Ahoj všichni, sháním dílenskou příručku, která by seděla k autu Škoda Rapid liftback 1.0 TSI 70kw po facelift r.v. 2017. Fórum jsem prolezl ale dostupnou příručku jsem nenašel..
Zapomněl jsem zmínit, že to není stálá závada. Dělá to jen občas, ale poslední dobou stále častěji.
Třeba ve čtvrtek normálně zabzučelo a start na benzín v pořádku. Pak jsou starty, kdy prostě čerpadlo nezabzučí a musím udělat přímý start na Lpg.
Mám asi potvrzeno, že to se zamknutím, nahnutím auta a stavem paliva (teď mám větší polovinu nádrže) nesouvisí.
Asi začnu připojením kontrolní žárovky na čerpadlo a hlídáním zda tam po otevření dveří vůbec přijde šťáva.
Rozhodne sa dejú nejake zvláštne veci vrámci energy manažmentu. Možno gateway? Prečo tak uvažujem?
U mňa štart bez problémov zatiaľ po 2 mesiacoch jazdenia. Ale, občas ak prídem do cieľu, vypnem auto a nechám otvorené dvere nejakú dobu tak počujem ako po dlhšej dobe cvakajú relátka (asi BCM) a zapína/vypína digi budíky. Po odchode od auta a následnom príchode sa pri ďalšom štarte resetujú budíky do východzieho zobrazenia a neostane to na tom, čo bežne používam.
Prehľad o napätí vidím v reálnom čase, keďže používam Carnet aplikáciu na súkromné/firemné jazdy. V nej napätie palubnej siete nikdy nepadne pod 12,5V.
BTW: predchádzajúca FL octavia, ktorú som si preberal z firmy stala 2 mesiace bez pohnutia. Štartla na ihneď na prvú. Obe FL mhev octavie.
Ahojte,
Mám 1.2 tsi 63kW najeto 180 tis. km a tenhle ventil sice není zatím ulomený, ale při řešení jiného problému jsem si všiml, že kolem průchodky je trocha oleje a celý je tam tak nějak "navolno" - asi je to už zpuchřelé. Tak když už jsem objednával díly tak jsem vzal i průchodku (i ventil, protože předokládám, že může zlomit při manipulaci).
Mám otázku: dá se to vyměnit bez demontáže okolí? je nad tím trubka vzduchu z turba. Pokud je potřeba ji rozebrat, je něco, na co si dát pozor?
Předem děkuji