Přejít na obsah

Jandax

Uživatel
  • Počet příspěvků

    126
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Jandax

  • Narozeniny 11/24/1987

Návštěvy profilu

2510 zobrazení profilu

Oznámení Jandax

  1. Přeji dobrý den, ať se snažím jak se snažím nikde nemohu sehnat odpověď na to proč u tohoto motoru při řazení visí otáčky motoru, respektive pomalu klesají. Při akceleraci a vytáčení motoru do vyšších otáček a následném přeřazení na vyšší převodový stupeň motor nějakou dobu drží otáčky motoru než začnou zpomaleně klesat. Jezdil sem se třemi těmito motory a pokaždé je to stejné. U žádného jiného motoru jsem se s tím nesetkal. Neví někdo proč se to děje? Nejde mi do hlavy k čemu to má být jako dobré. Děkuji za reakce.
  2. Tak po dlouhém pátrání a zkoušení snad všech možností byla nakonec zjištěna závada v popraskaných svodech respektive samotného sedla wastegate klapky. Těch prasklin jsem si všimnul už při kontrole turba ale nepřikládal jsem jim velkou pozornost ale jak se ukázalo tak skutečně na těsnosti wastegate klapky velmi záleží. Oprava spočívala ve výměně svodů za nové v ceně necelé 4tis Kč plus sada těsnění cca 1400 Kč. Nyní turbo tlačí ve špičce skoro 1,3bar. Snad moje zkušenost někomu s podobným problémem pomůže.
  3. Přeji dobrý den, potýkám se s problémem u svého Roomstra 1.2 tsi (cbza). Motor mi při razantní akceleraci a otáčkami přes 4tis/min pada do nouzáku a diagnostika píše chybu p0922 low boost. Motor ztratí cca 30% výkonu. Dle diagnostiky turbo tlačí maximálně nějakých 1.1baru. Vše napovídalo že je vadná elektronická regulace obtoku ale po výměně za zcela novou byla situace stejná. Prohlédl jsem rotor a plášť turba jak z teplé tak studené strany, vůle má turbo zanedbatelné a viditelné poškození není. Dále mě napadlo jestli jen blbě neměří čidla tlaku v sacím potrubí ale po jejich výměně je situace stejná. Ze zvědavosti jsem provedl zkoušku kolik tlačí turbo na manželky Fabii která je naprosto v pořádku a u ní jsem zjistil plnící tlak maximálně nějakých 0.8baru. Už si s tím nevím rady a budu rád za každý nápad nebo zkušenost. Děkuji.
  4. Měl bych jednoduchý selský dotaz. Mám Roomstra 1.2 tsi s motorem CBZA, čili 63kw, řekněme že seženu na šrotišti řídící jednotku z podobného auta s motorem 1.2 tsi 77kw čili CBZB a vyměním jí za svojí, budu mít tedy výkon těch 77kw?? Popřípadě co obnáší taková výměna? Stačí čistě jen zaměnit řídící jednotku, nebo je třeba nějaké spárování? Díky za odpověď
  5. Zdravím, otec má stejný problém, podařilo se vám to vyřešit? Děkuji
  6. Tu škrtící klapku určitě prověřím. Čistí se za chodu motoru na pozici nebo se musí vyndat a vymejt venku?
  7. Htp sem dřív taky měl ale co si pamatuju tak motor reagoval po celou dobu přidávání plynu. Akorát tam nebyl takový výkon jako na tsi. Pocitově bych řekl že to tsi jede lépe na 1/3 plynu než na plný.
  8. Tu klapku by stálo za to prověřit. Jinak motor jede myslím si hezky, žádné cukání, chcípání nic.
  9. Zhruba tak to je. Jsem zvyklý ze svého tdíčka na reakci motoru v jaké koliv poloze pedálů.
  10. Příčin může být spousta, osobně podle popisu tipuju ze ti buď kape olej z turba na výfuk a nebo máš prasklí vlnovec na výfuku a nebo netěsný turbo na straně výfuku.
  11. Mám takový dotaz ohledně průběhu výkonu u motoru 63kw. Výkon, spotřeba a celkový chod je v pořádku ale podivně se chová plynový pedál, respektive reakce motoru na jeho sešlápnutí. Motor na něj reaguje po přidání do cca 3cm a pak zbytek jeho chodu se nic neděje. Dokonce když z plně přidaného plynu začnu ubírat tak někde u těch 3cm motor jakoby přidá. Je to zvláštní reakce, ptám se jestli je to u těhle motorů normální nebo je někde chyba. Děkuji za případné odpověďi.
  12. Jandax

    MaxiDot

    Tak sem si taky trochu hrál ?. Výměna bílých diod podsvícení ručiček za červené + výměna ručiček. Investice zhruba 500kč a asi hodinka práce. Změna je život ?
  13. Ahoj, prosím tě, v roce 2012 jsi psal do fóra dotaz k 1,2 HTP  ohledně zarachtání nebo zadrnčení  po zařazení  a při rozjezdech. Nevěděl jsi tehdy čím to je. Mám teď asi podobný problém u 1,2 HTP, 47KW. Když se rozjíždím v nižších otáčkách a přeřazuju z 1 na 2 a pak ze 2 na 3, tak mi někde zespodu něco zarachotí nebo spíš zadrnčí, jakoby od motoru, trvá to jen chvíli, než se to dostane do otáček a potom už ne. Nevíš prosím tě, čím by to mohlo být. Někdo mi říkal, že snad reakční vzpěra zavěšení motoru, někdo zase, že prej naprasklej vlnovec výfuku..... No nevím si rady. Předem děkuju za odpověď. Ahoj Michal.   

  14. Je možné že jsou ledky zapojeny do série, tudíž když odejde jedna nesvítí všechny. Jen nápad.
×
×
  • Vytvořit nový...