Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


814 témat v tomto fóru

  1. Volkswagen Beetle Fender

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 786 zobrazení
  2. Nové SEAT Toledo

    • 0 odpovědí
    • 955 zobrazení
  3. Jetta GLi look by Mirinda

    • 0 odpovědí
    • 924 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 753 zobrazení
  4. RelaxMeeting Pardubice

    • 0 odpovědí
    • 767 zobrazení
  5. Paul McLaughlin's mk6 Golf

    • 0 odpovědí
    • 786 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 874 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 802 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 737 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 623 zobrazení
  6. VW Scirocco GTS

    • 0 odpovědí
    • 770 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 709 zobrazení
  7. Jackova VW Jetta 1.8T mk1

    • 0 odpovědí
    • 690 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  8. Porsche THREE | FIVE | SIX

    • 0 odpovědí
    • 688 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 805 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 719 zobrazení
  9. Volkswagen T5 by MTM

    • 0 odpovědí
    • 904 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 966 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 758 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 843 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 845 zobrazení
  10. Low n' Slow - VW Beetle

    • 0 odpovědí
    • 776 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte,   na aute mam unik oleja, menil som komplet olejovu vanu (lebo tam bol strhany srob a tiekol) a horne veko hlavy valcov (tesnenie uz bolo KO a nevedel som ho odlepit). Tieto diely som namontoval a vana ani veko uz netecu - ked ale spodok vyutieram a nastartujem do 5 minut stania na mieste len so spustenym motorom zacnu vytekat kvapky z miesta medzi motorom a prevodovkou - tam kde su tie 3 "tazko dostupne" sroby na olejovej vani. O co by sa mohlo jednat, vedel by niekto prosim? Nemyslim ze to tecie niekde z hora, je to tam obtecene este z toho veka, ale myslim ze novy olej tam nepribuda (a tak rychlo  by nestiekol).
    • Mám tento motor, ale civilnejšiu verziu 140kw. Ja ale zvýšené otáčky na 1100 pri voľnobehu rozhodne neregistrujem. Schválne som sa na to minule zameral, a bolo tam 750-800. A je jedno či s autohold, bez neho s nohou na brzde, alebo v N-ku. Rovnako sa to správa, keď som prepol prevodovku do S-ja. Samozrejme, to všetko platí pri zahriatom motore resp. keď sa katalyzátor zahreje.  Jedine, že by to bola nejaká RS feature..
    • To, že auto drží pri zatlačenej brzde 1100 otáčok namiesto 800 mi pripadá trochu divné. Toto bude buď spôsobené tým, že netlačíš dostatočne na brzdu, alebo to spôsobuje aktívny režim šport, alebo potom ma už napadá iba to, že to je nejaké špecifické nastavenie modelov RS.
    • Zkoušel někdo přehrávat video? V návodu je napsáno že by to mělo jít, do max rozlišení FHD. Mě se prozatím nepodařilo přehrát nic kromě zvuku 🙄
    • @davi72 Dobrý postřeh. 👍 Diskuze přesunuta z tématu v sekci Karoq.   Jelikož je to pro oba modely shodné, přidávám odkaz na postup odkódování.  
×
×
  • Vytvořit nový...