Přejít na obsah

75 témat v tomto fóru

  1. BAZ Škoda 743 Locusta

    • 0 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10k zobrazení
  2. Škoda 110 Buggy

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  3. Škoda 1100 GT ÚVMV

    • 0 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  4. Škoda 1101 TAUB

    • 0 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  5. Škoda 120 Coupé

    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  6. Škoda 120 Furgonette

    • 1 odpověď
    • 10k zobrazení
  7. Škoda 1200 typ 997 Z

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  8. Škoda 1203 Pick-Up

    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  9. Škoda 1203 PROTOTYP

    • 1 odpověď
    • 32.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  10. Škoda 1500 V

    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
  11. Škoda 440 Karosa

    • 0 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  12. Škoda 720

    • 0 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  13. Škoda 720 Combi, 1968

    • 0 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  14. Škoda 720 Coupé, 1968

    • 0 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  15. Škoda 720 Coupé, 1970

    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  16. Škoda 720, 1969

    • 0 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  17. Škoda 720, 1972

    • 0 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  18. Škoda 727

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  19. Škoda 740

    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jj, špatně jsem se vyjádřil. Myslel jsem to, co píšeš. Mám ale zpětnou vazbu z okolí, že lidem vydržela originální baterie z novoty i z výměn v autorizáku poměrně, na dnešní dobu až nezvykle dlouho. Všichni vypínají SS ručně na čudlu, takže jim rekuperace po celou dobu funguje. Proto bych o tu rekuperaci nechtěl přijít, mám origo baterku, která nevím, jak je uvnitř stavěná, ale asi to nebude klasika. Kdybych tam dal nějakou obyč, levnější, tak by mi to bylo asi jedno. Myslím si, možná se mýlím, že to proudové procvičování je možná pro tento aku lepší než stabilní dobíjecí napětí
    • Nejlepší by bylo vzít zkoušečku a zkontrolovat zda má všude v zásuvce a na výstupu z rj přívěsu k zásuvce napětí. Tím by se zjistilo,kde by mohl být problém.
    • možná se to nškdy řešilo, ale jde nastavit to, aby auto nešlo zamknout, když jsou jakykoliv dveře otevřený? Po t2ch letech 4um9m jako puk: nechám otevřený všechny dveře mimo řidičových a auto jde bez protestu zamknout. Všimnul jsem si toho dneska u Karoqa 2024 a ono to je to samý u Octy FL...    
    • Problém zatiaľ nemal. Chcel len preventívne na to pozrieť a a po pozretí už bolo rozhodnuté. Teraz po vyčisteni má pocit lepšej odozvy na plyn. 
    • Ahoj. Prave jsem si privezl novy S4 L&K 2.0 TSI 195kW na R19. Predepsane tlaky pneu jsou vpredu i vzadu 2.9. To mi prijde hodne vysoko a predpokladal bych ze je to kvuli ekologii a spotrebe. Na jaky tlak prosim hustite Vy? Diky za odpovedi.
×
×
  • Vytvořit nový...