Jump to content

roti

Uživatel
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

7 Neutral

About roti

  • Rank
    Uživatel

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

1,785 profile views
  1. ten jeste neni uvolnenej
  2. nema nekdo cislo dilu na vyhrivanej, zkosenej volant s bilou popr. cernou niti?
  3. roti

    Volant alcantara

    Panove resil tu uz nekdo reklamaci toho volantu z alcantary? Mam hu asi 5 mesicu a na mistech kde se drze, ze uplne ocesanej a omastenej. Tak jestli to ma cenu resit nebo to skodovka stejne zamitne. Diky
  4. resil uz nekdo samootevirani schranky? Uz me to vytaci.
  5. ted mam dilema. Kabely dorazily, ale dle Skody nejsou husy krky urceny pro model 2011? Znamena to, ze je nemuzu pouzit? Staci, kdyz ten husi krk jen odstranim, nebo budu muset potrebovat novy kabely? Diky SKODA "K vašemu dotazu sdělujeme, že možnost použití vhodného typu zapalovacích kabelů je dána datem výroby vozu, podle kterého se v objednávkovém katalogu zobrazí příslušný typ zapalovacích kabelů. Kabely s indexem H, K, J, L s ochrannou krkavicí lze použít pouze pro vozy po datu výroby 22. 10. 2012 jelikož má motor jinak konstrukčně vytvořený hliníkový plechový kryt turbodmychadla. Starší motory mají spoje (přesazení) na tomto krytu jinak uspořádané a při kritických hodnotách teplot, kdy ohřátý vzduch od turbodmychadla proudí nahoru tímto spojem ke kabelům, hrozí na zmíněných krkavicích tepelné poškození, a to zejména na třetím válci. Kabely s krkavicemi z montážního hlediska pasují i na starší vozy, nicméně je tam výše uvedené riziko, a proto není ze strany výrobce tato montáž doporučena"
  6. a zvazuji jestli nevzit NGK kabely. Nebo radeji original? https://www.ebay.de/itm/Zundleitungssatz-NGK-44316/151482600107?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D52958%26meid%3Dd38c261de29b48f59975144623d66a67%26pid%3D100675%26rk%3D2%26rkt%3D14%26sd%3D222885196684%26itm%3D151482600107&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3A33d3aab8-8bf8-11e8-80ef-74dbd180cccf|parentrq%3Ab6d6a3101640add882b38a31fff9953f|iid%3A1
  7. Ahoj, vcera se mi stal stejnej problem. Na dalnici 120km/h, najednou auto ztratilo vykon, hlaska motor do servisu, svitilo ESP a EPC. Auto cukalo jak na 2-3 valce a nebylo pomalu mozny sject z dalnice na vyjezd ve stoupani. Po vypnuti a zapnuti motoru vse ok do doby, nez doslo k zatizeni motoru. Co je divny, ze jsem kabel z 2. a 4. valce vytahnul skoro jednim prstem. Pri opetovnem zatlaceni kabelu na svicky jede Yetina po 200km uplne normalne. Vsimnul jsem si jedne veci a to te, ze v kabelech, ktery sly vyndat bez pouziti sily jakoby uvnitr necho chybi (viz. prava sipka). Svicky mi menili pri poslednim servisu pred ca 2000km. Nemohlo neco z te fajfky zustat na te stare svicce? Diky
  8. mel bych jeden dotaz panove. Je mozne misto zakladnich low led (led prouzek maji pouze vnejsi svetla) dat high led co ma treba Style? Musi se to pinovat nebo kodovat? Diky
  9. Diky. A kdybych se rozhodl pro LED, staci jen nakodovat nebo se musi resit i kabelaz?
  10. Prosim vas nevim nekdo, jestli jdou zadni FL svetla (ne LED!) dat i na PFL model 2010? Diky
×
×
  • Create New...