a jak auto spravit.
Prosinec 15, 20177 r Fabia II 1.4 V 63kw BXW EGR ventil nemá,myslím že ani tá po FL a kontrolka elektroniky motora neviem či má súvis s výfukovými plynmi,skorej CHECK a to neni jedno.EPC-elektronic power control alebo Check engine.
Prosinec 29, 20177 r V autě jsou dvě lambda sondy. Jedna na svodech z motoru a druhý pod autem. Měnily se obě?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.