Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Včera mi robili v servise aktualizáciu celého infotainmentu, nakoľko som im hlásil občasné problémy Android Auto a opakovaným reštartovaním. Servisný technik mi povedal, že bolo treba robiť až dve aktualizácie aby sa dostal na najnovšiu verziu, nakoľko priama aktualizácia na najnovšiu verziu nebola možná.   
    • presne ako pises, len doplnim, ze ani majitelovi auta nevytlacia vsetko detailne. Vedia vytlacit (ak to niekto chce) len tak, ako ukazal Pawouk, cize taky vseobecny prehlad. Na druhej strane mi povedali vsetko do detailov, s tym problem nebol.
    • Včera som bol v servise a spýtal som sa presne na toto, nakoľko už aj ja mám elektronickú servisnú knižku a odpoveď bola taká, že kvôli GDPR neposkytujú informácie o inom VIN, ale ak sa jedná o majiteľa auta, nemajú problém sprístupniť servisnú históriu. Majiteľ auta sa overuje prostredníctvom technického preukazu. Všeobecne ale platí to, čo napísal VeteranChild, je dobré mať dobrý vzťah so servisom a nebude žiaden problém so sprístupnením údajov k vlastnému autu.
×
×
  • Vytvořit nový...