Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3913 témat v tomto fóru

  1. ŠKODA eRally Cup – 2021

    • 0 odpovědí
    • 813 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 608 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 509 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 576 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 586 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 638 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 740 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 726 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 543 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 640 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 525 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 605 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 529 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 537 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 481 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 542 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 580 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 507 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 504 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 588 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 735 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 654 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 545 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 796 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 587 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Právě že to možné není, mám auto vyrobené 24/07 a smartlink je dostupný pro fabky do datumu 24/05 a když sednu do auta a dám android auto, tak se nic neděje a ani přes kabel. 
    • Převodový olej jsem nějaký čas zpět měnil na svém Rapidu 1,0TSI měnil sám také. Mám akorát 6-kvalt, ale v pricipu u všech aut stejné. Škoda, žes před vypuštěním oleje nepovolil nejprv ten horní šroub a něco se vycintalo mimo, aby sis ověřil, kolik vyteklo. Je dobré vypouštět jak motorový olej, tak převoďák pořádně prohřátý jízdou a nechat aspoň hodinu vykapat. Nezdá se to, ale může vykapat ještě nějaké to deci. Pamatuji si, že při plnění byl taky problém tam "složit" zpět ten samý objem, co vytekl. Dělal jsem to předkem na nájezdech výšky cca 20cm, správně dle DP má být auto na rovině, takže jsem jej panenkou za nasazené tažné zařízení postupně zvedal a podkládáním špalků pod kola kvůli tomu auto do roviny dostal. Ono u Rapida (a F3 to má stejně) je plnicí šroub směrem ke kabině a ne směrem dopředu. I tak se muselo ke konci plnění lít po špetkách a počkat až to steče dál do skříně. I tak jsem si ke konci plnění musel prstem přicpávat plnící otvor a pak tam rychle zatočit zátku. Jedině tak jsem tam dostal to samé, co vyteklo (sdělal jsem na to dvě litrové lahve origo oleje, ve druhé mi zbylo 1-2 deci). Celých 2,1l je patrně údaj pro prvonáplň zcela "suché" převodovky. Při běžné výměně tam vždy něco zbyde. O rok později rychlá kontrola hladiny (auto jen předkem na nájezdech), když jsem šroub vytočil, hned se tlačil olej, takže jej tam mám s jistotou dost. A myslím si, že jestli je tam trochu více, tak to převodovce nijak škodit nemůže.   @Blekouš Myslím, že podstatné je plnit auto ve vodorovné poloze a nechvátat. Pokud je ve vodorovné poloze hladina oleje zároveň se spodní hranou plnícího otvoru (nebo dokonce začne vytékat), máš tam oleje dost a je jen otázka, zda jsi vypustil všechen starý olej, nebo ti tam něco zbylo (v tvém případě cca 0,5l).
    • Takže. Po vypuštění už nic nevytékalo. Po napuštění pumpičkou do horního otvoru po vytékání z něj se do převodovky vešlo jen1,5 litru. Má tam být 2,1 litru. Jak tam dostanu ten zbytek. Nebo to nevadí, že jsem tam dolil o 0,6 litru míň. O to my jde a ptám se tedy jakou zkušenost máte vy ostatní, pokud ji máte. Auto na bok? Asi ne.
    • U mě opět od 30.7. nefunkční, zeměkoule šedivá.........neskutečný.
×
×
  • Vytvořit nový...