Přejít na obsah

Spojkový pedál se nevrací


j.a.r.o.u.š

Doporučené příspěvky

  • o 3 roky později...

Poraďte prosím jestli někdo víte čím by to mohlo být a co s tím.

Mám Octavii combi 1,9 TDi , r.v.2000, model 2001, 66kW.

Asi před měsícem se mi stalo že jsem sešlápl pedál spojky a ten se vrátil jen asi 3-4 cm. Nahoru prostě nešel a tak jsem ani nemohl zařadit. Až asi po 10-ti sešlápnutích (těch 3-4 cm co to šlo) se najednou vrátil nahoru a začal zase normálně fungovat - spojka šla zase vyšlápnout.

Od té doby klid a najednou zase dnes to samé. Když se to zase vrátilo do normálu, stalo se mi to po asi 30-ti kilometrech znovu.

Zase se to vrátilo do normálu , ale je vidět že se to stává častěji.

Co to může být ??

Stalo se Vám to taky někomu ??

Co s tím ??

Děkuji předem za každou radu.

Standa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahoj,

asi to už máš vyřešený, ale u mě to bylo špatnym odvzdušnovacim ventilem. Byl vadnej a tekla z něj brzdovka, která i vrací spojkový pedál. Nevěděl jsem, že mi uniká brzdovka, ale když se rozsvítila kontrolka, trochu jsem dolil a OK. Bylo to ve dvou servisech a že prej nic vidět neni. Po delší době už to ale muselo týct skoro proudem, protože jsem dolejval každejch 20km. To už si v servisu všimli a ventil se vyměnil. Od tý doby v pohodě :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj kluci včera sem mel takovej problém zvláští ale na druhou stranu v provoze vubec nezadany! Auto mi stalo 4 dny kdyz mrzlo a vcera jsem jel domu, odjizdim a rikam si, ten spojkovy je nejaky divny jako v uplbne jinem aute ale zase je to treba zvyk tak jedu dal projedu usti a jedu z unl na děčín a kolem vody z UnL do Děčina jsem dojel kolono chctel podradit na 4 a hledam spojkovy pedal a ono nikdy neci... mel jsem z toho automat:D nakonec sem ho nasel ze je vymacknuty uplny u podlahy a sel slacit tak o 2cm a spojka na to vubec nereagovala ze je vyslapnuty jelo to jako by nebyl. Zkousel jsme ho zajizdy zvednout rukou ale nedosahl jsem. Tak jsem nasel nejblizsi parkoviste a u motorestu jsem na chcipnuti zastavil. Koukam spojka vyšlapla uplně tak jsem ji rukou vratil do puvodní polohy parkrat prošlapnul a bylo to OK. Od toho mista ujedu tak 25km a vse v pohode necham stat auto u baraku. Stalo tak stalo tak 7 hodin a jedu zase pryc a zase takovej divne pocit asi po 15km se vracela jen do pulky a vubec jsem pak nemel cit ale toho jsem si vsiml takže jsem ji vytahl normalne do puvodni polohy a uz to zase šlapalo jak ma. V létě se mi tohle nikdy nikdy tohle nestalo, nemuže to byt tou zimou, že by třeba nějak zatuhnul? Zajimavy ze kdyz se po tech problemech vrati do puvodni polohy tak uz je vše OK. Díky za pripadny rady nebo jestli jse se s tím setkali mam O1 1.6 rv.01

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělá mě to taky už asi dva roky, nohou ho vždycky vrátím a je zas vpohodě.

V létě to vubec nedělá ale jak přituhne, už vím že ráno se nevrátí..... Dvakrát ho rozhejbu a šlape....

Mám taky OI 1.6 r.01, je teda fakt že čekám kdy se to pose......

Nestačilo bi ho prostříknout zevnitř nějakým mazadlem??Neřeším to zatím a čekám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,

úplně stejný problém jsem měl dnes. O1 TDi 1,9 81Kw ASV 2002. Po denním stání v max -5C, nastartuju vyjedu a cca po 3Km se mi pedál začínal ztrácet pod nohou, začalo mi to špatně řadit a po 12Km jsem byl rád, že jsem tam dal 3 a dojel zpátky domů. Už jsem se zhrozil, jak se budou věci vyvíjet, chumelenice, vzadu 0,5 roční dítě, manželka. Po zastavení jsem vypnul motor znovu nastartoval, rukou zkusil vrátit pedál zpět a ejhle vše OK. Pak jel znovu asi 30Km a už nic zvláštního se nestalo... tak nevím, jestli to není předzvěst nějaké závady, auto mi tohle nikdy neudělalo, mám ho první zimu tak nemůžu posoudit.... O Vánocích mě čeká asi 200km trasa, tak se obávám, aby se nám to nestalo zase... Má teda někdo prosím zkušenosti, co s tím.... Servis před vánoci se mi moc řešit nechce, ale pokud bude třeba nedá se nic dělat... Děkuji za věcnou reakci...;)

Editováno: , autor: HanyZ
necituj předchozí příspěvky, pak je téma nepřehledné :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

V létě jsem měnil pomocný spojkový válec (ten na převodovce), tekl a převodovka byla pokapaná od brzdovky - stál tuším 1800 Kč SACHS. Letošní zimu se začala nějak podezřele rychle ztrácet brzdovka a bylo to potrubím mezi hlavním spojkovým válcem a pomocným. Nová "trubka" stála 1200 Kč originál + asi 200 Kč práce. V mrazech jsem nezpozoroval jakékoliv zatuhávání nebo nevracení se pedálu. Při vadném pomocném válci a děravé trubce se pedál nepropadal. Nebýt preventevních kontrol kapalin, které dělám cca 2 - 3x za měsíc tak o tom ani nevím :-)

 

1.9 TDi, AGR

 

T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...