Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

vaše hifi sestavy, dotazy na vše kolem hudby v Octavii atd.


957 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1,6k zobrazení
  1. ISO konektor

    • 4 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
  2. Drnceni repro

    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
  3. Symphony

    • 8 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  4. Přídavný equalizér

    • 8 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  5. Vánoční akce

    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
  6. Jak na to?

    • 6 odpovědí
    • 2,4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
  7. Autoradia Eonon

    • 5 odpovědí
    • 5,3k zobrazení
  8. cd c

    • 4 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  9. ohrane dx

    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4,8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4,8k zobrazení
  10. autorádio symphony MP3

    • 6 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  11. Zesilovač VX-4150

    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,4k zobrazení
  12. Montáž zesíku 1 2

    • 37 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
  13. Subwoofer+zesilovač 1 2

    • 32 odpovědí
    • 9k zobrazení
  14. BT radio a tel. zoznam

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5,9k zobrazení
  15. Autorádio

    • 24 odpovědí
    • 6,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tříválcové litrové TSI jsou docela držáky, neni to nějaký systémový problém. Odhadovat náklady na údržbu je těžké, pokazit se může cokoli a to člověk nepředpoví. Rapid by mohl být levnější na údržbu a případně opravy, ale jak jsem psal, toto je jen předpoklad a je to loterijní v podobě konkrétního kusu.
    • Diesel do mestaj e skor trapenie...na druhej strane ten trojvalec ktovie kolko vydrzi. Tazka dilema :-) Je to loteria ale zase tieto modely nemaju drahe ND...Asi by som predal Octaviu.
    • Dobrý den,   máme v domácnosti 2 vozy:   1)      Škoda Octavia III, 1.6 TDI 81kW Ambition Combi Datum První Registrace: 8.3.2016 Stav Tachometru: cca 120 000   2)      Škoda Rapid, 1.0 TSI 70 kW Monte Carlo Spaceback Datum První Registrace: 30.5.2018 Stav Tachometru: cca 120 000   Chystáme se jeden z těchto vozů prodat. Hlavním kritériem pro prodej je, nechat si ten vůz, u kterého se dají očekávat menší náklady na opravy v horizontu následujících cca 3 let. Předpokládány nájezd je cca 15 000 km a to především ve městě. Vzhledem k plánovanému použití nehraje roli to, že Octavia je větší auto vyšší kategorie, opravdu jde pouze o očekávatelné náklady na nutné opravy.   Předem díky.
    • Ahoj, mám prosbu o radu…podělím se co se mi stalo…   Včera jsem jel do hor a stalo se mi že jsem jel přes serpentiny a dole v dolině mi začlo poslat turbo zjistil jsem..sešlápnul jsem a zapištělo a podfouklo šílené zvuky hlasité až ostudné. Po ujetí asi 10km to přestalo… a dnes druhý den nic až po ujetí asi 15km v kopci zase ale už nepískalo a fučelo hlasitě a pak po asi 10 minutách přestalo a to jsem pak jel 250km domů z hor a už to neudělalo.. zkoušel jsem při cestě domů s otevřeným oknem a při plném plynu pouze silnější turbo zvuk jak tlačí nic zvláštního… tak se ptám jestli má někdo zkušenost s tím to jevem popřípadě jaké rady? Ted o víkendu nikde nedovezu do servisu…napadlo mě zda trubka či hadice nebo těsnění?   díky 
    • @muhrin1 Pozeram ze to tesnenie stale predlzuju, ja to mam o cca 2 cm kratsie (ale zas dlhsie ako predfacelift tesnenie),  nemam tiez priesvitnu pasku a nemam to az k dolnemu plastu  Neruca sa z toho svet ale ludia ktorym sa prejavuje OCD ked sa tam objavi bordel to vnimaju o nieco viac
×
×
  • Vytvořit nový...