-
Dálkové ovládání centrálu - dodělávky, zapojení, klíče
Asi to bude chtít dokódovat, já jsem si je kdysi zase deaktivoval. Dělá se to v komfortní jednotce a přizpůsobení. 46/10/kanaly 08 a 09
-
Fabia BRZDY
Přidávám ještě fotky kotoučů po 125 tisících, vnitřní činná plocha se zúžila o 10,1 mm, nějakých 23,5%. Tloušťka kotouče byla ještě dobrá polovina 20,8 mm. Kombinace textar a Valeo se mi zdá dobrá a při brzdění nepíská.
-
Fabia BRZDY
Šrouby jsem nakonec povolil. Jeden šel 8 a na některé jsem naklepal 7, jiné poklepáváním a uvolnenim a pomocí očkového klíče se šestihranem. Nakonec jsem vyměnil i kotouče, neboť vnitřní strana měla užší činnou plochu. Použil jsem desky textar, kotouče Valeo a plechy febi.
-
Poškozený kryt motoru a olejová vana koroze
Lehce bych to osmirkoval a natřel černou barvou odolnou teplotám. Je to zajímavé, jak se to mohlo stát. Mě napadlo, jestli jsi třeba někde déle neparkoval a nebylo to přimáčklé i se sněhem na krytu po jízdě, tak si myslím, že by se to mohlo stát.
-
Fabia BRZDY
Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
-
Fabia BRZDY
Ahoj, mám rozdělané brzdy a chtěl bych si vyměnit krycí plech, ale nemohu se dostat k tomu prostřednictvímu šroubu on je více za nábojem kola než zbylé dva. Mám malou gólu a nevejde se mi tam, jak se k tomu dostat, jakým klíčem to lze udělat, šroub je 8 a dost orezlá. Prosím o radu jak to děláte.
-
Nespustí palivové čerpadlo
Kontroloval jsi pojistku? Tím bych začal, pak jedině kabeláž nebo čerpadlo. Třeba někdo jiný ještě poradí. Teď dívám, že máš ještě LPG, s tím to bude možná složitější.
-
Fabia BRZDY
To je tuším 19 mm, já jsem si je ale při přezouvání nezměřil. Proto se zde ptám, zda je možné že by to mohly vydržet. Originály jsem vyměnil současně.
-
Fabia BRZDY
Ahoj, chtěl bych se zde zeptat: měnil jsem najednou kotouče s destičkami, nyní mám najeto cca 120 tis. km destičky jsou již skoro ojeté, ale kotouče se mi zdají ještě dobré. Je možné že by vydrželi ještě 100 až 120 tis. km, kdybych vyměnil jenom destičky?
-
Nespustí palivové čerpadlo
Mám tedy FI, ale předpokládám že to bude stejné. Dveře jsem si deaktivoval, neboť často hledám něco v autě a tlakuje mi až po otočení klíčkem. Viděl bych to tedy u tebe na jinou závadu, pokud ti nejde ani po zapnutí zapalování.
-
Nespustí palivové čerpadlo
Spouští se rovněž po zapnutí zapalování.
-
Projde STK?
S těmi světly by mohl být asi problém, pokud by je chtěli nějak nastavit.
-
Výměna oleje v převodovce 5 rychlostí.
Měnil jsem v MQ 200 za She'll a řekl bych jako originál. Přece taky to musí někdo pro ŠA vyrábět.
-
Divny zvuk ( škubnutie)
Díval jsi se na ty pružiny jak psal Kedarek1, je fakt že to dělá při točení. Zkusil bych někde zaparkovat tak, abych ráno vyjel rovně vidělo by se, kdy to udělá znova.
-
Adaptér na bezpečnostní šroub
Nakonec jsem ty nástavce našel, měl jsem totiž dva, jeden s deseti drážkami a druhý s kytickou, a ten začal praskat.
psurn
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva