Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Keď pozerám tie fotky, tak vzadu stredná konzola ventilácie výrazne zavadzia do priestoru oproti S3. Tiež som počul, že je tam absencia 220V. Vpredu zase čo pozerám, tak asi stredová opierka sa nedá kvôli otváraniu nastaviť výškovo.  Čiže pre mňa ďalšie mínus. 
    • Chápeš, že Ti teď nebude ukazovat palubní počítač správná čísla, zejo? Mě to vychází realita vs palubní PC cca +20 % plyn = původ i spotřeba na BA *1,2 dle ppc)
    • To myslíš tak, že do kopců teď motor neudrží na dálnici rychlost 140 a musíš podřadit na 4rs?
    • Vybrat podla dielenskej prirucky, skusit rozobrat a opatrne vycistit liehom ci isolpropylalkoholom (IPA). Ak sa s tym nechces hrat, rovno kup nove a vymen. Neviem aku inu radu cakas   https://forum.skodahome.cz/topic/134303-učební-a-servisní-pomůcky-a-příručky-superb-iii/?do=findComment&comment=2644279  
    • Nedávno jsem měnil svíčky na motoru CJZA, po 65 tis. a 5 letech. Ještě teď mám podřené ruce od sundavání cívek. Zahřál jsem motor, vyházel sání a hurá na cívky. Tahal jsem to jak nudli z nosu, protáhly se na 2 násobek délky než se ozvalo "plop". Pozici starých svíček jsem označil fixem a svar elektrody vždy vycházel na cca +-20° k výfukovým ventilům. Následovalo vyfoukání otvoru, označení nových NGK a nastavení momenťáku na 22Nm. Pěkně nasucho za neustálého vrzání jsem našrouboval nové svíčky, poloha všech cca 30° od ideálního natočení mezi ventily. Zkusil jsem dotáhnout na 25Nm a to jsem se dostal na těch cca 20°. Přišlo mi, že víc by to už ani utáhnout nešlo. Od té doby cca 1000km. Staré svíčky všechny stejně opotřebované, Pár tisíc km by rozhodně ještě daly.
×
×
  • Vytvořit nový...