-
Počet příspěvků
16 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Honz
Nováček (1/14)
1
Popularita
-
Dík za radu, přesně tohle jsem si chtěl přečíst . Kousek plechu a oni za to chtěj takovej ranec.
-
Zdravim lidi. Chci teď z jara dělat komplet zadní brzdy, chci vyměnit všechno, válečky, čelisti, bubny i ty rozpěrky s pružinami. Jen mi prosím napište váš osobní názor a osobní zkušenost jestli se vyplatí měnit i ty zadní štíty. Mám v nich vyrezlej ten krycí lem ale jinak se mi tak špatný nezdaj. Jsou ale pěkně mastný tak bych to nerad kupoval zbytečně, nehledě na to že bych kvůli tomu musel sundávat náboje. Díky
-
Zdravim lidi, chtěl bych se dozvědět postřehy od vás co máte 75kw oktávku s elektronickým termostatem. Termostat jsem před 14. dny vyměnil, protože jsem motor nemohl dostat na provozní teplotu, v tahu se zahříval (ale pomalu) a při jízdě z kopce bez plynu se zase rychle ochlazoval (teplota padala klidně pod 60°C). Prostě jasné příznaky vysícího termostatu v otevřené poloze.Když jsem ho vyndal, měl ulomené ty packy (jak jsem se dočetl klasická závada). Teď s novým termostatem je teplota podle budíku OK, auto se za cca 4km ohřeje na 90°C a drží. Teď ale moje otázka- i po delší jízdě (klidně 20km), je hadice co vede od termostatu do spodního vývodu chladiče úplně studená, ostatní jsou horké, i ta co vede z vrchního vývodu chladiče do motoru. Před tím jsem to nikdy nezkoumal a chci mít jistotu že ten nový termostat otvírá kdy má a né pozdě (při vyšší teplotě než by měl). Na budíkách je stále 90°C, voda nevaří, hadice nějak moc natlakované nejsou. Chtěl bych znát vaše osobní zkušenosti, jestli po normální jízdě dlouhé cca 15 až 20 km máte tu hadici také vlažnou až studenou. Mě to pořád vrtá v hlavě, protože jsem si vždycky myslel že termostat pouští horkou vodu z motoru ven do chladiče a tak logicky by tahle hadice od termostatu měla být horká a spíš ta druhá vlažná. U tohohle motoru mi přijde že termostatem se vrací studená voda z chladiče do motoru, nebo jsem trotl a pletu se? Dík za vaše postřehy.
-
Já měl taky pěkně rozesranej centrál. Nejdřív jsem vyměnil zámek dveří, protože byl kaput (mikrospínač a asi i studeňáky, protože to dělalo hroznou rotyku, spravil to čínský za 700kč). Ještě tak rok před touto výměnou mi přestal jít centrál na dálku (na oba klíče), asi po měsíci to zase začalo běhat normálně. Před třemi týdny mi dálka vypadla znova. Proto jsem se rozhodl koupit ten zámek a doufal že se tím vyřeší všechno. Po výměně začal zámek běhat normálně (kontrolka na palubce, osvětlení interiéru atd.), ale dálka pořád nic. Tak jsem zajel k autoelektrikáři a ten měl problém se s tou řídící jednotkou centrálu vůbec spojit, a když se do ní konečně dostal nemohl v ní stejně nic přenastavit, prostě ho to nikam nepustilo. Tak jsem sehnal jinou řídící jednotku a vše je po přizpůsobení klíčů v pohodě, centrál mi po třech letech co to auto mám konečně chodí tak jak má. Jen mi ten maník přes elektriku říkal že těch jednotek je hrozný kvantum a že tam musím dát tu pravou, označení těch jednotek jde vyčíst přes vag. Tak hodně štěstí při odstraňování závad centrálu, vím co to je.
-
Jak psal ''pe3k'', alespoň u 1.3 MPI je k tomu přístup z motorového prostoru ze strany od baterky, vede k tomu konektor (čtyř kabelovej). Cena toho předřadného odporu v replice je 210 kč, a je to za 15 min. vyměněné, když víte jak. Já poprvé sundal celej ventilátor, ale ten odpor jde prostě jen vytáhnout z té plastové ''bedny''.
-
Zdravim, mám úplně stejný problém, ty předřadné odpory najdu kde že? Dostanu se k nim zevnitř auta nebo z venku? Já to rozdělával zatim jenom z venku (od motoru), chtěl jsem se dostal k tomu čtyř konektoru jestli tam není třeba špatnej kontakt a tam jsou na něm z druhé strany (jako zevnitř) takový tři spirály a nějakej kontakt, to je jako ono nebo ne?Dík za radu.
