-
Aktuální příspěvky
-
Zkoušečkou jsem vyzkoušel jakej kabel s těch dvouch na každim vstřiku je + a dal jsem na každý vstřik kabel z + baterky a auto běželo jenže takhle to tam mít nafurt nemůžu žejo
-
Mám k fabii ještě druhý klíč zkusím a dám vědět
-
AQNRaQRemhEW6zeZssXpjsufQIA_WvqwFjsFI-45m_u33LuZ7DmwKJssVBWPX86WAYYSdAckUZgia3Le7J8mDlWn.mp4
-
Nevím jak moc je to podobné, ale něco "podobného" jsem zažil s Favoritem. Najednou začalo auto jezdit jen na LPG, na benzín to nastartovalo a po pár vteřinách chcíplo. Bylo to tím, že jsem vyměnil klíč, který měl prasklý kryt, ale nový neměl čip. A klíč bez čipu vypínal vstřikování. A na palubce nic nesvítilo.
-
No , asi jo, mě by zajímalo jak si připojil ty vstřiky na baterku. Odkud berou řízení. Mám takový dojem, že vstřiky ovládá řj přes mínus. A jestli to tedy jede tak řj funguje, jen chýbí + .
-