Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3854 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 584 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 685 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 446 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 481 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 536 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 555 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 608 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 612 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 687 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 547 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 578 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 809 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 582 zobrazení
  1. ŠKODA F1 1,6 V6 – 2021

    • 0 odpovědí
    • 759 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 487 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 507 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 535 zobrazení
  2. ŠKODA FabLab

    • 0 odpovědí
    • 820 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 533 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 542 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 520 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 524 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 455 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Existují. Jsou ještě různě černé, došeda, dozlata, broušené. Mají slabý červený nebo modrý proužek. Můžou mít tři druhy ambientniho podsvícení.Pravy díl je navíc ještě rozdílný pro obyčejný infotaiment a pro infotaiment s navigací. Ok
    • To jsou mi otázky jak od dětí ze školky. Fabia 3 a ostatní novější mají v prahu takový pořádný železo že přežije celý auto. Nejlepší to měl Wartburg 1000 trubku do který se dal hever a u Favorita r.v.1992 bez výztuh to zvedám za prahy ještě teď. No trošku kecám stejný zimní jsou tam už mnoho let.
    • Má tá hadica na svojich koncoch nejaké tesnenia, o krúžky? Alebo je len tak zarazená v posilňovači a v saní?
    • cena na superchargeru byla myslím kolem 0.70 EUR / kW + nějaký poplatek za stání na nabíječce, vždy to bylo kolem 40 EUR...   no za kamionem zrovna jezdit nemusím, ale auta jedoucí v tom pásmu 110 - 130 jsou ok...   jakmile ten reálný dojezd bude kolem 500 km (a teď mám na mysli skutečný dojezd, ne eco ralley v ponožkách), tak si myslím, že už to bude akceptovatelný, pak samozřejmě ještě ta kupní a pak prodejní cena...   kamarád jel s Jeepem Wrangler Rubicon (2l benzín) a byl na tom dost podobně s dojezdem 
    • Oil Ash Residue je 60%   - jedna z nejdůležitějších hodnot.. Je to váha nespálitelného olejíčku, který se postupně v DPF hromadí a dosáhne-li své maximální hodnoty (80g), DPF se musí buď mechanicky vyčistit, nebo vyměnit za nové . Předpokládá se, že DPF filtr dosáhne této kritické hodnoty někde kolem 340 tisíc km, pokud je auto provozováno tak, jak má.  Hodnota zaplnění v tvých 153 tis. km je lehce nadprůměrná. V případě našeho CRLB/manual je 40% při 140tis. km.  
×
×
  • Vytvořit nový...