Přejít na obsah

Historie vyráběných modelů


69 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 9.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 10.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 20.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 9.5k zobrazení
  1. 1984 – Škoda (742 M)

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 18.5k zobrazení
  2. 1994 – Škoda Felicia

    • 2 odpovědi
    • 13.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • tak to netahaj cele, ale skus len jednotlive pdf. navyse rozdelene schemy su o par prispevkov vyssie, tak to vies rozdelit   edit: presunute na dalsie konto, rozdelene...aby si s tym nemal tolko roboty ako ja   https://mega.nz/folder/kadhkQoC#zTPkaJcFZYVhAhak2bLNVQ https://mega.nz/folder/NHcUiYoA#X0o1xM54R_qSE-J3q_5Ixw
    • Já jsem natankoval do nového auta u Benziny Verva 100. Neobsahuje klasický biolíh a aditiva už má v sobě, tak na toto palivo nedávám nic, ale na klasický benzín přidám VIF do benzínu. U nás máme Eurooil a často mají i benzín bez lihu, tak to sleduji v aplikaci a beru raději tam. Jinak se snažím lihu v benzínu vyhýbat, ale neměl by to být problém je to na to dělané. Žádné zázraky od Vifu nečekám ale deklarují lepší mazivost toho benzínu a tím i nižšší spotřebu. Moc tomu nevěřím, ale na menší usazování karbonu a čistotu vstřikovačů by to vlív mít mohlo.
    • Už se na to docela "těším". Po cca 1/2 roce od Eurovoleb, se  v příštím týdnu (od 27.1.2025) konečně dočkáme od šéfky Evropské komise Ursuly von der Leyenové představení plánu na zvýšení konkurenceschopnosti EU! Dle dostupných indicií to zatím vypadá tak, že nějaký radikální obrat Green dealu se konat nebude (dle dosavadních projevů členů EK to oni moc nechtějí), pravděpodobně už vůbec ne v tématu prosazování elektromobility, jen se prostě budou hledat nové zdroje.  Že bychom je nakonec hledali v dalším  společném zadlužování  a  jejím garantování na celounijní bázi, tak jak má představu EK a jak to naprotiv odmítají některé, významné státy EU?  Odhaduji, že to bude "hodně zajímavá a významná" zpráva.... Docela v rozporu s dosavadními projevy nové EK rezonuje dnešní vystoupení polského premiér Donalda Tuska, jehož země od ledna předsedá EU, který vystoupil s ostrým projevem proti Green Dealu. Varoval, že si Evropa musí "vyhrnout rukávy" a celý plán k dekarbonizaci přepracovat. A to především kvůli vysokým cenám energií, které činí Evropu nekonkurenceschopnou v porovnání s USA a Čínou. Vyzval také k rozsáhlé deregulaci v EU.   https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/ek-predstavi-plan-na-zvyseni-konkurenceschopnosti-eu/2623656?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=int1&dop_req_id=uqd7FLaZjMu-202501221532&dop_id=67079626   https://www.echo24.cz/a/HK8Ei/zpravy-svet-tusk-green-deal-musime-deregulovat?  
    • Nedaří se mi stáhnout zip s el. schématy. Ke konci to hlásí chyby transferu. Moc prosím, nešlo by to nějak nahrát ještě jednou? Nebo nějak jinak nasdílet?
    • V kolika tématech se ještě hodláš ptát? Pteje se jen tam, kde to odpovídá tvému modelu škodovky!
×
×
  • Vytvořit nový...