FeliciaLX Vloženo 29. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 Chci se zeptat jednu věc. V mojí felicii už mám druhou převodovku. Ta první hučela. TAkže jsem da druhou s nájezdem 60 tisíc kilometrů. Když pustím spojku, tak ji prostě slyším - je to takové slabé rachtání. Když spojku vyšlápnu, tak je auto o něco klidnější, jde slyšet, jak se odpojila a nerachtá. Je to lošisko,nebo prostě tak rachtaj ty převody, nebo je to prostě u těchto převodovek standard chrochtání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 1. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2010 A olej jsi vyměnil a jaký jsi tam dal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sotek Vloženo 1. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2010 Já bych si tipnul na spojkové ložisko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FeliciaLX Vloženo 7. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2010 Tak ložisko spojky to být nemůže, to se právě točí jen v případě, kdy spojku vyšlápnu. Takže pokud bych právě spojku sešlápnul, tak by to rachtalo, kdyby bylo poškozené ložisko spojky. Olej jsem tam dal ten, který tam byl i původně, tedy ten, který tam dávala škoda auto. Je to MOGUL GYROL 75W90 GL4. Řadí se dobře, synchrnony pracují jak mají. I při nízkých teplotách není nutné auto zahřívat nebo čekat, až se převodovka zahřeje, aby synchrony pracovaly správně. Pochybuju, že pokud bych dal jinej olej, tak by se to spravilo, protože prostě slyším jak po sobě jezdí zuby kol dvou hřídelí (tak se mi to tedy zdá). Olej by tedy musel být jedině hustší, to ale potom dá naprdel synchronům. Hlavně nechci radu, že tam mám dát castrol - to je stejnej olej, jako je mogul, ale kvůli značce je to nasazený 5x cenově výš. Navíc v zahraničí ho berou tak, jako u nás lidi mogul. prostě Castrol tam neberou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 7. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2010 když jsem prodával feldu měla hodně přes 200tis. (r.95) a toto rachtání je úplně běžné všímal jsem si toho u starších felicií a projevilo se s klesající venkovní teplotou, olej jsem taky měnil 2x, spojka s ložiskem 2x , po zahřátí aspoň u mojí ustalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Ja se mužu přidat, mně se projevuje stejně na 1,6 2000rok. Dle mechanika jde o patné ložisko, udajně tím trpěla většina techto převodovek. Já mám navíc k tomu ještě problem, že mi nejde zařadit 5ka, zaradim ji a pri pridani plynu povyskočí na půl ven a chrčí, při sundání nohy z plynu vyskočí uplně. Dle něj to muze mit spojitost i s tim ložiskem, že to ložisko co odchází je prej u 5. stupně. Takhle mi to bylo řečeno.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palinkoo Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 tiež som si dlho myslel že mi hučí ložisko na spojke .. počul som dosť nechutné zvuky .. a nakoniec som prišiel nato že to hučala len vodná pumpa .. skús či si sa neoklamal tiež .. ak máš v neutrále tak skús pridať a keď to bude hučať tak to bude buď alternátor alebo vodná pumpa .. na vodnej pumpe sa vraj rýchlo opotrebuje ložisko hlavne pri tých lacnejších tipoch .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 29. Duben 2014 Sdílet Vloženo 29. Duben 2014 No, čtyři roky asi na výsledek nečeká. Co myslíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.