Přejít na obsah

Slevy pro členy klubu SKODAHOME

Kde všude můžete uplatnit členství v Klubu SKODAHOME???


23 témat v tomto fóru

  1. AUTO KELLY - sleva až 30%

    • 0 odpovědí
    • 23.5k zobrazení
  2. BUTIK SKODAHOME.cz

    • 2 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
  3. Kartičky na slevy

    • 4 odpovědi
    • 11.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 672 zobrazení
  4. OB autodíly s.r.o.

    • 0 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  5. Autodoktor

    • 0 odpovědí
    • 88 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 70 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 192 zobrazení
  6. Autorádia s DVD

    • 0 odpovědí
    • 845 zobrazení
  7. BOSS AUDIO SYSTEMS

    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  8. Escape6 s.r.o.

    • 1 odpověď
    • 3.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 60 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 435 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4k zobrazení
  9. Old Style Shop

    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
  10. OPRAVLAK.cz

    • 0 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  11. RAPID - AUTOHIFI

    • 0 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 44 zobrazení
  12. Skoda-Tuning.cz

    • 0 odpovědí
    • 4.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ak chces riesit tlmice a pruziny, hladaj porovnatelny Arteon,  myslim pohon, motor, ten ma bez DCC asi najlepsi podvozok.  
    • V kruhaci plaval predok, co som nikdy na aute nezazil., Mne pomohlo vymenit DSG. Vsetko ostatne boli vyhodene peniaze.
    • Ložiska v reduktoru. Vyndat a vyměnit
    • Po 7-mi letech provozu jsem si uvědomil, že je nejvyšší čas vyměnit "dle výrobce doživotní" chladicí kapalinu. Již dříve jsem si cosi ne zrovna pochvalného četl o kapalině G13. Poté, co jsem na expanzní nádržce zjistil, že mám v autě právě G13, mírně jsem znejistěl. Zkusil jsem zapátrat v archivu Světa motorů a našel ono článek v čísle 11/2022, co jsem měl v mlhavé paměti a přikládám jej. V kostce - problém s kapalinou G13 trápil diesely s letovanými spoji vodních mezichladičů (vznik kalů a úsad, paralizující topení - náročná a drahá oprava v řádech desetitisíců). Motory TSI EA 211 mají tyto mezichladiče plastové a jsou i s G13 bezproblémové. V článku se uvádí, že od 25KT roku 2019 přešel výrobce postupně komplet na náplň G12 EVO.   Takže já jsem si oddychl. Nově mám z AS naplněno novější kapalinou G12 EVO a dle info servisu byla stará G13 bez zásadních kalů a to provádějí i proplach destilovanou vodou před novou náplní. Servisní technik mi potvrdil, že diesely s G13 jsou docela peklo a jde o opravu za 30-40 tis. Kč. Proti tomu je mých 2.200Kč pakatel. Svět motorů_téma o chladicí kap G13 a G12 EVO.pdf
    • Náhraďák zdarma za auto v záruce mě přes linku ŠA poskytli, když bylo nepojízné a do AS cestovalo na odtahu.
×
×
  • Vytvořit nový...