Přejít na obsah

Hospoda

Pokec o Octaviích


673 témat v tomto fóru

  1. je to na p.ču 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
  2. medvěd 1 2

    • 40 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  3. Zitra MIMON!! 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  4. Cardion AB MOTO GP 1 2

    • 32 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  5. karbon

    • 8 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  6. kam se jet vykoupat?

    • 6 odpovědí
    • 3k zobrazení
  7. Tereza

    • 22 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  8. Chudak octa 1 2 3

    • 74 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 121 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
  9. Asi z rise snu :)

    • 17 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  10. VOLVO 1 2

    • 35 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  11. Body za přestupky

    • 24 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  12. Vozový park 1 2

    • 27 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  13. Sofia 1 2

    • 27 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 117 odpovědí
    • 14.3k zobrazení
  14. Ferrari 1 2

    • 34 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  15. Jídlo 1 2

    • 33 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  16. Pití

    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  17. Bouračka Lány 2006

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  18. Autosalon Brno 2007 1 2 3 4 5

    • 107 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  19. Tak to je moc...

    • 21 odpovědí
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
    • A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
×
×
  • Vytvořit nový...