Jak už tady někdo psal, na spotřebu má dost vliv, pokud studený motor po nastartování vrní namístě. Údajný chod studeného motoru v režimu zrychleného zahřívání, kdy je značně obohacena směs, se promítá do celkové spotřeby celkem zásadně.
Ale teď docela zajímavý poznatek z včerejška: normálně tankuji zpravidla obyč N95 u OMV, do kterého přidávám adidivum VIF v poměru asi 2-3ml na litr. Včera, páč jsem aditiva zapomněl doplnit do foroty, jsem se plácl přes kapsu a natočil u OMV 100 oktanový prémiový benzín. Spotřeba dnes ráno na standarní cestě do práce mě příjemně překvapila, až trochu šokovala: průměrná spotřeba byla nižší o 0,5 litru!!! (trasa kopcovitá, stejná, stejná i teplota okolí a zatížení vozu). Místo obvyklých 5,1 jsem dojel za 4,6...