-
Zdravim všechny, včera jsem měnil manžetu na poloose a po opětovném sestavení (byly to dvě hoďky práce a šlo to celkem hladce) jsem zjistil že mi právě asi spadl ten pojistnej kroužek, protože poloosa má vůly právě v tom vnějšim kloubu. Musim to teda rozhodit znovu a kroužek nasadit, jde mi ale o to jestli s tim můžu aspoň do dalšího víkendu jezdit, nic by se s tim za tu chvilku snad stát nemělo, ne?
-
Tak dík všem, hlavně Maltovi a Ekkarovi za odpovědi a rady. Zkusim posunout tu ručičku.
-
No kola tam jsou 165/70 13'', takže ty co tam myslim mají bejt, Když jsem jel po městě podle budíku 50km/h, tak jsem se ploužil skoro krokem, tak jsem měřil podle jiného auta. Známej jel přede mnou 70, já deset metrů za nim a na tachometru 90. Jen si musim ověřit je ten rozdíl konstantní, jestli neni ten rozdíl se stoupající rychlostí menší nebo větší. Jinak dík za tu radu s tím poposazením ručičky, to by asi šlo. Každopádně by mě zajímalo kde je chyba, proč to začalo kecat. Štve mě to taky proto že rychleji naskakujou ujetý kilometry, takže to budu muset řešit.
-
Zdravim, mám problém s tachometrem. Ukazuje mi větší rychlost než je skutečná, když jedu kolem 50km/h ukazuje cca 70km/h. Potřebuju poradit kde hledat, jestli někde v náhonu nebo v budíku nebo kde. Rafička jinak nekolísá, chodí plynule. Myslím, že kdyby byl špatnej ten náhon tak by budík ukazoval míň nebo by rafika kolísala. Auto jsem koupil nedávno v bazaru, tak mě napadlo jestli to nemůže být následek stáčení km. Kde může být chyba?
-
Děkuji ti na sto tisíckrát za odkaz,supr nákres, zejtra se v práci nudit nebudu!
-
Zdravim lidi. Mám tenhle problém snad už to někdo dělal a poradí mi. Chci měnit sondu 2. tu za katem (u 1,6 75kw). Koupil sem Boschku přes net, ale má trochu jinej konektor. Součástí balení tý nový je protikus kterej se musí vyměnit na tom kablu co vede myslim k jednotce. Ten konektor má takovou ''západku'' aby ty kontakty nevyjeli, tu sem vytáhl, ale stejně s těma drátkama ani nehnu tak potřebuju vědět jestli stačí zabrat nebo jestli je na to nějakej grif, jestli se ještě něco nemá zmáčknout nebo tak, protože bych nějakej ten kablík nerad přerval, nevím kolik by stál ten svazek od jednotky ke spodní krabičce, jestli jde samostatně vůbec koupit. Tady jsou obrázky (snad to půjde) původní konektor s povytaženou západkou: http://img580.imageshack.us/img580/7082/dsc01535a.jpg starý a nový typ (rozdíl, ofoceno z návodu přiloženého u sondy): 1) http://img98.imageshack.us/img98/535/dsc01536ds.jpg 2) http://img135.imageshack.us/img135/4889/dsc01537w.jpg nový konektor: http://img827.imageshack.us/img827/518/dsc01540s.jpg
-
Zdar lidi, na stránkách www.skoda-dily.cz jsou dvě specifikace převoďáku, G06 072 6A2 a pak ještě jedna a to G05 251 2A2. U obou je psáno mimo jiné i Octavia. Jakej je v nich rozdíl? Co mám koupit do Okty 1.6 75kw r.v. 2001 (5-ti kvalt, ani nevim jestli jsou taky 1.6ky 6-ti kvalty). Dík
-
Trochu by se dali rozvést ty e-shopy, je jich dost a člověk neví jakej vybrat. Viděl sem tu hodně odkazů na oleje.cz, já sem nakupoval u olejspol.cz a taky spokojenost. Jen by mě zajímalo jestli má někdo s nějakym e-shopem špatný zkušenosti, kdybych někdy chtěl objednat jinde abych se nespálil. Ceny oproti obchodům libový, i za stáčenej sudovej u nás chtěli o 150kč/l víc než na netu v origo 1l balení. Jinak nezbejvá než věřit prodejcům že s obsahem nebylo manipulováno.
-
Dík za radu. Tady sem se ale dočetl že jenom v předních dveřích je těch mikrospínačů pět (venku sem zámek ještě nikdy neměl). Dá se určit jaký je špatný nebo musím vyměnit všechny? A jestli to dobře chápu tak ten zámek u řidiče je hlavní a řídí se od něj všechny ostatní a proto jako když je u něj některej mikrospínač vadnej můžou zlobit všechny dveře současně? Já že většina lidí tady píše že jim blbly jenom ty jedny dveře u kterejch měli ten spínač vadnej, ale mě blbnou všechny naráz jako kdybych odemkl-zamkl, jen si to dělá samo kdy chce. tak abych to nerad měnil zbytečně.