Přejít na obsah

medvěd


TomasB

Doporučené příspěvky

Matka má Ačko 140ku.... To je takovej klump, ze kdyz presednu zpet do svy fabky, tak se cejtim jak ve ferrari. Ale urcite si zadnej malej model kupovat nebudes, takze snad budes spokojenej :)

no taky je to jen 1,4 benzín, takže co by jsi chtěl. A navíc jak jsem psal, Mercedes výkon nikterak nežene nahoru, spíše naopak, pak ty motory taky držej dlouho. A taky se ti to může zdát i pocitově, ale skutečnost může být jiná. No a problémy s ním? Jakej ročník?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové Mercedes má velké, ale opravdu velké problémy s korozivěním karosérií některé typy pár let staré jsou rezavé jak liška.Ale Audi :palec2: nejlépe S4 no ale pro ženu s dětmi bude asi Q7. :palec2:

no a to jsem právě už někde slyšel.

Něco "málo" bych snad mohl vědět, pošli PM co konkrétně bys rád věděl :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové Mercedes má velké, ale opravdu velké problémy s korozivěním karosérií některé typy pár let staré jsou rezavé jak liška.Ale Audi :palec2: nejlépe S4 no ale pro ženu s dětmi bude asi Q7. :palec2:

no a to jsem právě už někde slyšel.

Něco "málo" bych snad mohl vědět, pošli PM co konkrétně bys rád věděl :)

No to nemusíš jako PM, nic tajného to není. Prostě postřehy. +\-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, no něco k M-B vím :) Šéf ve firmě má už 3 roky G, kupoval ho jako nové, jezdí s nim hooodně (ted má cca 200000 km) a moc ho nešetří. Auto bez závady - údržba velmi náročná (desky vydrží cca 30 - 40 tis km, kotouče ne o moc víc, pneumatiky to snad ukusuje atd...) Ale s tim se musí počítat u takového auta. Cena za servis je nebesky vysoká (faktura za běžnou servisní prohlídku a údržbu je kolem 40000 Kč, ale s tim se taky musí počítat. Motorově dosud bez jediného problému (ale je to benzín), automatika pracuje bez jediné chybičky.

Ted něco z vlastní zkušenosti. Vlastnil jsem Mercedes E rok 2001 270 CDi. Byla to ta tzv. masařka. Když jsem ji kupoval byla 4-letá a měla nalítáno okolo 180000 km, čemuž věřim, protože mi ji prodal příbuzný z D s veškorou dokumentací, když si kupoval nového M-B. Když jsem ji prodával tak měla + 40000 km. Výbava fantastická - nemá smysl zde psát všechno, protože mnoho věcí je pro MB absolutním standardem a tak vyzdvihnu alespon příplatková ortopedická sedadla vpředu - masáž a ventilace v sedadle je fakt moc příjemné, el. sklopné hlavové opěrky vzadu a absolutně dokonalou 2-zonovou klimu. Jízda moc příjemná, auto doslova žere stovky km a vždy přijedeš svěží. Problém nastává v zimě, kdy není zadní náhon extra ideální, ale žádná tragédie to neni a jezdit se s tim dá a v 95% není žádný problém. Na hmotnost toho auta by se hodily jedovatější brzdy a zatáčet se E taky moc nechtělo, ale kdo by kam spěchal, že?

Samostatnou kapitolou je motor... 270 CDi je common railový pětiválec s výkonem, pokud si dobře pamatuju, kolem 165 koní. Tedy žádný drak. Motor je absolutně tichoučký, srovnávat s TDi, to FAKT nelze a už vůbec ne s chrapotem PD, a má absolutně sametový běh. Spotřeba se pohybovala okolo 7-9 litrů. Problém nastal, když motor začal mít na volnoběh nepravidelný chod a vyústilo to ve výměnu vstřikovačů za bratru 85 000,- Kč!!!! a to nebyl servis M-B! (naštěstí se k tomu příbuzný postavil rovně a polovinu mi zaplatil) Dále se pak poroučela přední ramena, problém s řídící jednotkou automatiky a úniku oleje z motoru u nějakého těsnění okolo turba, byly záležitostí pár tisíc. Jo a xenony má i moje octávka lepší než měl E M-B. Auto mělo v té době najeto 200000 km a tak mělo už na takové věci nárok. Přesto si dovolim tvrdit, že auto je to vysoce spolehlivé a co je velká výhoda drží cenu. Prodal jsem jej za rok ještě se ziskem :)

Teď se zbavuji octavie a pokukuju po C kombiku, ale hooodně zvažuju koupi benzínového motoru i za cenu o 2-3 l vyšší spotřeby. Problém se vstřikovači mě tam nemůže potkat a náklady na údržbu CDi jsou obecně vyšší a spolehlivosti benzínu nedosahují. Kdybych ho kupoval nový, tak CDi je jasná volba, ale u ojetiny je to na zvážení...

