Přejít na obsah

psurn

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1037
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení psurn

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Posting Machine Vzácný

Nedávné oznámení

54

Popularita

  1. Lehce bych to osmirkoval a natřel černou barvou odolnou teplotám. Je to zajímavé, jak se to mohlo stát. Mě napadlo, jestli jsi třeba někde déle neparkoval a nebylo to přimáčklé i se sněhem na krytu po jízdě, tak si myslím, že by se to mohlo stát.
  2. psurn

    Fabia BRZDY

    Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
  3. psurn

    Fabia BRZDY

    Ahoj, mám rozdělané brzdy a chtěl bych si vyměnit krycí plech, ale nemohu se dostat k tomu prostřednictvímu šroubu on je více za nábojem kola než zbylé dva. Mám malou gólu a nevejde se mi tam, jak se k tomu dostat, jakým klíčem to lze udělat, šroub je 8 a dost orezlá. Prosím o radu jak to děláte.
  4. Kontroloval jsi pojistku? Tím bych začal, pak jedině kabeláž nebo čerpadlo. Třeba někdo jiný ještě poradí. Teď dívám, že máš ještě LPG, s tím to bude možná složitější.
  5. psurn

    Fabia BRZDY

    To je tuším 19 mm, já jsem si je ale při přezouvání nezměřil. Proto se zde ptám, zda je možné že by to mohly vydržet. Originály jsem vyměnil současně.
  6. psurn

    Fabia BRZDY

    Ahoj, chtěl bych se zde zeptat: měnil jsem najednou kotouče s destičkami, nyní mám najeto cca 120 tis. km destičky jsou již skoro ojeté, ale kotouče se mi zdají ještě dobré. Je možné že by vydrželi ještě 100 až 120 tis. km, kdybych vyměnil jenom destičky?
  7. Mám tedy FI, ale předpokládám že to bude stejné. Dveře jsem si deaktivoval, neboť často hledám něco v autě a tlakuje mi až po otočení klíčkem. Viděl bych to tedy u tebe na jinou závadu, pokud ti nejde ani po zapnutí zapalování.
  8. Spouští se rovněž po zapnutí zapalování.
  9. psurn

    Projde STK?

    S těmi světly by mohl být asi problém, pokud by je chtěli nějak nastavit.
  10. Měnil jsem v MQ 200 za She'll a řekl bych jako originál. Přece taky to musí někdo pro ŠA vyrábět.
  11. Díval jsi se na ty pružiny jak psal Kedarek1, je fakt že to dělá při točení. Zkusil bych někde zaparkovat tak, abych ráno vyjel rovně vidělo by se, kdy to udělá znova.
  12. Nakonec jsem ty nástavce našel, měl jsem totiž dva, jeden s deseti drážkami a druhý s kytickou, a ten začal praskat.
  13. To McMatej: snad přesně tenhle jsem měl a už jsem to zřejmě vše vyhodil, neboť se mi loni stalo, že se mi ulomily dva zoubky na adaptéru (nebo jestli to bylo ve šroubu) asi po 17 letech. Naštěstí jsem to s tím ještě povolil.
  14. Za mě jsou disky taky v pohodě, jen těch zaváží je tam fakt hodně, to je snad víc než na svařovaných plechových co mám dvacet let. Ale uvědomil jsem si rozdíl ve velikosti a tak nelze se zde dotazovanými koly, jenž jsou podstatně větší, srovnávat. Tedy jen pro zajímavost zimní 185/60 R14: 10, 5, 20 a 20.
  15. Na fabii jsem měl vibrace kolem stovky, byly to zadní tlumiče. Jeden zcela vyteklý. Nebyly uvedeny zadní, tak se omlouvám.
×
×
  • Vytvořit nový...