Přejít na obsah

psurn

Uživatel
  • Počet příspěvků

    999
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení psurn

  1. Měl bych dotaz, může mít výměna vlnovce vliv na výkon, konkrétně maximální rychlost. Úměrně s rychlostí klesla i okamžitá spotřeba. Od pohledu je vlnovec delší než předchozí.
  2. Pokud se pamatuji správně, tak to bylo tímto. Mně to dělalo celkem brzy, asi kolem 30 tisíc?
  3. Mně se to asi stávalo, třeba ba dojížděl jsem na parkoviště na neutral a chciplo to. Nebo před přechodem. Teď nevím jistě, ale zřejmě to dělalo čidlo otáček kliky. Šel jsem k němu odspodu a je asi uprostřed. Stačilo sundat a prostriknout konektor a prestalo to.
  4. Ano takovou mám i na 1.4 16v bez turba a to samé jsem kdysi kupoval od Febi.
  5. Neskvika to řemen, že by byl moc naply, jen úvaha. Zkusit ho trochu namočit vodou, ale je fakt že řemeny jsou krytý.
  6. V zimě je asi výhoda, že když budeš mít motor zahraty na provozní teplotu, tak ho obtížnější prehrejes čili tak hned nepretizis. Jinak souhlasím s tím jezdit.
  7. Měnil jsem si 2x a bylo to vždy ok, teď napotřetí se mi to nepovedlo, ale hlukem jsem to nepoznal, až když jsem neprošel stk. Opravář rikal, že profukovala a že očistil trubky. Chce to dobře očistit a pořádně dotáhnout.
  8. Pro turbo bude asi lepší více ventilů, neboť se tam dá nacpat více vzduchu. Motory jsou zřejmé celé jiné, no někde kdysi myslím zmiňovali zejména nové olejové čerpadlo a pak že jsou ložiska a možná i klikovka montážně sladěny s blokem.
  9. Jen takový nápad, nemohl by to být třeba také hrebenovy převod řízení
  10. Takto se začala loupat lak na střeše mé fabie odhadem po 15 letech, takže pokud nedávají nějaký nekvalitní lak tak asi byla střecha lakovaná.
  11. Asi jo, mám podobný nájezd a dávám hx8 5w40. Tento bude trochu lepší na zimu.
  12. Je to zajímavé. Říkal jsem si, že to asi bude něco jiného, protože se mi jednou povedlo zadrit babetu a ta zpomalovala postupně. Vletěl do sání hliníkový otrep.
  13. Je fakt, že kdyby šlo jen o ekologii, tak by se asi nemontovaly sestivalce, nevyrabeli auta typu Kodiak, nemontovaly kola široká jak chodník, nezvysoval se výkon motorů až kdoví kam atd. Myslím si, že ekologicnost motoru lze posoudit z jeho spotřeby vzhledem ke stejnému obsahu a palivu.
  14. Ahoj, zlobí mě dálkové v klíči u FI, a to tak, že po výměně baterie to funguje třeba i půl roku nebo rok a pak se začne stávat, že přestane po nějakou dobu (naposledy asi 2 hod. svítit kontrolka na klíči) a tím i fungovat dalka. Pak najednou je zase vše v pořádku. A kontakty jsem prohlížel už při poslední výměně, těmi to předpokládám nebude. Věděl by někdo, zda dosluhuje vysílač, nebo to může být něčím jiným a lze to nějak opravit.
×
×
  • Vytvořit nový...