Jo a postřeh nakonec díly mi nakupoval příbuzný v D, vyjdou tam levněji než u nás!!! Např. sada brzdových destišek 30 EURošů :)

Editováno: , autor: 333222
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vazeni nic proti M-B, ale znamej si nechal poslat z USA Lexuse LS460 a to je docela mazec! Vzhledem ke kurzu a vubec cenam tam, to vyjde o mega min. nez to nabizeji tady, coz je pomerne dost rozdil si myslim! Mimochodem prodava starsiho a menzi Lexuse co mel, kdyby nahodou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vazeni nic proti M-B, ale znamej si nechal poslat z USA Lexuse LS460 a to je docela mazec! Vzhledem ke kurzu a vubec cenam tam, to vyjde o mega min. nez to nabizeji tady, coz je pomerne dost rozdil si myslim! Mimochodem prodava starsiho a menzi Lexuse co mel, kdyby nahodou

Hmm, tak to je o něčem jiném, tomu říkám limuzínka. Úplně náhodou jsem měl tu možnost se kousíček svézt s novým LS600hL. Nevím ja kto popsat, snad jen že jde o " kúúúúrváááá mrdujííííznííííí káru". Prostě bomba :palec2: By mně zajímalo, kde sa to ty "kurvy" šikmooké naučili? :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, pokud se zamyslis nad koupi nejakyho starsiho ecka-minulou generaci , tak bych si daval dost dobry pozor, protoze tohle bylo prvni auto na kterym se Mercedes rozhodl "šetřit" a poměrně dost se to podepsalo na jejich kvalitach. U nás je Mercedes celkem pojem, ale věř ,že v Německu tomu už dávno tak není, tam tohlo slovo ztratilo na váze.

Jeden známý z D tohle auto měl a moc spokojeny s nim nebyl. Vybíjela se baterie (servis na nic neprisel, musel si vsechno promerit sam, nakonec zjistil, ze problem je v nejakym systemu autom. zavírání oken, nebo co to bylo, takze po odpojeni systemu bylo dale vse OK), dále vrzala palubka(v servisu mu rekli, at si pusti radio :-D ) a po 15000 menil loziska v zadnim kole, ackoliv auto bylo v zaruce vse musel zaplatit na drevo.

Takze díky těmto problémům a v jisté míře i určité lačnosti přístupu německého servisu to byl jeho posledni medak...

Kdybych chtel nejakej premiovej model vyssi tridy, asi bych pravdepodobne zamiril k BMW. Ono kdyz se to vsechno srovna, tak design BMW je mi daleko blizssi a pokud jde o motory, tak ty BMW umi taky. Docela slusny je 530d e39,kazdopadne nejakej novejsi model po modernizaci tzn. 02-03, no a v M-paketu to je proste prda :prc: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak jak to tak vidím, tak na medvěda asi dlabu. Zase jste mi cosik rozmluvili. A asi vůbec dlabu na nějakou obměnu, protože octa jezdí v pohodě a celou dobu bez problémů. Jediný co mi už začíná vadit je ten věk. Ona už holka má 9 křížků. Sakra, to už ji mám přes 4 roky, to to letí. Stejně se tomu jednou nevyhnu a budu to muset nějak řešit. Jenže novější octu s PD nechcu. Tak nevím, jestli raději nepočkat tak 3 roky a za dobrej peníz si pak odkoupit to Mondeo co s ním jezdím. Skoro to začínám vidět jako nejlepší alternativu, když ho mám od "narození". Ale je otázkou co se na tom vyvrbí až to za sebou bude mít těch 200-300tkm co na tom za ty 3-4 roky budou. Zatím za 5 měsíců skoro 30tkm a vše O.K. Zejména turbo, vstřiky jsem zvědavej jak se vyvrbí. Ale to bych si zase mohl nechat všecko před koupí vyměnit a koupit to v cajku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...