Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Bože to je materiál...   generace mib je to, co softwarově "spojuje" všechny zmíněné infotaimenty pro škodu: swing = mib 2 entry,                    bolero a amundsen mib 2 std a                    columbus = mib 2 high.   u těchto generací, které se týkají tvého dotazu na konkrétní model octaiva III je smartlink izolovaný  od  vestavěné navigace, která umí jako jediná posílat do budíků navigační data přes BAP protokol. To znamená, že tyhle dvě technologie spolu (pro tuhle generaci) skutečně nesouvisí!     To že to na venek vypadá podobně neznamená, že to je to stejné.
    • Díky, vyzkoušeno na je to v menu -> asistenti -> tempomat a tam jsou na výber 2 možnosti. Predikce průběhu cesty Predikce povolené rychlosti   po odškrtnutí povolené rychlosti to už funguje jako nomální adaptivní tempomat.
    • Z hlediska zakarbonovani to pri 11 tis. km nebude jiste jeste zadny zasadni problem. Spise bych se u TSI jako primovstrikoveho motoru obaval redeni oleje benzinem pri provozu pouze na extreme kratke trate.    
    • Vyzerá to byť vyriešené, ale vypadávanie na stále tých istých miestach s rušením nám ostalo.
    • Jen doplňující info platné obecně pro všechny díly - liší-li se kódy čehokoliv byť jen tím posledním písmenkem, tak ty díly NEJSOU TOTOŽNÉ... Někdy mohou být záměnné a lišit se v nějakém nepodstatném detailu, ale také nemusí. Třeba u panelů klimatizace: 5J0820045B a 5J0820045C znamená úplně jiný, funkčně zcela odlišný a vzájemně nekompatibilní panely (Climatic vs. manuál)...
×
×
  • Vytvořit nový...