Přejít na obsah

Motor 2.8


83 témat v tomto fóru

  1. Přestavba LPG rady

    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 876 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  2. Diagnostika

    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  3. 2.8 vibracie

    • 0 odpovědí
    • 584 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 997 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
  4. 2.8I 30v nestartuje

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  5. Rozvody na 2.8

    • 15 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  6. kontrolka motoru 1 2

    • 38 odpovědí
    • 29.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
  7. Vstreky

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  8. Remeň

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  9. Slabý výkon

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 19.4k zobrazení
  10. Zustava viset plyn

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  11. Spotřeba 1 2 3 4 6

    • 138 odpovědí
    • 33.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj všichni, sháním dílenskou příručku, která by seděla k autu Škoda Rapid liftback 1.0 TSI 70kw po facelift r.v. 2017. Fórum jsem prolezl ale dostupnou příručku jsem nenašel.. 
    • Zapomněl jsem zmínit, že to není stálá závada. Dělá to jen občas, ale poslední dobou stále častěji.  Třeba ve čtvrtek normálně zabzučelo a start na benzín v pořádku. Pak jsou starty, kdy prostě čerpadlo nezabzučí a musím udělat přímý start na Lpg. Mám asi potvrzeno, že to se zamknutím, nahnutím auta a stavem paliva (teď mám větší polovinu nádrže) nesouvisí.  Asi začnu připojením kontrolní žárovky na čerpadlo a hlídáním zda tam po otevření dveří vůbec přijde šťáva. 
    • Rozhodne sa dejú nejake zvláštne veci vrámci energy manažmentu. Možno gateway? Prečo tak uvažujem?   U mňa štart bez problémov zatiaľ po 2 mesiacoch jazdenia. Ale, občas ak prídem do cieľu, vypnem auto a nechám otvorené dvere nejakú dobu tak počujem ako po dlhšej dobe cvakajú relátka (asi BCM) a zapína/vypína digi budíky. Po odchode od auta a následnom príchode sa pri ďalšom štarte resetujú budíky do východzieho zobrazenia a neostane to na tom, čo bežne používam. Prehľad o napätí vidím v reálnom čase, keďže používam Carnet aplikáciu na súkromné/firemné jazdy. V nej napätie palubnej siete nikdy nepadne pod 12,5V.   BTW: predchádzajúca FL octavia, ktorú som si preberal z firmy stala 2 mesiace bez pohnutia. Štartla na ihneď na prvú. Obe FL mhev octavie.
    • Zájem nulový => LOCK.
    • Ahojte, Mám 1.2 tsi 63kW najeto 180 tis. km a tenhle ventil sice není zatím ulomený, ale při řešení jiného problému jsem si všiml, že kolem průchodky je trocha oleje a celý je tam tak nějak "navolno" - asi je to už zpuchřelé. Tak když už jsem objednával díly tak jsem vzal i průchodku (i ventil, protože předokládám, že může zlomit při manipulaci).   Mám otázku: dá se to vyměnit bez demontáže okolí? je nad tím trubka vzduchu z turba. Pokud je potřeba ji rozebrat, je něco, na co si dát pozor?   Předem děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...