Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3913 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 461 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 736 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 529 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 693 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 596 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 926 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 670 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 821 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 562 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 585 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 591 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 846 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 567 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 743 zobrazení
  1. Karavan v ceně domu

    • 0 odpovědí
    • 611 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 645 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 504 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 516 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 484 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 452 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 596 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 678 zobrazení
  2. Nová ŠKODA KUSHAQ

    • 0 odpovědí
    • 956 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 618 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 519 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tady je vysvětlení k hladině oleje od p. Sixty - https://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/degradace-oleje .
    • Právě že to možné není, mám auto vyrobené 24/07 a smartlink je dostupný pro fabky do datumu 24/05 a když sednu do auta a dám android auto, tak se nic neděje a ani přes kabel. 
    • Převodový olej jsem nějaký čas zpět měnil na svém Rapidu 1,0TSI měnil sám také. Mám akorát 6-kvalt, ale v pricipu u všech aut stejné. Škoda, žes před vypuštěním oleje nepovolil nejprv ten horní šroub a něco se vycintalo mimo, aby sis ověřil, kolik vyteklo. Je dobré vypouštět jak motorový olej, tak převoďák pořádně prohřátý jízdou a nechat aspoň hodinu vykapat. Nezdá se to, ale může vykapat ještě nějaké to deci. Pamatuji si, že při plnění byl taky problém tam "složit" zpět ten samý objem, co vytekl. Dělal jsem to předkem na nájezdech výšky cca 20cm, správně dle DP má být auto na rovině, takže jsem jej panenkou za nasazené tažné zařízení postupně zvedal a podkládáním špalků pod kola kvůli tomu auto do roviny dostal. Ono u Rapida (a F3 to má stejně) je plnicí šroub směrem ke kabině a ne směrem dopředu. I tak se muselo ke konci plnění lít po špetkách a počkat až to steče dál do skříně. I tak jsem si ke konci plnění musel prstem přicpávat plnící otvor a pak tam rychle zatočit zátku. Jedině tak jsem tam dostal to samé, co vyteklo (sdělal jsem na to dvě litrové lahve origo oleje, ve druhé mi zbylo 1-2 deci). Celých 2,1l je patrně údaj pro prvonáplň zcela "suché" převodovky. Při běžné výměně tam vždy něco zbyde. O rok později rychlá kontrola hladiny (auto jen předkem na nájezdech), když jsem šroub vytočil, hned se tlačil olej, takže jej tam mám s jistotou dost. A myslím si, že jestli je tam trochu více, tak to převodovce nijak škodit nemůže.   @Blekouš Myslím, že podstatné je plnit auto ve vodorovné poloze a nechvátat. Pokud je ve vodorovné poloze hladina oleje zároveň se spodní hranou plnícího otvoru (nebo dokonce začne vytékat), máš tam oleje dost a je jen otázka, zda jsi vypustil všechen starý olej, nebo ti tam něco zbylo (v tvém případě cca 0,5l).
    • Takže. Po vypuštění už nic nevytékalo. Po napuštění pumpičkou do horního otvoru po vytékání z něj se do převodovky vešlo jen1,5 litru. Má tam být 2,1 litru. Jak tam dostanu ten zbytek. Nebo to nevadí, že jsem tam dolil o 0,6 litru míň. O to my jde a ptám se tedy jakou zkušenost máte vy ostatní, pokud ji máte. Auto na bok? Asi ne.
×
×
  • Vytvořit nový...