Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3909 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 739 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 624 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 728 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 478 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 571 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 421 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 561 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 550 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 674 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 467 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 644 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 758 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 496 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 740 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 555 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 494 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 744 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 418 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 468 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 530 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 514 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 526 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 475 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
    • Dá sa oddeliť od nárazníku a vymeniť.
×
×
  • Vytvořit nový...